Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hello til jer der end læser dette :)

Jeg har haft min omgang med methylone i Vestsjællands området for år tilbage, så lugten af det stof glemmer jeg ALDRIG. Jeg har aldrig prøvet mephedrone, og skal derfor ikke kunne udtale mig om rusmidlets lugt. Lugter de ens?

Nu til sagen hvor af mit spørgsmål udspringer. En bekendt af mig kom i besiddelse af noget kokain fra Nørrebro for nogle uger siden. Jeg duftede til posen, som der lugtede meget kraftigt af methylone. Jeg fraråd ham at tage noget af det, men min advarsel var uhørt, han sagde det smagte som det skulle og rusen var den samme. Han var kommet i besiddelse af det, fra en person han har købt af i en årrække, denne person skulle være reel, så reel en person der har omgang med stoffer og penge nu kan være.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er andre herinder der evt. har været ude for det samme, hørt noget, eller har en forklaring på, om det skal kunne passe at der er nogle i Københavnsområdet der gør sig i at cutte kokain op med methylone eller evt. et andet stof af samme virkning og lugt?

Jeg er kendt med at nogle cutter det op med lidt amfetamin, for at det skal give et "større" kick, hvis kokainen ikke er af så høj kvalitet eller koncentration.

Håber ikke jeg har overtrådt nogle af forummets regler ved dette oplæg.

Tak på forhånd for jeres svar!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
har ikke hørt om det nej, det er da muligt ja, men methylone er efter min forholdsvis lille erfaring med stoffet langt mindre potent og det ville derfor næppe give stort nok kick til kokainen til at det kan betale sig at cutte coken op med det.

jeg kender ikke priserne på methylone, og vi skal heller ikke have dem op på boardet, men jeg ved ikke om det overhovedet ville give mening at cutte coke med methylone? det er billigere at cutte sin coke med kreatin i hvert fald.

det er meget svært at svare dig, men umiddelbart finder jeg det ikke voldsomt sansynligt, selvom man aldrig ved hvad folk finder på.

Dedikeret medlem

Jeg ved der er mange på sjælland der cutter coke med noget som de kalder "hollændermix" eller "europamix" aner ikke hvad det er men det skulle virke lidt hen af kokain og samtidig minde om i duften. Men det er ikke noget jeg har sat mig ind i det har bare hørt mange snakke og fortælle om det.

Dedikeret medlem

Din-morgenmad skrev:
Hollænder mix er betegnelsen for urent coke, som både ligner og lugter af coke, men forårsager næsten ingen kokain rus.

Det "hollændermix" jeg snakker om skulle ikke være i nærheden af uren coke.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Hollændermix kan sikkert betyde forskellige ting alt afhængig af ens omgangskreds.
Jeg kender ikke udtrykket og endnu engang er vi ude i den problemstilling at slang kun gør ting forvirrende.

Dedikeret medlem

Jeg ved der er mange på sjælland der cutter coke med noget som de kalder "hollændermix" eller "europamix" aner ikke hvad det er men det skulle virke lidt hen af kokain og samtidig minde om i duften. Men det er ikke noget jeg har sat mig ind i det har bare hørt mange snakke og fortælle om det.

Citat:
Det "hollændermix" jeg snakker om skulle ikke være i nærheden af uren coke.

Så du mener hollænder mix er god coke? Eller hvordan skal det forståes?

EDIT: Du skriver selv i overstående post, at du ikke aner hvad det er :D

Nej det er ikke god coke og det har jeg heller ikke skrevet, har du meget svært ved at læse ? Men jeg har derimod sagt at det bliver brugt til at cutte coke med og nej jeg ved ikke præcis hvad det er men jeg ved det IKKE er coke.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
I kools hovede er "hollændermix" hverken rent eller urent coke, det er IKKE coke, men noget, sandsynligvis et RC, der minder en smule om coke.

Medlem

Geografisk sted: København
Har hørt at nogle os cutter med slankepiller (ASTRALEAN)

Dedikeret medlem

Har hørt at nogle os cutter med slankepiller (ASTRALEAN)

^er der en speciel grund til at de bruger det til at cutte med?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]