Hej, var lidt i tvivl om, hvor jeg skulle smide tråden henne, så den røg under generelt!
For 2 uger siden havde jeg mit første LSD-trip, som var en rigtig intens oplevelse, der har givet mig mange ting at tænke over, og som helt sikkert har ændret måden, jeg ser verden på. Jeg tog 2 mærker med, hvad jeg fik at vide var, 125 mikrogram, altså 250 i alt. Det visuelle såvel som det mentale aspekt var meget voldsomt, alting smeltede sammen og fraktalmønstre dansede rundt i luften.
I går aftes tændte jeg op i en joint for første gang siden midten af januar. Der gik nok 10 minutter, hvor jeg havde den normale hashfølelse, til at jeg lige pludselig følte mig tilbage i det trippede/lettere ego-opløste LSD headspace. Det steg i intensitet, og jeg begyndte at få nogle ret stærke visuals på, især kan jeg huske hvordan det flød med elektriske blå mønstre på væggene, der svingede i takt til musikken.
Er det normalt at få sådanne flashbacks? Synes egentlig det var ret fedt, selvom jeg ikke lige havde regnet med det.

Har også oplevet lignende i ugerne efter jeg har haft rollet på MDMA, hvor cannabis nærmest bringer emma-følelsen tilbage, og kæberne begynder at klapre lidt.
Jeg er meget nysgerrig omkring nogle af jer andres oplevelser. Ikke nødvendigvis kun med LSD, men har i følt kvalitative ændringer i cannabis-rusen i tiden efter indtagelse af andre substanser? Uddyb gerne.