Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 16:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: MDMA dosis
Junior medlem

Hej Psychedelia :-D Jeg kom til at tænke på, hvor meget MDMA folk tager, når de skal være blæste? Tager selv 0.1 maks 0.2 på en aften/nat i hjemlige omgivelser, og supplere med en joint sidst på aftenen for at falde lidt ned. Grunden til jeg spørger er fordi, at jeg ser flere og flere tage 0.5-1.5g MDMA på en aften, og bliver sur over at folk har så lidt respekt for sådan et hårdt stof :-D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tager normal bare én, højst to doser på en aften. Omkring de 100-210mg. Læs tråden Spørgsmål og svar om MDMA

Junior medlem

Ah, tak for henvisningen! :-D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
har ikke taget over 450 mg på en aften - og det var en enkelt gang, over 10-12 timers rave fest. normalt en 150 mg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
200 mg god mdma virker dårlig nok på mig, jeg kan nok os godt lide det lidt vildt, men jeg skal op og ha omkring 500 mg før jeg får en vellykket rus med eufori og ekstase, gerne blandet op med keta eller hash

jeg har kammerater der blæser på 100-150, og andre der skal have 700+, og det er samme gode kvali der bliver taget, tolerancen kan være utrolig forskellig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
har nogle venner der siger de tager et halvt gram hver gang der er i byen osv... men de "gram" de får er 0.5-0.6 og rigtig dårlig kval. så det svarer nok nærmere til 200 mg. hvis folk ikke har en vægt og kender kvaliteten kan man nemt snyde sig selv til at sige noget der ligger langt fra virkeligheden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Holder mig fra MDMA for tiden, men tog maks 2 doser, og det var noget ala 150-180 mg og så en 100 mg senere på aften, hvis jeg altså tog dose nummer 2.
Men MDMA er sku ikke hvad det har været, så holder en god pause med det.

Medlem
Brugeravatar

Almindeligt vis tager jeg 250mg på en hel aften (8 - 10 timer-ish). Sidste sommer kom jeg dog op på 0,6g på en enkelt aften hvor jeg næsten ingen magi kunne mærke, hvilket har ført til at jeg har holdt mig fra det siden. Regner med en tur igen til sommer, og hvis magien ikke er tilbage, så ser jeg ingen grund til at tage det mere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Præcis ^

Junior medlem

Hvor meget/tit skal man tage, før magien forsvinder?

Medlem

Når I siger 120mg, er det så set i forhold til at krystallerne er 100% rene?

Medlem

Alt under to måneder frarådes. Personligt mener jeg dog godt du kan, i en meget kort periode, tage MDMA med mindre mellemrum uden de store konsekvenser, hvis du bare holder pause bagefter.

Hvis du holder dig til kun at tage MDMA hver anden måned som minimum, så skal du nok klare den. Synes ofte man hører at dem, der mister magien ved MDMA, også er dem der har taget det alt for meget, alt for tit.

Hold evt. nogle længere pauser fra stoffer generelt engang i mellem, også kan du sagtens gå i mange år uden at miste noget magi.

Junior medlem

Har nemlig taget det cirka hver 6. måned, og synes det virker lige fint hver gang :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan

Jeg tror det er individuelt, men en måned mellem hver gang, er meget fornuftigt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har holdt en måned mellem hver, men magien blev mindre og mindre.
Synes ikke det er det værd, for jeg bliver meget depressiv ugerne efter, er først nu ved at komme mig rigtigt over det, og tog det sidste gang nytårsaften.

Medlem

Det lyder voldsomt Flux, og utrolig ærgerligt. MDMA er virkelig et dejligt stof på mange måder.

Jeg tror ikke en måned er nok, tror der skal mere til. Personligt har jeg bedst erfaring når jeg har ventet to måneder. (har aldrig prøvet at holde længere pause) En måned er som oftest for lidt.

CPT: Holder du 6 måneders pause, så kan jeg godt garanterer dig, at du ikke mister magien lige foreløbigt, hvis det overhovedet sker.

Junior medlem

Det lyder voldsomt Flux, og utrolig ærgerligt. MDMA er virkelig et dejligt stof på mange måder.

Jeg tror ikke en måned er nok, tror der skal mere til. Personligt har jeg bedst erfaring når jeg har ventet to måneder. (har aldrig prøvet at holde længere pause) En måned er som oftest for lidt.

CPT: Holder du 6 måneders pause, så kan jeg godt garanterer dig, at du ikke mister magien lige foreløbigt, hvis det overhovedet sker.

Perfekt :)! Altså, tog det godt nok i går, og der var gået 5 måneder, men før det var der gået 8. Så det hører sjældenheder til :-D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan

Jeg bøjer mig. Jeg har kun andres erfaringer at holde mig til, da jeg aldrig har prøvet det med mindre end et års mellemrum. En måned er ik' nok. Modtaget.

Medlem

Jeg skriver at jeg TROR en måned ikke er nok, hvilket skal opfattes som en antagelse, baseret på egne erfaringer, samt hvad jeg har læst lidt hist og her.. Det var ikke en påstand.

Medlem

Jeg forstår ikke hvordan folk kan tage så høje doser. Mig og 3 af mine venner(M,N og L) tog 120mg. hver. Det var alles første gang. Jeg fik lige i overkanten. Jeg skreg samtidig med at jeg bukkede mig for at røre gulvet og hoppe op igen, klappede, knipsede og sagde ekstremt meget "FUCK FUCK FUCK, FUCK jeg kan ikke mere nu, SHIT!" det meste af aftene, ufattelig mange gange. Folk vi mødte spurgte om jeg var okay, et par stykker synes det var lidt skræmmende. Misforstå mig ikke, jeg havde en fantastisk aften, men det var fandme hæftigt. Min ven M fik for meget, og havde det ikke specielt godt, han ville ikke med i byen, lå enlig bare og slappede af, han havde en del bivirkninger. N tog sin dosis nasalt (som den eneste af os alle sammen) han havde et alt for hæftigt come up, men havde det ellers fantastisk hele aftenen. L synes ikke det var vildt, og havde ikke de store bivirkninger, men hun havde en dejlig aften. Vi havde acetone og vand renset MDMA´en og fastet ca. 3timer(undtagen N da han tog det nasalt). Tror måske ikke L havde fastet så meget. Doserne var vejet op på en rimelig pro vægt, der kunne veje ned til 1 milligram. Nu vil jeg ikke stjæle tråden, men kunne det have været noget andet end MDMA(muligvis et RC)?? Vi havde alle læst godt op på MDMA, og alle synes det virkede som vi havde læst det skulle. Jeg vil for eftertiden tage en mindre dosis, ikke faste så meget og jeg har ikke tænkt mig at tage MDMA mere end 1 gang hver halve år. Held og lykke til alle, pas på jer selv, håber nogen kan besvare mit spørgsmål <3

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]