Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 00:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

-

Senest rettet af sp2nky 29 apr 2021 09:46, rettet i alt 1 gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Du skal ikke regne med at kunne bedømme stoffet udfra blotternes farve. Nærmere smag, især hvis de smager meget surt/grimt, så er der en god chance for at det er nbome, og ikke LSD. Dog kan nogen LSD blotters godt smage let metallisk har jeg ladet mig fortælle, men du er ikke i tvivl hvis det er nbome, de smager simpelthen forfærdeligt.

Medlem

-

Senest rettet af sp2nky 29 apr 2021 09:50, rettet i alt 1 gang.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Meget bitter/metallisk. Det er i øvrigt ikke rigtig til at sige hvilken NBOME det i givet fald vil være. Hvis du får kolde fødder, kan du dog spytte det hurtigt ud uden de store konsekvenser.

Dedikeret medlem

Alle de Nbome mærker jeg har haft (og det er mang) har haft et lyserødt skær på siden uden motiv. Hvor alt det LSD jeg har haft på mærker, har været farveløst eller lyseblåt :) Det er selvfølgelig ikke en måde hvor man kan skælne LSD fra Nbome - men ville lige sige det.

Medlem

-

Senest rettet af sp2nky 29 apr 2021 09:50, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad med dig selv? Det er jo også vigtigt at du har det godt med ham som du skal trippe med, ellers kan din oplevelse blive påvirket af dine bekymringer over ham.

Om han skal tage det eller ej, kan jeg ikke råde om, men jeg synes at en god regel er at hvis personen er meget nervøs, eller evt. at det er første gang, så halvér dosen. Lsd er aktivt i selv meget små doser, og man behøver ikke at have en nær ego død oplevelse, for at have en god syre dag.
Man kan altid tage mere en anden gang.

Senest rettet af Mr.Cookie 11 apr 2014 14:08, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Du har helt ret, Mr.Cookie.

Vi har det rigtig godt sammen, har kendt hinanden siden børnehave og skoletiden - det netop derfor vi har snakket om at gøre det sammen.. Det ikke fordi det noget jeg tænker vildt over, for når han er i mit selvskab virker han ganske normal; jeg har tit tænkt om hans problemer med at få job og uddannelse egentlig bare bunder i dovenskab, for det skulle man tro når vi hænger sammen; der er intet at spotte.

Udover hvordan jeg føler vi har det, tror jeg at det ret gensidigt.

Til din edit: han tager kun et halvt. Ville et kvart kunne gøre det?

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Det kan godt være stressende at tage så lidt at man næsten ikke mærker noget. Så sidder man "på kanten af stolen" og venter på et gennembrud, der muligvis aldrig kommer. Hvis du synes, et halvt mærke var mildt, men mærkbart, er det sikkert en god startdose. Hvorvidt din ven er klar eller ej, kan vi af gode grunde ikke rådgive om, men hvis du fornemmer at han ikke er i balance, vil jeg umiddelbart ikke anbefale et trip. Lad under alle omstændigheder være med at bruge cannabis under og hold igen med alkohollen, hvis I beslutter jer for at gøre det.

God weekend :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]