Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 20:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej. Jeg har de seneste par dage haft en underlig følelse i næsen. En underlig irriterende kilden, som også har givet mig et par heftige nyseanfald.
Jeg har fået at vide at det kan være fordi mine næsehår (fimrehår) er ætset væk og nye hår er ved at gro frem, hvilket kommer af at jeg har sniffet et en del speed hver weekend de seneste måneder. Symptomerne er dog kommet på et ret underligt tidspunkt da jeg kun slugte en bombe i weekenden og weekenden inden fik jeg kun 2 streger. Så da jeg ikke har kunne finde noget svar på diverse lægesider eller psychedelia ville jeg lige spørge nogle kloge hoveder derude.

- Scheisscube

Dedikeret medlem

Den dér med ætsede fimrehår køber jeg ikke (hvilket det heller ikke lader til, at du selv gør). Der kan være et væld af årsager til det, og ud over at være irriterende, er det næppe et symptom på noget alvorligt - medmindre det bliver ved i flere uger.

Du kunne evt. ofre 100,- på en næseskyller og se om det kunne hjælpe. Når man først får lært teknikken og vænnet sig til følelsen, er det ganske behageligt.

Junior medlem

Jeg har sådan nogle øre rense pumpe ting liggende, som vel nok også burde gøre det. Det prøver jeg!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]