Tror du skal lære dig selv bedre at kende med alderen før du kan mærke på dig selv hvor meget/lidt du skal ryge for at få en god skævert det var først da jeg blev de 18-19 år at jeg virkelig kunne mærke på mig selv "hvordan" jeg skulle ryge her tænker jeg på mængder, selskab, tidspunkt, hyppighed osv. Men du stopper jo nok ikke op og venter nu hvor du har prøvet det... Mine gode erfaringer opstår altid når jeg ryger skunk og mængderne behøver ikke nødvendigvis være kollosale men jeg synes ikke hash lige er mig jeg bliver for stenet og bliver altid overmodig og ryger for meget så jeg ikke kan andet end at se film eller bare gå kold mentalt... Skunk derimod hvis jeg ryger "for meget" bliver jeg måske lidt for underlig men det er samtidig mega sjovt når man føler sig helt brændt af for med skunk har jeg stadig energi til hvad ved jeg tage et glas vand eller lave noget mad hvor at med hash har jeg nok en tendens til at blive doven frem for at sørge for jeg har det godt...
Men det er blot mine erfaringer og kender også nogle der får det psykisk dårligt af at ryge skunk så kan man jo diskutere om de så overhoved burde ryge men jeg skal ikke prædike HR til folk der ikke er interesseret i at passe på dem selv til at starte med

håber at du med din hvad jeg mener unge alder tager nogle fornuftige valg med hensyn til et fornuftigt forbrug og holder dig i skindet for cannabis kommer snigende for før du ved af det bliver det en vane som du måske ikke altid kan se konsekvenserne af før de rammer dig og de kan ramme hårdt...