Men jeg skulle gerne kunne koge alligevel, ikk?
Det er egentlig bare, som medicinen gør noget, som hindrer "optagelsen" af MDMA'en.. For så kan jeg ligeså godt spare de penge

Der burde ikke være noget at være bange for

Men er det ikke lidt et skråplan du er ved at komme ud på, hvis du er nødt til at spise benzoer for at sove ordentligt? (ikke for at løfte pegefinger eller noget)
Jo, har haft søvnproblemer før jeg overhovedet havde prøvet nogle stoffer og lægen ville ikke ordinere noget.. "Husk at skifte lagener ofte, luft ud inden sengetid, lad vær med at drik eller spis i indtil 3 timer før du skal sove" og alt det crap der, som husmødre også ved..
Jeg fik anbefalet at tygge på noget baldrian-rod (mener jeg det var), men det hjalp heller ikke.. Fik også nogle piller fra en "helsebutik", men om jeg så åd 15 af dem, skete der intet..
Nu har jeg så selvordineret Diazapam, men føler mig ingen måde afhængig af dem og har heller ikke taget dem synderligt længe. Tager dem i øvrigt også kun før sengetid og ikke til rekreationel brug.
So jo, et eller andet sted er det jo et skråplan, men efter min egen overbevisning er det ikke begyndt at gå ned af bakke endnu, hvis det giver mening
Men tak for omsorgen.. Det er fint at du spørger, men er ikke ude i at suge en streg amf for at vågne, og så tager benzoer for at sove til hverdag.. Til fest er det så lidt noget andet, men det er MEGET sjældent mere end 1 dag af gangen jeg gider det lort..