Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 00:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

1Hej, jeg er en tidligere misbruger af diverse psykedeliske stoffer. Her i onsdags tog mig og en kammerat til fest ved 04:00 tiden (Ja det er sent). En af hans kammerater kom med noget amf ved 04:15 tiden, vores setup var en stor rund sofa med et bord i midten, vi var 4 mennesker. Jeg kendte kun en af dem, og en af de andre var storsælger og den anden er en ginger som min ven kendte. Vi sad og vi startede op mildt med en rigtig god amf (cuttet 1 tredjedel). sælger hentede det i fryseren og så lagde han 4 0,125 baner ( mit gæt ). Så satte vi musik på, noget dansk rap med en ufattelig masse techno. Så klokken 04:50 tiden fik vi resten af den pose ( 4 0,075) baner. Allerede der kunne jeg mærke det var begyndt at slå ufattelig hårdt. Vi sugede med godt og vel mellem 1 og 2 timers mellemrum. Dagen efter fik jeg en bane klokken 11 cirka og jeg havde ikke sovet. Den dag lavede vi bål og så'n.. Men jeg gik og følte mig som en zombie, jeg stod og snakkede med nogle, og det jeg sagde gav ingen mening overhovedet. Og sådan blev det ved. Begyndte at få hukommelses tab, jeg begyndte at snakke meget med nogle gode pauser imellem. Der var en hund der hed gao, jeg spurgte om navnet på den hun mindst 50 gange, seriøst. Og der var en masse andre mennesker der, jeg kunne alle deres navne efter første gang de sagde det. Men der var en som blev kaldt Kesse, men det navn glemte jeg heletiden, så sad jeg og prøvede på at huske det i hovedet, så råbte jeg bare kissi! Kunne bare ikke sige det der Kesse eller huske det. Jeg kørte hele den dag fra 11:00 til 02:30, så fik jeg en god stooor bane 0,25. Jeg begyndte bare at blive mere og mere forvirret over alting. Alt kørte rundt. Så sad jeg og snakkede med en som jeg var en Psykiater i en time! Han skulle på den lukkede. Men så var dagen ved at blive ung, og ved 10 tiden tog vi op til min kammerats sælger og sad ved ham. Han er en meget dominant type, så jeg var hans bitch fordi jeg simpelthen var så rundt på gulvet. Jeg sad i en læderstol i 4 timer og ting i rummet begyndte nærmest at bevæge sig på en psykedelisk måde. Jeg sagde til ham jeg ikke skulle have noget af det stærke han havde. Det er 92%s amf. Så sagde han at jeg skulle prøve den, fordi den var alt for syg! Så han linede 4 0,75 baner op. Så sugede vi dem. Jeg satte mig i min stol og snøftede mildt. Her begyndte alt at være bekendt, det føltes som hvis jeg havde taget et kvart 150 mcis mærke. Der var få mørke agtige farver spredt. Ting begyndte langsomt at røre på sig underligt. Vi sad i det her setting til klokken 16:00. Så linede han 4 0,50 baner op og vi sugede dem, så tog Min kammerat og jeg afsted. Vi havde stukket af fra opholdsstedet. Onsdag klokken 19:00 fik jeg sidst mad. Jeg sidder nu fredag klokken 19:25 og jeg har ikke spist eller sovet endnu. Bogstaverne fra det her opslag flyder rundt med et lilla blurred noget.. Ja! Det skal siges det eneste jeg har drukket er Mokai og isbjørn

-Hvad er det der skaber denne forvirrende verden af hukommelsestab og let bøjelige ting? Det er ikke helt som syre, men alt falder stadig sammen hvis i forstår det :-)

-Kan fordi i læste, jeg er godtnok ikke så god til at lave opslag. Men øvelse gør mester

Insane psychedelia user!

