Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 20:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

I sommers smed jeg et frø i en potte, og lod det næsten passe sig selv. Planten fik ikke noget gødning, men blev meget flot alligevel. Den stod i lang tid. Frøet kom forresten fra noget "samsø pot" fra staden. Skudene fra planten har ligget gemt væk i et syltetøjsglas siden tørring, og jeg har nu prøvet at ryge det et par gange.

Jeg synes det er underligt, for skæverten er super kedelig. Normalt når jeg ryger, bliver jeg gerne glad og smilende og bliver nemt opslugt af ting omkring mig. Tror det er sativaen, der har de egenskaber. Med dette røg bliver jeg bare utrolig sløv og psykisk bliver jeg nedtrykt og selvransagende. Hver gang. Det er noget rigtig nedturs pot. Der er heller ingen form for eufori at hente - tværtimod. Jeg har prøvet at ryge mit hjemmedyrk, ryge noget, jeg har købt, og derefter vendt tilbage til mit eget pot, og resultatet er det samme med mit eget, hvorimod det købte gør mig glad. Derfor er jeg overbevist om, det ikke er min psykiske tilstand, der er skyld i den underlige rus. Den eneste rare egenskab det har, er at det stadig er ekstra lækkert at spise. Og så er det også meget lækkert at tage en lur, når tankerne begynder at falde lidt til ro

Det har fået mig til at tænke på, om det faktisk er muligt at dyrke pot med et for højt indhold af cbd i forhold til thc. Jeg har ikke som sådan noget spørgsmål, synes bare det er lidt sjovt. Jeg har før i tiden røget en del cannabis, men det her har jeg aldrig oplevet. Mon nogen andre har prøvet noget lignende

Junior medlem
Brugeravatar

Så det her i en dokumentar engang. :-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Charlotte's_Web_(cannabis)

Medlem

det lyder til at din ryger var med for højt THC, og ikke CBD.

da CBD er den "gode" version af de to cannabinoider, har jeg hørt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]