Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 09:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
Jeg har taget doser på over 150 mg. og jeg fattede ikke en skid kunne ikke kommunikere, se eller noget som helst. Det var dog ved et uheld, og vil ikke anbefale det da jeg ikke syntes jeg fik noget ud af det, og det er et godt stykke over anbefalet dose. Efter den dose følte jeg mig som en sten, og havde tinitus i omkring 6 mdr. så syntes lige du skal tænke over det inden du leger for meget med mxe, da det altså er en kendt bivirkning at folk har fået tinitus af det. Heldigvis er mit gået væk nu, men rør aldrig det stads igen : )

Medlem

Geografisk sted: Sjælland
Ja, men jeg var ret sikker på det var keta jeg havde med at gøre, og i det jeg var fuld tænkte jeg ikke mere over det, før jeg kom til mig selv igen.
Dog blev tinitus udløst på doser på under 100mg. men ja kan godt selv genkende det med man bare vil have mere :)
Hvis du prøver at søge tinnitus og mxe på google sammen, kan du også se der faktisk er nogle stykker der har oplevet tinnitus.

Junior medlem

Prøv at kigge på https://www.erowid.org/chemicals/methoxetamine/ har læst i nogle trip rapporter at det bliver blandet op med vand, og skulle give en mere behagelig rus, har ikke selv prøvet det, har som du, også insuffleret det, dog ved mindre doser 35 - 40 mg.

Men ja som E300 skriver, pas på med det, har selv en kammerat der fik det virkelig dårligt i flere dage grundet mxe.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du kan sagtenes tage MXE igen 6 dage efter. Jeg har selv taget det op til 2 måneder dagligt i træk uden en eneste bivirkning eller craving når man holdt op, det samme har mange af mine kammerater.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Puny_pete skrev:
Du kan sagtenes tage MXE igen 6 dage efter. Jeg har selv taget det op til 2 måneder dagligt i træk uden en eneste bivirkning eller craving når man holdt op, det samme har mange af mine kammerater.

jeg tømte også 8 dåser lightergaz da jeg var 16 og jeg er ikke død endnu :| ? jeg mener det var måske bare en lidt åndsvag måde at fortælle det på :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tog 125 mg rektalt første gang, det var bogstavlig talt 'out of this world' - pænt voldsomt! Gik ekstremt hurtigt på og mit ego blev totalt opløst og samlet igen, stump for stump. Da effekten gik af efter nogle timer, var der en del timer med klamt bodyload, svimmelhed og kvalme. :S

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Syntes at når dosen rammer de 100+mg, blir det hele en smule skummelt, lidt ala hvad jeg har hørt om pcp - underlige tanker, der virker helt rationelle og almindelige... Jeg hoppede ret hurtigt fra MXE igen - ketamin er langt langt mere min kop te=)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Til tider var det kun om aftenen efter aftensmaden jeg tog en 2-4 doser og slappede af på. Jeg følte mig slet ikke afhængig, da posen var tom var jeg bare lidt "Nå nu venter vi lige et par måneder med at bestille en pose mere"
Dagen efter var jeg ofte i bedre humør og når man udviklede lidt tolerans var der ingen efterglød - altså man var helt tilbage til baseline efter 3 timers tid.

Jeg har også kørt 24/7 doserings mønster i korte perioder, men har hurtigt holdt op med det da det gik udover min træning.

Det skal dog siges jeg har ødelagt det for mig selv nu. Jeg holdte 7 måneders pause fra MXE fordi min tolerance var "through the roof" nu kan jeg ikke hole eller mærke rusen som jeg plejede. Jeg endte med at smider 2g ud her for en måneds tid siden fordi det ganske enkelt ikke gjorde noget for mig mere.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Doserne kom meget an på min tolerance, det eneste jeg kan sige er jeg startede på 20-25mg 2-3 gange hen over en aften og sluttede på 100mg i timen.

Det startede primært nasalt, men jeg fandt ud af rektalt var langt mere behageligt og gav et meget behageligt sus + at eftergløden blev reduceret væsentligt så det er bedst at hole på.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Opløs din dose i 2ml vand og sprøjt derop, det slår alle andre router hvor man ikke skal bruge nål.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Du kan anskaffe dig sådan en 5ml plastsprøjte på apoteket. De er ikke særligt dyre. Tror ikke en pipette er optimalt til det.

Den skal forholdsvist langt op. Så snart du har fået spidsen ind (lol) er det ikke så slemt. BlueLight har en fin guide til hvordan man gør:

http://www.bluelight.org/vb/threads/247 ... lete-Guide

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mindre sprøjter kan også gøre det til jomfru pluggers. Jeg benytter selv en 2mL sprøjte, luber den ind i vaseline, ind med den og så tryk stille og roligt på pumpen.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]