Overdosering af amfetamin og især meth amfetamin kan give synsforstyrrelser og man kan blive mega forvirret.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
jeg er ikke nogen haj på dette område, men jeg ved at når man kører hårdt på i så lang tid uden søvn begynder hjernen selv at udløse psychedeliske stoffer, da jeg selv tog mange stimulanser, var anden og tredje dagen altid de sjoveste, søvnmanglen gjorde at det næsten føltes som et svampe eller lsd trip

Junior medlem

Hvad med mangel på mad? Det eneste næring jeg fik var fra ales. Men har ikke spist siden onsdag klokken 19:00 cirka til nu. Gør det så effekten er længere? Jeg har siddet med det samme farvetrip på længe nu og overvejer at snuppe en god bane mere
Crime skrev:
jeg er ikke nogen haj på dette område, men jeg ved at når man kører hårdt på i så lang tid uden søvn begynder hjernen selv at udløse psychedeliske stoffer, da jeg selv tog mange stimulanser, var anden og tredje dagen altid de sjoveste, søvnmanglen gjorde at det næsten føltes som et svampe eller lsd trip

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
mad har helt sikkert også noget at sige, i hvilket omfang aner jeg dog ikke

hvis du har kørt på siden onsdag uden mad, ville jeg godt nok ikke tage mere nu..

nu ved jeg ikke hvordan du reagere på amf, men når jeg tager sådan en tur er jeg en selvmordstruet zombie i en uge

Junior medlem

Jeg havde holdt en god måneds pause fra amf, det her var hvor mit tolerance niveau lige nul. Men når jeg har sådan 2-4 all nighters med amf, coke, alkohol og musik. Så plejer jeg at drikke en protein shake, weight gainer og spiser lidt kalk piller og vitaminpiller for at kroppen får hvad den skal bruge. Men igår nat lavede vi giga fest og jeg drak nok en hel flaske cuba orange blandet med sprite og da den flaske var kom begyndte jeg os at se exploderende farver inde i ilden :)
Crime skrev:

hvis du har kørt på siden onsdag uden mad, ville jeg godt nok ikke tage mere nu..

nu ved jeg ikke hvordan du reagere på amf, men når jeg tager sådan en tur er jeg en selvmordstruet zombie i en uge

Junior medlem

Glemte lige at tilføje noget! Den her gang jeg sugede amf oplevede/oplever jeg noget underligt, det er slim i halsen der heletiden er der, når man får det løst og man tror man sluger det, er det ligesom et elastik hiver det tilbage :o

-Jeg har 1,8g tilbage i fryseren. Så min kammerat og jeg holder nok liiiige en enkel nat mere, bare for at komme til dag 3 hvor hjernen begynder at se ting som ikke er der.
-Når jeg ikke gider et rus mere, så venter jeg til amfetaminen er stoppet med at virke og jeg er viiiiiiirkelig sulten, så laver jeg en meget stor portion mad og spsier det, drikker en liter sød mælk og går i seng :)
-Da jeg var på amf den her gang, fik jeg desværre det hvide svamp på tungen! :(
Lyssebabz skrev:
Jeg havde holdt en god måneds pause fra amf, det her var hvor mit tolerance niveau lige nul. Men når jeg har sådan 2-4 all nighters med amf, coke, alkohol og musik. Så plejer jeg at drikke en protein shake, weight gainer og spiser lidt kalk piller og vitaminpiller for at kroppen får hvad den skal bruge. Men igår nat lavede vi giga fest og jeg drak nok en hel flaske cuba orange blandet med sprite og da den flaske var kom begyndte jeg os at se exploderende farver inde i ilden :)
Crime skrev:

Junior medlem

Den eneste gang jeg har fået en form for tømmermænd fra amf, er når jeg vågner op badet i sved. Har godtnok kun oplevet det 3 gange :)
Mr. Gone skrev:
De gange hvor jeg har taget forholdsvis ren amfetamin har jeg HVER ENESTE gang haft visuals efter en lang koger, mest når jeg kiggede på min egen hud, lignede det symboler, tal og bogstaver der farede vildt rundt imellem hinanden. Det har mest efter 2. døgn (med måske én bolle i alt at spise), og når jeg så har holdt med at indtage stoffet og har været alene er jeg blevet helt vildt forvirret og det sortnede for mine øjne selvom de var vidt åbne, og mens dette skete sad jeg måske i 10 minutter og så mine venner som jeg havde været sammen med sidde og snakke sammen og jeg følte jeg havde samtaler med dem, hvor jeg så pludselig vågnede op og indså jeg var alene. Det ville være utrolig ubehageligt hvis ikke jeg havde så kraftig en søvn-eufori i kroppen.. Hvis det er på samme måde du har oplevet det, så tror jeg bare det er amfetaminen der har fucket lidt med dig. Tror da det er meget normalt, siden jeg har oplevet det mellem 10-20 gange...
Jeg er så bare et af de heldige individer der aldrig har haft tømmermænd fra amfetamin, heller ikke selvom det har været dårlig kvalitet :)
Pas på, og få dig noget søvn lige så snart du kan. 8)

