Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 aug 2025 05:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: metadon
Junior medlem

jeg ved ikke lige om det er det rigtige sted men det er da noget med morfin så lidt rigtig må det da være der er godt nok lavet om herinde jeg kunne slet ikke kende det men mit spørgsmål er vis man har taget naproxen-e mylan 500 mg og så venter 4-5 timer ca og så tager en kvart metadon altså det er en metadon på 20 mg men så har jeg knækket den over på mitten så jeg har to halve på 10 mg hver og så knækker den ene halve over så er der jo ca 5 mg er det ikke rigtig men jeg tænkte på om man godt må tage det uden der ville ske noget det er til en ikke tilvænnet person der skal have det for smerter ikke til mig og undskyld fordi jeg ikke har sat komma og punktum men det er jeg ikke så god til håber på nogen svar så hurtig som muligt

Titel: Re: metadon
Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Jeg kan ikke umiddelbart finde noget information om at de to præparater ikke må kombineres, så der skulle ikke vare nogen fare for at tage 5mg metadon. Klogt at du starter lavt ud, det er også et voldsomt stof, der også tager lang tid om at begynde at virke! Pas meget på med at redosere det.

Titel: Re: metadon
Junior medlem

tak for svaret og ja jeg ved nemlig at det er et stof der godt kan snyde fordi det ikke er ligesom almenlig morfin piller ligesom ketogan eller oxynorm så jeg passer meget på med det jeg tager 10 mg hverdag kun af det ud af 20 mg nogle gange tager jeg 10 mg og senere på dagen tager jeg 5 mg mere men mange tak for svaret :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]