Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 22:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hej psy :)
Jeg står og skal til tramp inden så længe med mine venner. Der er desværre en af mine bedste venner som lige har haft en blodprop i kranspulsåren i hjertet for 2 måneder siden i en meget tidlig alder. Vi har selvfølgelig udelukket stimulanser (MDMA, Amfetamin osv). Men vi tænkte han måske kunne suge lidt ketamin - hvad tænker i om det ? Ville det være for hurtigt at indtage lidt ketamin ? Man kunne måske holde det i det meget små ? 02-04 over en hel aften ? Eller er der noget med ketamin som gør det uforsvarligt ? Det skal lige nævnes at han får blodfortyndende medicin og noget med kolestorol :)
Håber nogle vil dele jeres tanker omkring det :)
Kool

Insane psychedelia user!

Min personlige mening er at tramp=skrald på også uden knark så måske i skulle gøre det fornuftige og tage en filmaften på sofaen.
Jeg tror ikke det er skide smart at få pulsen max op så tæt på en blodprop giv det lidt tid jeg er sikker på der kommer andre fede events i fremtiden.

Mvh

Edit jeg har oplevet at "komme op og køre" af mindre dosis ketamin hvis setting (musik) lagde op til det, samt risikoen for at når man nu er der og stemningen er god samt der er kommet lidt indenbords så glemmes fornuften.

Dedikeret medlem

Jeg har også oplevet massere gange at være "på" når jeg har suget hest. Faktisk får jeg det sådan næsten hvergang hvis jeg suger små streger - men det kommer jo aldrig i nærheden af en tung MDMA koger eller en klam amfetamin rus. Men ved du om der er nogen direkte risiko ved at blande ketamin med blodfortyndende eller om ketamin gør noget som man kan sige er farligt tæt på en blodprop. Blodproppen er 3 måneder siden på dagen hvor er der tramp. Plus han har fået sat sådan en ind i åren som holder selve blodåren "foldet ud".
Kool

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg gider ikke lige finde det frem, men tag lige selv at tjek hvordan ketamin påvirker blodtrykket fx.
Umiddelbart ville jeg anbefale en lang pause fra narko, frem for fest og ballade

Medlem
Brugeravatar

Jeg syntes at det skriger til himlen at din kammerat, skal holde sig fra narko et stykke tid. Tag hellere en filmaften på sofaen med et par joints!

Og jeg syntes også at din ven skal forhøre sig hos en læge, det er jo nu engang det de er her for.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Medlem

Hold kæft hvor må man dog være hjernebrændt, hvis man helt seriøst ikke kan holde sig fra rusmidler efter at man lige har haft sådan noget shit.
Bare det at du spørg det er dumt, siger allerede noget om jer, at man ikke kan tænke sig til at en pause måske vil være på sin plads.

Blodprop i kranspulsåren, jesus altså.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Citat:

Mulige bivirkninger:
Almindelige (1-10%)
Reaktioner i opvågningsfasen (fx unormale drømme, kvalme, opkastning, øget spytdannelse, sløret syn, svimmelhed, motorisk uro).
Sammentrækninger i strubemuskulaturen, hæmmet vejrtrækning, øget sekret i luftvejene, forhøjet blodtryk, hjertebanken.

http://www.netdoktor.dk/interactive/med ... d3227.html

Det dur ikke, det kan på ingen måder anbefales.

Dedikeret medlem

Bassher: Snak dog ordenligt eller luk røven - du aner intet om mig eller mine kammerater. Det er 3 måneder siden på festdagen og der er en grund til jeg spørg inden. Gro dig nogle nosser og snak ordenligt kid.

Snufkin og jer andre: Tak for jeres svar - informationen bliver givet videre.

Medlem

kool skrev:
Bassher: Snak dog ordenligt eller luk røven - du aner intet om mig eller mine kammerater. Det er 3 måneder siden på festdagen og der er en grund til jeg spørg inden. Gro dig nogle nosser og snak ordenligt kid.

Snufkin og jer andre: Tak for jeres svar - informationen bliver givet videre.

Okay mr mature. håber det er iorden jeg lige skriver igen. Men jeg synes bare i skal gå ud og hygge jer! måske 2-3-4 dage ogs¨bare køre konstant på. Det tror jeg vil hjælpe på din vens helbred.. amen altså det er da lovligt og bruge indersiden.

