Nå ja, godt tip med skeer - hvis ellers omgivelserne tillader det. Lidt den samme pointe med ekstraposen osv.
Grunden til at jeg spurgte efter et cowboytrick, var fordi jeg var på farten og stenene var for hårde til at man lige kunne mase dem med fingrene eller hakke dem med kortet. Det havde den konsekvens at der forsvandt en del af produktet pga at det "pivnede væk" når man lagde det op og det man fik hakket ud var for store stykker, man dog var nødsaget til at sniffe… Eller den primære årsag til indlægget var vel fordi jeg var pisse høj… Jeg måtte vente til jeg kom hjem og kunne bruge den førhennævnte lille tang.
Hvis man sidder trygt derhjemme, så er der rige muligheder for at bearbejde hvad som helst, som man lyster.
I min brandert google jeg efter en løsning, men der var ikke umiddelbart hjælp at hente på en ellers nogenlunde gængs problemstilling. Så denne tråd bliver en hjælpsom tråd til dem der havner i samme kattepine, så snart der bliver svaret med et rigtig forstadstrick - som f.eks. 2 skosåler der kan mose møget, uden risiko for brud på posen (nu tænker jeg bare højt og dette ville nok netop flænse posen. Ej heller S-togsvenlig