Substans/er: Hask/nold
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden
Dosering og anden informaton om substanserne:Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:Kinda bad trip
TriprapportenMit første indlæg.
Ret mig endelig hvis jeg skulle have sat det her emne i en forkert kategori.
Jeg har nu røget hash i to år. Omkring 1-3 gange om måneden. Jeg har oplevet få bad trips, men ellers har jeg nydt hver og en joint, med god fråder, en masse mad og et alletiders smil på læben.
Jeg ryger altid i mit stabile og godt humør (jeg lider af angst og depression), så jeg holder mig altid i min sikre båse med mit alle tiders humør. Det skal siges at jeg er påpasselig hvis jeg har en dårlig periode.
Pointen i dette opslag er, at jeg tænker der måske er et eller andet i vejen. Jeg oplever for tiden (hvori jeg er i strålende humør) når jeg ryger, hygger mig og får fråder, at jeg får det lidt dårligt efter jeg har spist et godt måltid i velbehag.
Det er når jeg sidder i min glade og snaksagelige tåger, at jeg bliver lidt paranoid efter et godt og lækkert måltid.
Det sniger sig ind efter maden.
Jeg har altid kunnet spise dejlige mængder lækkert mad og slik når jeg har været skæv, men nu føltes det meget anderledes når jeg så endelig slår mave.
Jeg håber at jeg kan få mig et svar eller en teroi om hvorvidt mit "problem" finder sted og om der er andre erfarende hashrygere der også har fået den pludselige fornemmelse.
Kærligste og krammende hilsner
Stine