Jeg en mand på 22 år, som har røget hash fast hverdag i godt halvandet år. Har altid oplevet hash på en god og positiv måde. Jeg har altid kunne passe min skole og har et godt fast job nu som jeg er glad for! Her for godt 2 måneder siden var jeg på mdma tur med 4 af mine bedste kammerater hvor vi tog et gram hver, og vil sige at det var en vild aften!

Men siden det har jeg følt en trykken eller irritation i mest min venstre arm og venstre ben, det kan også være højre ben, men det er sjældent! Jeg er på ca. samme tidspunkt begyndt at træne i motionscenter 4-5 gange i ugen( uden ulovlige hjælpe midler!)

Det skal sige at smerterne forsvinder når jeg er ude og lave noget som f.eks. Basketbold, fodbold og ting hvor man får tankerne væk fra alt andet! Så det jeg er i tvivl om er om det er min krop, eller om det er noget psykisk som er galt? Men håber virkelig at der er nogen der kan svare på hvad det kan være, eller evt. selv har oplevet det!!! Skriv endeligt hvis nogen har brug for mere Info for at kunne svare på mit spørgsmål!