Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 11:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Sidst jeg tjekkede, var alle lemmer der sgu endnu. Så ingen mistede der. Skal nok kontakte dig hvis de en dag falder af.

Og vil atter en gang konstatere at der intet misbrug er her. Hvis det jeg har er et misbrug, så er der satme MANGE misbrugere.
Jeg føler ikke trang til det - kan uden problemer lade være. Jeg oplever ikke svigtende kontrol - jeg ved godt hvad jeg laver. Jeg har ikke udviklet tolerans over for det, og behøver ikke at øge dosis for at få samme virkning. Og jeg får ikke abstinenser hvis jeg ikke tager stoffet.
Jeg har ikke spoleret venskaber eller blevet uvenner med familie pga. Indtagelse af stoffer. Jeg har ingen problemer med at passe mit arbejde. Jeg hænger ikke kun ud med folk der tager stoffer, hænger ud med alle. Og har slet ikke problemer med økonomien. Så tror du skal kravle ud af din lille boble, og få øjnene op for virkeligheden.
Bare fordi du i et enkeltstående tilfælde har oplevet hævelse, kløe m.m. Så er du sgu ikke misbruger.

I sådan et tilfælde kan man ske at være uheldig fordi der er nogle idioter der har cuttet det med noget lort.

Lægen kom jeg aldrig igennem til, men tager omkring Lægevagten senere for at være sikker på det ikke er noget alvorligt. Selvom det meste er gået i sig selv igen.

Insane psychedelia user!

Jeg haft taget rigtigt meget amfetamin og meth amfetamin i mange år også med 5-6 dages binge siden søvn og har aldrig oplevet noget der minder om dine symptomer.
Så en tur til lægen lyder som det rigtige valg og måske nøjes med en to dages tur næste gang i skal på :)

Mvh

Administrerende Direktør
Brugeravatar

@NoRegrets

Jeg prøvede at vælge mine ord med omhu, men jeg kan godt se at de ikke blev modtaget i den ånd. Det er selvfølgelig svært at definere misbrug og det at være misbruger, men jeg kan love dig, at jeg har haft min andel af misbrugere tæt inde på livet. Nu ved jeg jo selvsagt ikke andet om dig, end dét du vælger at dele med os herinde, og derfor har jeg heller ikke kaldt dig misbruger, men blot skrevet at dit stunt med at dele 20 gram amfetamin med din mand over fire dage uden søvn, er en misbrugssituation. Men vi kan også vælge bare at kalde det en rigtig dårlig idé, hvis det støder dig mindre. Det væsentlige ved mit indlæg var egentlig bare, at jeg vil anbefale dig at tage dit forbrug op til revision. Hvis ikke du synes, det er et relevant indspark for dig, så kan du jo ignorere det.

@HiF

Kan du være behjælpelig med links eller kontaktoplysninger i forhold til de analysemuligheder, du snakker om?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
@Andrusha - nej desværre, det var her på siden, jeg mindes at der var en der havde enten kontakt, eller direkte adgang til det.. Mener en analyse koster omkr 3000kr, men om man som menig privatperson, også kan få det foretaget, ved jeg ikke... Håber personen der havde adgang ser denne post, ellers er det måske min hukommelse der svigter.. men kun lige nu:P

Administrerende Direktør
Brugeravatar

@NoRegrets

Kom der noget ud af besøget hos vagtlægen?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]