jo men når man kigger på nogle af de måder canada og usa giver recepter til weed på er det jo langt fra kun cbd, der er det udvalgte strains de går hjem og ryger (hvor rigtig nok ja nogle af dem er udvalgt pga deres højere cbd indhold) , jeg taler som sagt ikke kun om en behandslinsmetode som at spise cbd holdig olie, men om dem der nu er og tages i brug.
medicinsk cannabis går jeg ikke ud fra kun er olie til kræftpatienter

hva er det man får ud af at ryge det som man ikke fåro ud af at spise det, udover smadrede lunger?
hvis man kun indtager cannabis for medicinens skyld og man så ryger det, så er man da en retard uden lige, eller osse så prøver man at forsvare sit forbrug af cannabis med at det er "medicin"
der er masser af produkter som man ikke bliver påvirket af og man ikke pøves at ryge, så tror næppe at nogle folk bliver tvunget til at ryge stærk thc skunk medicinsk
Hvad man får ud at ryge det, som man ikke får ud af at spise det? Tja, godt spørgsmål - I'll give it a shot.
Jeg ved ikke om du har prøvet at ryge hash, men efter min mening så er virkningen forstærket når du ryger det i modsætning til at spise det. Det er et double edged sword hvor begge sidder er positive: Det har en medicinsk virkning samt en euforiserende effekt. Det ville ikke undre mig hvis nogle patienter røg cannabis både for den helbredende virkning og russet.
Det er virkeligt bare et whatever-works-for-you scenario. Vores kroppe er forskellige, så jeg går ud fra at rygning virker bedst for nogle, og oral indtagelse virker bedst for andre. Vaporizing burde også gøre jobbet, og det er dine lunger mere eller mindre upåvirket af.
Forresten, er den medicinske virkning nedsat hvis man indtager det oralt istedet for at ryge det?