Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 14:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Negativt som positivt om disse benzoer?
Vil nemlig udvidde min horisont så vil gerne høre lidt andre.
Har prøvet at søge men det ku jeg ikke finde hoved og hale i...

Medlem
Brugeravatar

Det er ikke mange dage siden du skrev at du var nervøs for abstinenser, og nu spørger du så om tips til at tage endnu flere? Benzo afhængighed er bestemt ikke for sjov, prøv og at et kig rundt i "medaljens bagside", evt her: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=18&t=25469

Medlem

Tak mester! Jeg har taget benzoer i 10 år. Trappet ud to gange (og det gjorde ikke det mindste ondt)
Men har fundet ud af at netop alprox er meget led og hurtig gir absti'er. Jeg var syg og havde en urolig nat - men tak for din betænksomhed;-)
Så jeg ville selvfølgelig gerne gøre nogle med erfaringer med de ovennævnte::-)
Selv været rigtig mange igennem men mangler vist de 3 og flunitrazepam

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Bromazepam er hands-down min yndlings benzo. Kan huske at min favorit dosis, uden tolerance, dengang var på 24-36 mg. Riiiiiiiigtig lækker benzo, med meget eufori..
Flurazepam fik jeg ikke så meget ud af. Havde 2 ark/blisterpakker. Hvilket resulterede i 2 uger der lige blev taget ud af kalenderen. Mindes at kunne huske de ikke rigtig virkede. Syntes jeg ihvertfald selv. Udover det så skulle det være en af de benzoer, som er vandopløselige nok til at kunne sniffe. Om det er det værd skal jeg ikke kunne udtale mig om. Vær også opmærksom på den fuldstændig latterlig lange halverings tid :)

Medlem

Super! Så prøver jeg bromazepam i næste mdr når tolercerancen er dalet, hvis det er okay med dig DOPAMIN;-D

Medlem

Tak for dejlig brugbar feedback:-)

Medlem

Bromazepam er hands-down min yndlings benzo. Kan huske at min favorit dosis, uden tolerance, dengang var på 24-36 mg. Riiiiiiiigtig lækker benzo, med meget eufori..
Flurazepam fik jeg ikke så meget ud af. Havde 2 ark/blisterpakker. Hvilket resulterede i 2 uger der lige blev taget ud af kalenderen. Mindes at kunne huske de ikke rigtig virkede. Syntes jeg ihvertfald selv. Udover det så skulle det være en af de benzoer, som er vandopløselige nok til at kunne sniffe. Om det er det værd skal jeg ikke kunne udtale mig om. Vær også opmærksom på den fuldstændig latterlig lange halverings tid :)

Gir Bromo også mere eufori end clonazepam sys du?

Dedikeret medlem

Gir Bromo også mere eufori end clonazepam sys du?

Det syntes jeg ihvertfald meget ! Clonazepam er et skod benzo hvad angår eufori hvis du spørg mig ihvertfald :)

Medlem

Aj nu er jeg virkelig spændt næste gang! Tak gutter!:-)
Ka sagtens søge men såvidt jeg husker er halverings tiden heller ik en killer:-)?

In our memories

Jeg holder med mush. Fuck clonazepam. Det sutter æsel pik.

edit. nahh.. så hut jeg vidsker er halveringstiden omkring 16-18 timer.
Synes måske lidt at mit indlæg med mine erfaringer ang. bromazepam, kom til at lyde lidt som en "salgs-tale". Det kan ikke siges nok at benzodiazepiner IKKE er legetøj. De er DYBT afhængighedskabende, med dertil følgende abstinenser der ville få dig til at ønske, at du aldrig var blevet født!

Medlem

Jeg tog ca 15-20 mg clona 2-3 dage i ugen i et år. Stoppede fra den ene dag uden at mærke noget MEN
Tog 10 mg alprox hver dag i en uge og har aldrig oplevet noget så forfærdeligt da jeg stoppede og de var ude af kroppen.
Var jeg ikke taget til lægen for at trappe ud havde jeg begået selvmord.
Nogle af abstier var "spændende" ku pludselig huske episoder fra min barndom jeg havde glemt og jeg fik alle mulige ideer og jokes. Skulle skrive ned hele tiden. Men 98 % var SÅ sindssygt. Ikke skelne drøm fra virkelighed. Havde begået selvmord hvis jeg ik var kommet til læge. Skal dog siges at jeg har var en kæmpe hat og ikke havde noget at trappe ud med. Efter det 1 mg ved lægen forsvandt alle absti og mærkede SLET ikke mere under udtrapning:-)

In our memories

Det kan ALDRIG anbefales at stoppe dag til dag, eller at tage en kold tyrker, når det kommer til benzodiazepiner :)

Medlem

Det ved jeg selvfølgelig godt:-)
Trappede jo også ud af alprozolam, men som om clonazepam slet ik har sammen vanedannende effekt....
Tolerencemængde stiger ja - men har altid bare ku stoppe uden ubehag. Dette var ik tilfældet med alprozolam!!!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]