Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 aug 2025 22:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

go lørdag folkens!
er der nogen som ved noget ang. diazepam dosering, når man er på suboxone? her tænker jeg en nedjustering af DZP i forhold til "normal" rekreativ dose.. (er der evt en chart eller noget)
er på 6mg subs dagligt, ikk dzp.. :)
ha en go dag!

Dedikeret medlem

jaej ikk rigtigt, er på fra ps så den kan ikke håndtere .pdf osv... ved godt at de virker symbiotisk.
det er mere om jeg ska gå all-in og tage min normale dose bup, og så f.eks 20mg dzp på en gang.. eller ta f.eks 1-2mg bup subl. og vente 1 time så hapse 15-20mg dzp og så redosere med 0,5mgs bup nasalt til jeg når en ønsket effekt? hvor højt skal man op før det er udefor "safezonen" mht respirations-depression.. jeg tænkte det var smart at søge om inden jeg gir mig i kast med det pga de laange halveringstider :-)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: langt ude
Hvis du er vant til din Suboxone-dosis igennem længere tid kan du sagtens tage 20mg diazepam sammen med din normale dagsdosis Suboxone uden problemer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
20 mg diazepam gør mig døsig og glemsom og det er uden tolerance eller mix af andre stoffer. Hvorfor ikke starte på 10 mg som max? Det lyder lidt voldsomt det andet når man tager subuxone ved siden af.

Dedikeret medlem

hejsa!
tak for svar! mindre tripbeskrivelse forude.. !!advarsel dette er en farlig blanding og bør ikk prøves af noget!!
jeg tog 1/3 af min normale dose bup: 2mg suboxone iht. "less is more"-princippet, ventede ca 1 time, og tog så 10mg diazepam.. drak sodavand til.. ventede til jeg ku mærke DZPen, og sniffede så 0,5mg bup fordelt i 5 streger over ca 10mins tid.. så ramte symbiosen, og jeg chillede jeg i 3-5 timer ca.. -herefter begyndte jeg lidt at "benzo-crave" alt hva der ku få mig lœngere vœk.. Hêr burde jeg ha "called it a day" og krammet madressen.. men jeg gav efter og tog så 10mg dzp mere, og 2mg bupe sublingualt.. sad og noddede mens jeg rullede en natte-troldmand.. efter mindst 2 fejlrul lykkedes det så gik ud og røg.. hehe vœltede aaalt i mørket; før jeg fandt min seng! så der sku ryddes op dagen efter..
alt i alt en go tur!
PEACE OUT

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]