Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 13:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej med jer,

nu vil jeg have et svar én gang for alle.

Jeg har for nylig skaffet en del hash, som jeg gerne vil ryge med min kæreste.
Jeg har røget joints, men hash på bong er en underlig størrelse.

Hvis det skal være hyggeligt, men vi stadig skal være høje, hvordan skal det så tilberedes/ryges?

Rygningen skal vare mellem 1 minut og 5 minutter og skal ramme godt, men så det stadig er hyggeligt.

Mange vil sige, at man skal lave et tobakmix - ligesom i joints, men det vil jeg helst undgå.
Men hvis det ryges rent, skal der vel ikke meget af et gram til, for at det virker - og så vil det da ikke engang holde et minut, vil det?

Hvor mange gram vil i desuden anbefale til den metode, I synes ville passe bedst?

Jeg har ikke pot på mig lige nu, er det nødvendigt i denne situation?

Håber, I kan hjælpe.

Har desuden allerede spurgt lidt ala det samme angående skunk, men dette er efter sigende hash af høj kvalitet. :life:

Medlem
Brugeravatar

Har du tænkt over, evt. at spise det. :-) Det giver helt klart den reneste eufori. Men pas på med det, hvis du er ny bruger af cannabis. For det varer længere end hvis i ryger det.

Hvis du er grøn, så lav nogle muffins, med 0,3-0,5 gr. pr. stk.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hvis hashen er af tilstrækkelig høj kvalitet så kan det lade sig gøre at tage omkring 0,1 g og så mase det så fladt som muligt. Herefter placeres hashen på en rist i bong hovedet. Derefter varmes hashen op med en flamme og der suges stille og roligt. Flammen skal ikke være i direkte kontakt med hashen særligt længe af gangen og det kræver noget træning at finde den helt rigtige teknik.

Det kan anbefales at bruge mere end en enkelt rist da der kan løbe olie igennem den så bongen bliver godt beskidt hvilket er en bitch at skulle rengøre efterfølgende.

Medlem
Brugeravatar

Hvorfor køber du ikke nogen god sativa skunk istedet? Det bliver pigerne HELT vilde af, især hvis de har lyst hår!!! Bare lav en lille all green spliff og go to the moon! :mrgreen:

Bare pas på hun ikke får for meget (ISÆR hvis i ryger slasker hash) så hun bare falder i søvn, det mega nedtur :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]