Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 11:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: syd
hej psy. jeg spiste 10mg diazepam omkring middag, og ville høre om det ville være en tur direkte i helvede hvis jeg hapsede 100-150mg tramadol nu?
skal siges jeg har en smule opiat tolerance..
ved godt det er en rigtigt dum kombination, men tænker ikke det er så slemt hvis jeg holder doserne lave, men vil ikke gøre det før jeg har fået et svar fra nogen som måske har erfaring med det..

tak på forhånd

Insane psychedelia user!

Det er ikke smart at blande benzodiazepiner og opioider. Der er rigtigt mange som dør af denne blanding.

Medlem
Brugeravatar

Det er ikke smart at blande benzodiazepiner og opioider. Der er rigtigt mange som dør af denne blanding.

som jeg skriverr, ved jeg godt det er en dum blanding.. men er det virkelig så slemt i så små doser?

Insane psychedelia user!

Hvis du alligevel har bestemt dig, hvorfor spørger du så?

Dedikeret medlem

Altså jeg vil bare sige du skal passe rigtig meget på ! Jeg skulle selv lære det på den hårde måde. Jeg havde ædt 4mg Alprazolam dagen efter bestemmer jeg mig for at ryge noget ultra lækkert dope #3 det endte ud i en 3-4 timer hvor mine venner måtte holde gang i mig og hver gang jeg prøvede på at rejse mig svigtede benene - de rystede så kraftigt at det var umuligt at stå op. Er helt sikker på at jeg var ret tæt på kanten, vildt var det ihvertfald.

Medlem
Brugeravatar

Hvis du alligevel har bestemt dig, hvorfor spørger du så?

hvor læser du jeg har bestemt mig? du læser tydeligvis ikke halvdelen af det jeg skriver. jeg spørger om det er safe at tage det i de doser. spørger ikke om det er en farlig kombination, det ved jeg godt det er..

Insane psychedelia user!

Hvis du godt ved det er farligt, hvad forventer du så? At vi herinde siger at det ikke er farligt? At vi siger du sagtens kan indtage stofferne i kombination, velvidende at du kan gå hen at dø af det?

Det gider jeg ikke ha' på min samvittighed.

Medlem
Brugeravatar

Hvis du godt ved det er farligt, hvad forventer du så? At vi herinde siger at det ikke er farligt? At vi siger du sagtens kan indtage stofferne i kombination, velvidende at du kan gå hen at dø af det?

Det gider jeg ikke ha' på min samvittighed.

jeg forventer at et flinkt menneske kunne fortælle mig om det er så slemt i de små doser. som sagt flere gange snart, jeg ved godt det er farligt at blande downere..
gør som du vil. venter bare på at der forhåbenligt kommer en der kan svare på mit spørgsmål.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Få kan med sikkerhed fortælle dig om det er sikkert eller ej. Mennesker reagerer forskelligt. Jeg ville personligt anbefale dig at lade vær, men hvis du alligevel beslutter dig for at fortsætte, så bevæg dig ganske langsomt fremad, med små redoseringer og mærk efter. Stop i tilfælde af du får det dårligt.

Og skal det være, så lad det gerne forblive til denne ene gang. Bliver man pludselig afslappet omkring at kombinere opiater og benzoer, kan en enkelt skødeløs overdosering betyde forskellen på liv og død.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hvis du er fast besluttet; Start med 100mg tramadol og redosere evt med de sidste 50mg.

10mg diazepam og 100mg tramadol er ikke en direkte dødelig kombination, nej, men alle er forskellige. Nogle vil gå i brædderne af den dose, andre kan knap mærke den. Du kender dig selv bedst.

Og som du nok ved, ER opioder potentielt dødelige stoffer, så hav det med i tankerne, når du vælger at eksperimentere med den stofgruppe.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Der er seriøst ingen, der "kender sig selv bedst", når vi taler om synergisme mellem to stoffer - det har taget, tar og vil fortsat tage røven, på de fleste, der ikke viser den ypperste respekt, det kan bare ikke understreges nok....

Stay safe!

Medlem
Brugeravatar

tog 100mg, og kunne ikke mærke det store. så gemmer bare resten af mine tramadoler til et tidspunkt hvor jeg ikke har diazepam i blodet.
tak for rådene alle sammen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]