har en bublious, en power plant,en hindu kush en skunk # 1 også 2 super silver sour haze.
jeg fik mine planter som kloner med et godt rodnet plantende dem op i 10l potter, med jordblandingen: 50 jord Dan jord plante skæk. 5% ler sten, 20% vermiculite og 25 leca.
jeg regulere mit vand til omkring 6,2 i veg og 6,5 i blomst.
planterne er vegget 5 uger og 3 dage under 150w MH i et skab med blæser. under veg er de groet hurtigt og robust op af. Jeg vande kun med vand de første 10-12 dage efter omplantning til jord, hvorefter jeg trappede langsomt op af skalan fra hesi´s anvisning, Dvs. fra 2/10 op til 1/2 dosis af hvad de henviser. hver anden vandning forgik somregl med vand.
jeg satte dem i blomst i et skab med 9 andre planter, (som jeg lige har høstet igår

) Under 2x 250 w hps i bloom spec. med 2 stk. 40w blæsere og kul filter. skabet de står i er malet hvidt indvendigt
og efter jeg gav dem 1/2 dosis gødning hver anden vanding.
2 uger under 12/12 planterne begyndte at vise tegn på nitrogen mangel og hvad jeg kunne vurdere også tegn på magnesium, gav dem en gang gødning 30ml/10l blom complex og 10ml/10l phospohr plus og krysede finger for at det ville hjælpe,
det gjorde det så ikke.
3 uge i blomst gav dem jeg 4/5 dele af gødnings mængden og under sidste vanding gav jeg dem 3/5 dele af mængden anvist fra skalaen
har i nogle bud ?

jeg bruger følgene gødning
http://www.hydroponics.dk/hesi-startbox-jordBubelisious:

Hindu Kush:

Power Plant:

Skunk #1:

Super Silver Sour Diesel Haze:

Super Silver Sour Diesel Haze 2:

På forhånd tak.