Citat:
det ligner bare du havde taget nogle quotes et sted fra, og der var ikke meget information om hvor og hvordan det skulle foregå så tænkte du allerede havde en tråd
jeg ved ikke hvad du mener med hvor og hvordan?
jeg kan ikke fortælle dig HVOR jeg vil ligge mit system op.
det ville ligefrem være idiotisk.
hvordan?: bruge både ben og arme og ellers arbejde derud af indtil jeg er tilfreds med resultatet.
??????????
Citat:
snakker vi om 5 seperate 1.5m² rum eller et rum på 5x1.5m?
et rum.
Citat:
det er mange penge at satse på et usikkert projekt, hvis man har pengene, og viljen til at starte et stort grow op, så er der mange bedre måder at gøre det på
det er korrekt, men hvad end der er af fejl og mangler, det tager vi hen af vejen.
værre er det ikke!
Citat:
de skal have udskiftet luften i rummet de står i 24/7, så medmindre du har en eller anden snedig plan med noget passiv udluftning så kan du ikke slukke for ventilatoren, i de kolde måneder bliver du jo nød til at bringe en masse frisk luft ind, og den er kold, så hvis der ikke er nogen varmekilde derinde blive rummet samme temp som der er udenfor på nogle få minutter
det jo lige det, jeg har dig for jo: at finde på de snedige planer så mit system er nogenlunde fejlfrit.
Citat:
sikker?
5x400w = 2000
3x200w = 600
4x 70w = 280
4x 35w = 140
= 3020w, + evt varmekilde / (de)humidifier, det er lidt nederen at finde ud af den generator man lige har givet 3000 for ikke kan trække de sidste 150w..
du må virkelig elske det her men:
jeg giver dig ret, det var en lille bitte kikser.
jeg bør regne i w/Timer overfor w/døgn.
men anyways, jeg er lige stødt på en generator der kan trække: 4200w/T på 25 liter.
desværre ikke samme pris: 5500,-
det er forhåbentligt ikke så galt igen.
men tak for observationen

Citat:
48 timer?? du skal ned og hælde brændstof på hver 12 time, med dit setup kan du aldrig blive væk mere end 12 timer
man kunne vel godt finde på et påfyldningssystem ang benzin.
men det er korrekt.
men den nye generator jeg har kigget på har plads til 25 liter.
så måske at jeg bare skulle investere i lidt flere heste?
Citat:
nu ved jeg ikke om du har arbejdet med en generator før, jeg har en del gange efterhånden, og om den så er splinter ny og fra den bedste leverandør, så er det sjældent at den holder sig kørende bare 8 timer i træk, jeg hader at arbejde med dem, for halvdelen af tiden bruger man på at få strømmen til at virke ordenligt, det er ikke en gang om måneden den går ud, du skal nok regne med flere gange om ugen
nu har jeg godt nok en kammerat som har hele huset kørende på en generator.
og det skulle der ikke være nogen problemer med, men det er klart at hvis
det skulle være et problem så skal der være en plan b, har du nogen bud?
Citat:
med det setup og betingelser kommer du til at bruge mange hundrede tusind før du laver bare tæt på 1 gram per watt, regn med ½ gram per watt eller derunder
lidt ved siden af i dine udregninger lyder det til.