Junior medlem

Det lyder som noget jeg kan relatere til. Dog lidt anderledes. Jeg kan huske så tydeligt jeg sad og snakkede med en om hans psyke, og han troede han var psykotisk og aaaalt muligt sindsygt. Men så ligepludselig, altså som et blink, lå han på jorden og sov. Jeg troede helt seriøst jeg havde en normal samtale med ham! Men jeg har lige fået et god gang spareribs og danskvand :D
Mr. Gone skrev:
De gange hvor jeg har taget forholdsvis ren amfetamin har jeg HVER ENESTE gang haft visuals efter en lang koger, mest når jeg kiggede på min egen hud, lignede det symboler, tal og bogstaver der farede vildt rundt imellem hinanden. Det har mest efter 2. døgn (med måske én bolle i alt at spise), og når jeg så har holdt med at indtage stoffet og har været alene er jeg blevet helt vildt forvirret og det sortnede for mine øjne selvom de var vidt åbne, og mens dette skete sad jeg måske i 10 minutter og så mine venner som jeg havde været sammen med sidde og snakke sammen og jeg følte jeg havde samtaler med dem, hvor jeg så pludselig vågnede op og indså jeg var alene. Det ville være utrolig ubehageligt hvis ikke jeg havde så kraftig en søvn-eufori i kroppen.. Hvis det er på samme måde du har oplevet det, så tror jeg bare det er amfetaminen der har fucket lidt med dig. Tror da det er meget normalt, siden jeg har oplevet det mellem 10-20 gange...
Jeg er så bare et af de heldige individer der aldrig har haft tømmermænd fra amfetamin, heller ikke selvom det har været dårlig kvalitet :)
Pas på, og få dig noget søvn lige så snart du kan. 8)

Junior medlem

Det kan jo være en OD jeg tog? Men jeg sugede faktisk ikke så sindsygt meget. Men jeg var heletiden forvirret over alting, og jeg sagde en masse ting de ikke kunne forstå, så prøvede jeg at forklare og jeg siger noget der er fuldkommen dumt.
-Vi satte læder læneskole ud foran en mega bål plads, med 2 glasborde med alkohool :-)
Fso skrev:
Overdosering af amfetamin og især meth amfetamin kan give synsforstyrrelser og man kan blive mega forvirret.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Lyssebabz Come on, hvad skal vi bruge det her indlæg til?

Du skriver og spørg fordi du er urolig over hvad der er sket, gætter jeg på. Men så skriver du kort bagefter at du har 1,8g tilbage og dig og din kammerat lige skal have en dag mere for at blive mere underlig. Det giver jo ingen mening?

Tror du ikke det klogeste ville være at få noget mad og søvn, du har trods alt kørt på rimelig længe - hvis nej, jamen så god fest.

Medlem

Enig med bl0dpump. Behandl nu dit nervesystem ordentligt.

Du kommer sandsynligvis til at opleve mange flere smadrede bivirkninger hvis du lader den her "fest" fortsætte.

Site Webmaster
Brugeravatar

Citat:
-Jeg har 1,8g tilbage i fryseren. Så min kammerat og jeg holder nok liiiige en enkel nat mere, bare for at komme til dag 3 hvor hjernen begynder at se ting som ikke er der.

Hvad er formålet med denne tråd? Er det bare for at fortælle hvor idiotblæst på amfetamin du er, siden du ikke tager imod nogen råd om at slappe lidt af.

Pas dog lidt på dig selv og stop, nu.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]