Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 08:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Dmt pulver
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Hey psy.

Jeg har tidligere lavet en tråd med samme spørgsmål bare om meskalin.
Men jeg syntes hellere ikke at jeg kan finde noget om dosering af dmt i pulverform.
Nogen der kan hjælpe ?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

http://www.erowid.org/chemicals/dmt/dmt_dose.shtml

Tjek altid www.erowid.org inden doserings spørgsmål af så simpel en karakter :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
DMT freebase eller DMT fumarate?

DMT freebase
Citat:
Dosage

The following dosages are considered average for very efficient vaporization methods: Low 10-20mg; Common 20-30mg (breakthrough); High 30-40mg; Very high 40-50mg.

For less efficient vaporization techniques dosages of 40-50mg are not uncommon. However, caution should be noted with this size of dose. Optimal dosages may vary from person to person. Start low and work your way up by increments of 5-10mg. If you don't feel anything with 10-15mg, don't increase the dose. It means you are not properly vaping the DMT.

DMT fumarate
Citat:
DMT dosage

Oddly enough the dose of DMT in Pharmahuasca needs to be higher than that in Caapi brew. As opposed to RIMA's for which the opposite applies. Maybe this is due to a more diverse presence of Alkaloids from the RIMA & DMT plants. These probably have an additional effects compared to the isolated alkaloids in Pharma. Oral DMT dosages vary extremely from person to person. Some people are overwhelmed with as little as 30-40mg. Others need 200mg+ before any effects are felt (no matter what type or how much RIMA's are ingested). Strangely there is no correlation between body mass or sensitivity to smoking DMT and using other psychedelics. In general: Low: 20-50mg, mid: 50-100mg, strong: 100-150mg. Keep in mind that a high dose of DMT can be an overwhelming experience. Start low and build up slowly. Additional dosages may be taken throughout the trip. Take your time to find the optimum dose.

https://www.dmt-nexus.me/forum/default.aspx?g=posts&m=411296

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det kunne være du kunne skrive lidt om hvilken form du har det på, og hvordan det skal indtages...

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Dmt i pulverform. Jeg ville gerne læse på de der sider men jeg kan ikke engelsk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
I google chrome kan du oversætte hele sider til dansk... Bare højreklik på siden ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]