Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 jul 2025 08:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej gutter!

Er lige kommet op til en fest hos nogen venner, og de har købt noget som angiveligt skulle være ketamin. Men det smager slet ikke sådan. Det smager af karry, med en virkelig grim stærk smag. Man bliver påvirket af det, men kan ikke rigtig genkende virkningen fra noget andet... Kan det være en form for RC? VI har allergitestet osv, og nogen af vennerne har prøvet at tage en streg, men de bliver virkelig fucked up :P

Er der nogen der har stødt i noget lignende??

Billede

Tusind tak og god lørdag :)

Medlem
Brugeravatar

http://www.eztest.com

Medlem

Hvorfor tage noget man ikke ved hvad er?

Medlem
Brugeravatar

Ingen kan vide hvad det er. Specielt ikke hvis virkningen ikke kan beskrives mere nærgående en "fucked up". Mange stoffer kan tage form som de krystaller, du har fotograferet, så det bringer os heller ikke nærmere. Hvis jeg var dig, ville jeg smide lortet ud. Det kunne være smadder giftigt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
har set ketamin "nåle krystaller" før, men de ser noget større ud end dem jeg har leget med. Hvis det ikke smager af keta, virker som keta og ikke ligner det voldsomt meget heller... så gæt selv ;) jeg ville nok kyle det!

Junior medlem

Det er bare så klamt at nogen er så uærlige at sælge sådan noget til folk...

Jamen, da min ven tog det, så sad han bare og rystede og svedte... og var helt væk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
ja især fordi at dødelig / jeg får det skidt dosis ikke er til at finde rundt i med ukendt stof, især pisse farligt når man regner det for at være noget andet man måske af og til tager i nogle "massive" doser. Hvordan bliver dine venner "fucked up" ? får de nogen visuals ?
Ja jeg ville også kyle det ud og er det købt af en man kender godt så evt forlange en forklaring - og ellers råde andre bekendte til ikke at handle der. Men stoffet ser spændende ud, ville godt vide hvad det var, men bedst er nok at kyle det af helvedes til eller købe et test kit.

Junior medlem

ja især fordi at dødelig / jeg får det skidt dosis ikke er til at finde rundt i med ukendt stof, især pisse farligt når man regner det for at være noget andet man måske af og til tager i nogle "massive" doser. Hvordan bliver dine venner "fucked up" ? får de nogen visuals ?
Ja jeg ville også kyle det ud og er det købt af en man kender godt så evt forlange en forklaring - og ellers råde andre bekendte til ikke at handle der. Men stoffet ser spændende ud, ville godt vide hvad det var, men bedst er nok at kyle det af helvedes til eller købe et test kit.

Min ven har desværre købt det af en anonym, som han ikke kan få fat i mere.

Og ja, er enig i at det kan være dødeligt, især når man ikke ved hvad man roder med. Men folk til festen er begyndt at indtage det. Det virker "stimulerende", men folk kan åbenbart godt lide det... Jeg vil personligt ikke indtage ukendte substanser, så jeg holder snuden for mig selv og tager mit rene columbianske coke. Det ved jeg da i det mindste hvad er :)

Jeg rådede de andre til ikke at tage det, uden held.

Tænker det er 4-MEC.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Billede

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Men det smager slet ikke sådan. Det smager af karry, med en virkelig grim stærk smag.

Personligt synes jeg ren ketamin har en virkelig grim smag. Ang. karrysmagen, kan det skydes at det er blevet smuglet i karry (Nok ikke det fedeste krydderi at smugle i dog) Jeg har selv oplevet ketamin med vaniljesmag. Det var iøvrigt ikke helt tosset igen :wink:

Medlem
Brugeravatar

Men du mener vel også at de minimum skal teste det, når i tvivl !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]