Og nej jeg aner intet om jer. Dog kan jeg tænke mig til i nok skal slappe bare lidt af, hvis i begynder og få blodpropper i jeres vennegruppe :) skær lidt af med stoffer og krudt, så skal i nok blive ældre end 30år! bare et tip. Zov godt zøde koolz kid <3

Dedikeret medlem

Igen du aner ikke en skid om mig og mine venner. Køre på i 2-3-4 dage ? hvem har snakket om det ? Det har du dit udskud. Krudt ? igen hvor bliver det nævnt ? Skrug ned for tjalden så det ikke ender med du selv går og tror på alle dine små historier - eller er skaden sket ? Hvad ved du om mine venner ? Blodpropper i min vennegruppe ? Hvad var det du ikke fattede af at det var EN altså 1 kammerat som har haft en ! Hvofor han har haft en vedkommer ikke dig men bare luk røven når du ikke ved hvad du snakker om din tegning. Dumme hasher tag dig sammen.

Insane psychedelia user!

Basssher But why???
Hvorfor ikke bare spørge pænt om de ting du tror der ligger bag i stedet for rode dig ud i en sviner?
Det er jævnt trælst at læse for Ts og andre.

Mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Ketamin er svagt stimulerende for hjertet, om det har en vasokonstriktiv effekt er jeg ikke klar over. Men man kunne forestille sig, at blodtrykket også stiger når pulsen stiger i det her tilfælde.

Jeg ville i hvertfald nok springe over, hvis jeg havde fået sådan en tur.

Dyrker han noget kredsløbs træning?

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Hypnos skrev:
Ketamin er svagt stimulerende for hjertet, om det har en vasokonstriktiv effekt er jeg ikke klar over. Men man kunne forestille sig, at blodtrykket også stiger når pulsen stiger i det her tilfælde.

Det er ikke noget man kunne forestille sig. Forhøjet blodtryk og hjertebanken er en kendt bivirkning ved ketamin.

Læs min post.

Medlem

Fso skrev:
Basssher But why???
Hvorfor ikke bare spørge pænt om de ting du tror der ligger bag i stedet for rode dig ud i en sviner?
Det er jævnt trælst at læse for Ts og andre.

Mvh

Ja okay min fejl. Synes seriøst bare de post der begyndt og komme herinde er for dumme og høre på. I burde lave en knap herinde hvor man kan blokere brugere og deres stupide indlæg.

Der kommer seriøst de dummeste spørgsmål herinde for tiden. 2 eks:
1. Min kammerat har fået blodprop i kranspulsåren for 2-3 måneder siden, ville det være okay at tage stoffer nu her ? eller måske:
2. Jeg har taget 1 gram mdma igår, forstår bare ikke jeg har det mega dårligt i dag? og jeg kunne heller ikke sove i nat ?

Altså, det er da ikke en vuggestue herinde tænker jeg, og man kunne måske bruge indersiden før man laver en post om noget, SOM ALLE VED ? Amen altså. det her forum er ved at udvikle sig til noget meget grimt.

Insane psychedelia user!

" I burde lave en knap herinde hvor man kan blokere brugere og deres stupide indlæg."

Det har der været længe :) du går ind på den profil du ikke ønsker og læse indlæg fra og trykker på ignorer bruger.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
den knap eksisterer. og tror en del bruger den på dig bass her.

med din logik så svar mig på de basale principper i kvantemekanik? det jo noget alle ved. du helt væk

Dedikeret medlem

Flux. skrev:
den knap eksisterer. og tror en del bruger den på dig bass her.

med din logik så svar mig på de basale principper i kvantemekanik? det jo noget alle ved. du helt væk

Det er han nemlig. Han kæfter op om pis og lort han ikke ved en skid om. Det er sguda vel bedre jeg spørg hvor langtid der bør gå istedet for at sige til min kammerat at han bare han fyre løs når jeg reelt ikke ved noget om det. Hans blodprop er ikke stofreleteret og det ved jeg fordi han stort set ikke tager noget. Han ryger til gengæld i et væk.

Bassher du burde finde et andet forum at forpeste med dit lort eller lære at opføre dig bare nogenlunde som et voksent menneske - tosse.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]