Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 08:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

SWIM fået fat i nogle Fortamol. De indeholder 28,5mg Codeinphosphathydrochlorid pr pille. Er det muligt at blive påvirket, hvis ja, hvilken dosis skal jeg indtage?

SWIM masser erfaring med Morfin og Ketogan.

SWIM at indtage dosis på ca. 30-40mg morfin og skal have 75-100mg Ketogan.

Håber i kan hjælpe :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Du må højst indtage 1g Paracetamol 2-3 gange i døgnet(overforbrug smadre din lever, værste fald kan du dø).

Kodeinekstraktion fra kodimagnyler for dummies!

Ved ikke om forskellen på Paracetamol og acetylsalicylsyre, har nogen betydning for overstående opskrift, hvis ikke, burde du kunne bruge den til at fjerne paracetamolen.

dosis blande jeg mig ikke i, synes bare det var vigtigt at understrege at paracetamol ikke er sundt i store dosis.

Insane psychedelia user!

Det er IKKE på samme måde man ekstraherer kodeinen når der er tale om paracetamol, som hvis det var acetylsalisyre.

Søg på netet. der er flere måde at lave ekstraktionen på.

Medlem
Brugeravatar

Jeg ved at Paracetamol er skadeligt i højere dosis, men hvor mange mg. kodein skal der til for at man får virkning ud af det?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
https://www.google.dk/search?q=site:psy ... a:official

http://www.erowid.org/pharms/codeine/codeine_faq.shtml

Citat:
Using Codeine

Again a good dose to start using codeine at is in the 30 mg to 60 mg range. At this dosage range the adverse effects tend to be minimal, and the pleasurable effects quite noticeable.

[I have never noticed any euphoria below 100 mg, so don't give up just because two 3s don't give you a high. *However, some unfortunate individuals are allergic to codeine, and, if you have never used it before, first try a dose of around 30-60 mg and see what will happen. It is dangerous to start off in the high dose range.*]

It is usually a good idea to take the drug on an empty stomach, and if nausea is experienced or you get hungry (not likely) you can have something to eat. On an empty stomach the effects will become noticeable within 15 min depending on the dose. With higher doses the effects can begin in as little as 7 min. The effects peak at around 1 hr with the experience nearing it's end at around the 3 - 4 hr point. Again with higher doses effects may last 4 - 6 hours.

The effects will usually begin with a slight sedation, and a feeling of warmth coming over you body. Muscular relaxation is also quite noticeable. The subjective effects are quite hard to describe beyond the word euphoria. The sedation associated with codeine is quite a lot less than that experienced with morphine or other stronger opiates. A strong feeling of contentment is usually also experienced. Most people enter a phase where you become quite content and tend to lose interest in their surroundings. A heavy feeling in the limbs also becomes quite noticeable. This will peak at 1hr with the effects slowly tapering off after 2hr.

Medlem
Brugeravatar

Husker jeg rigtigt bliver 25mg kodein omdannet til 2,5mg morfin i kroppen. Jeg spiser ikke under 200mg, men heller ikke over 350mg. 1,5g parcemol om dagen vil være max du forsvarligt kan spise. Mener 4g parcemol kan være direkte farligt! Ekstrahere pillerne så du kan indtage din kodein forsvarligt ;)

Medlem
Brugeravatar

Du behøver bare at lave en simpel koldtvandsekstraktion, når der kun er tale om kodein og paracetamol.

1: Knus 8 - 10 piller grundigt
2: Bland 40 - 50mL koldt vand i pulveret
3: Rør rundt i 5 - 10 minutter
4: Filtrer vandet igennem et kaffefilter eller lignende
5: Drik vandet og smid bundfaldet i kaffefiltret ud

40 - 50mL vand er nok til at opløse al kodeinen, men du vil også have 600 - 650mg paracetmol deri, hvilket ikke er farligt, men husk lige på det hvis du allerede har taget paracetamol.

Medlem
Brugeravatar

Du behøver bare at lave en simpel koldtvandsekstraktion, når der kun er tale om kodein og paracetamol.

1: Knus 8 - 10 piller grundigt
2: Bland 40 - 50mL koldt vand i pulveret
3: Rør rundt i 5 - 10 minutter
4: Filtrer vandet igennem et kaffefilter eller lignende
5: Drik vandet og smid bundfaldet i kaffefiltret ud

40 - 50mL vand er nok til at opløse al kodeinen, men du vil også have 600 - 650mg paracetmol deri, hvilket ikke er farligt, men husk lige på det hvis du allerede har taget paracetamol.

Tak for den nemt forståelige, men samtidig korte forklaring. Simpel metode.
Tusind tak! :)

Dedikeret medlem

SWIM fået fat i nogle Fortamol. De indeholder 28,5mg Codeinphosphathydrochlorid pr pille. Er det muligt at blive påvirket, hvis ja, hvilken dosis skal jeg indtage?

Hvorfor bruge SWIM hvis man ikke er konsekvent omkring det? SWIM bruges typisk ikke på psychedelia, og jeg tvivler stærkt på at det nogensinde har været en fordel at have brugt den slags pseudonymer på online fora :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]