Hej
igen
Fedt at høre at i godt kan lide den. Jeg var lidt usikker på om den var lidt for lang og lidt for tør. Men det kommer vel også an på hvor ens interesser ligger. Jeg tror jeg har fundet det rette folk.
Det er spøjst du skriver at du har døjet med acid reflux, hvilket jeg også har haft mange problemer med. Men det er gået over af sig selv. stort set. Men ja de er meget glade for at kaste stoffer i nakken på folk, men kun dem de selv anser som værende gavnlige. Men psykiatrien i dk, det er jo ikke sort hvidt, der er nogen der får hjælp af det, men mange der kommer i klemme. Mikael er nemlig et særtilfælde, tror jeg

, han er god til at formulere sig og har nok balls til at sige fra...
Jeg er selv på en SSRI, sertralin 25 mg. rimelig lav dosis. Men det er noget jeg selv har spurgt om, og synes er det er et ok stof til nogle mennesker.
Jeg kunne rigtig gerne tænke mig at lave flere film omkring mennesker der både har haft det svært, taget stoffer/tager stoffer/stofmiljøet og så også om psykiatrien igen... som sagt så kunne man jo dykke udelukkende ned i det med tvangsmedicinering/medicinering igen....
Hvis der er nogen der interesserer sig for det at lave filmprojekter/billede/kamera/historie med alt hvad det indebærer, kunne det jo også være fedt at samarbejde....
Vh David