Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 01:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Hej derude Psy

Jeg har for nyligt anskaffet mig 50stk 1mg Etizolam piller og er lidt på bare bund, omkring hvordan jeg skal håndtere dem.
Ideen med dem er at have noget til at slappe af med og nyde en god film. Jeg prøvede at tage 2 hvorefter jeg smuttede en tur på det lokale diskotek, fik EN øl og dansede lidt rundt, hvilket var ganske morsomt. I dag har jeg taget en enkelt og set lidt film, jeg blev nogenlunde afslappet og lidt tung i kroppen, så det var også ganske hyggeligt.
For tiden træner jeg ret meget og af den grund drikker jeg ikke (med undtagelse af den ene øl nævnt tidligere) derfor kan jeg nogle gange godt savne at være påvirket og Etizolammer er pt hvad jeg kan få fat i.

Spørgsmål:
Hvilken effekt kan jeg forvente at få ved henholdsvis 1-2-3-4 mg?
Hvor ofte kan man tage dem uden af blive afhængig af lortet? (Min veninde, der bruger dem som sovepiller, siger max 10 piller/måned)
I hvilke sammenhæng bruger i selv benzodiazepiner?
Vil påvirker min træning ved et indtag af min venindes anbefalede mængde? Jeg tænker på om det nedsætter kroppen produktion af testosteron, ligesom man siger om alkohol og hash.
Er der andre gode råd jeg bør have med på vejen, inden jeg kaster mig ud i benzodiazepinernes verden
Og sidst men ikke mindst, hvor høj er den dødelige dose?

Mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Du ved det sikker gotd, men siger det alligevel, pas nu på med Benzo, man bliver satans afhængig af dem :)

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Spørgsmål:
Citat:
Hvilken effekt kan jeg forvente at få ved henholdsvis 1-2-3-4 mg?

1-2mg giver lidt ro i kroppen, og er effektivt til at nedsætte nervøsitet der f.eks kan forekomme hvis man skal møde nye mennesker etc.
3-4mg rusen vil blive tydelig mærkbar og give tunghed i kroppen og man kan godt komme til at sige upassende ting som f.eks hvis man er fuld.

Citat:
Hvor ofte kan man tage dem uden af blive afhængig af lortet? (Min veninde, der bruger dem som sovepiller, siger max 10 piller/måned)

3 ugers daglig brug og man vil opleve abstinenser sådan meget groft sagt, etizolam tager dog lidt længere tid svjv.

Citat:
I hvilke sammenhæng bruger i selv benzodiazepiner?

Oftest sammen med stims for lige at tage "kanten" af, eller til at kunne sove efter stimulerende stoffer

Citat:
Vil påvirker min træning ved et indtag af min venindes anbefalede mængde? Jeg tænker på om det nedsætter kroppen produktion af testosteron, ligesom man siger om alkohol og hash
.
Har du stadig etizolammen i blodet vil du opleve moderat til hæftig nedsat styrke under din træning, heldigvis har etizolam en halveringstid på 6 timer, så det skulle være muligt at time det med din træning.

Citat:
Er der andre gode råd jeg bør have med på vejen, inden jeg kaster mig ud i benzodiazepinernes verden

Pas på med den fysiske afhængighed og blackouts.

Citat:
Og sidst men ikke mindst, hvor høj er den dødelige dose?

MEGET høj, det farlige er at kombinere det med andre downers eller gøre noget komplet idiotisk i blackouts.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Min erfaring med etizolam. Har haft rigtig mange til at ligge i lang tid. Den dag 2 stk ikke kan mærkes. Er tolerancen for høj og det er tid til pause. Abstinenserne er meget milde i forhold til hvad jeg forventede, sov ca 4 timer hver anden dag i 14 dage - 3 uger. Det var efter 3 måneders stort forbrug.

Medlem
Brugeravatar

10 piller om måneden er, efter min mening, meget. Hvis du bruger dem så meget, er du allerede ude i et, om end ikke så voldsomt, misbrug. Jeg ville sige maks to om måneden hvis du bruger det rekreativt. Måske det dobbelte (???) hvis du bruger dem som sovepiller. Og det må du gerne sige videre til din veninde (som jeg tror, jeg kender, hvis jeg ikke tager fejl) ;)

Medlem
Brugeravatar

Mange tak for svarene, det fik afklaret en hel del.

@ WinterMute
Jeg skal nok bringe det videre til hende ^^

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Vil påvirker min træning ved et indtag af min venindes anbefalede mængde? Jeg tænker på om det nedsætter kroppen produktion af testosteron, ligesom man siger om alkohol og hash.

Det tyder på at etizolam kan give forhøjet prolaktin.. Om det er nok til på nogen måder at undertrykke naturlig testosteron produktion ved jeg ikke, studiet er lavet på ældre kvinder; http://www.nel.edu/21_6/NEL21062000B001_Kaneda.htm

Medlem
Brugeravatar

Hvad er det folk ser i benzodiazepiner? I fredags tog jeg 1mg inden maden, 1mg efter maden og 1mg mere 3 timer efter (3mg ialt).
Jeg følte mig normal hele aftenen, jeg kunne dog godt mærke at min motorik var hæmmet, når jeg fx skulle have sko på.
Den effekt jeg forventede, kom først da jeg vågnede næste morgen, dejlig tung og følte mig ret dvask.

Hvilken del af den tur vil man kalde rusen?
Hvis vi antager at jeg tog alle 3mg klokken 00:00(hvor jeg tog den sidste pille), så vil der med en halveringstid på 6timer være 0,75mg tilbage i kroppen klokken 12:00, hvor jeg vågnede.

Så er effekten bare at man bliver dummere, uden selv at være klar over det + hæmmet motorik? I så fald vil jeg godt vide hvorfor folk går hen og bliver afhængige af benzodiazepine.

Medlem
Brugeravatar

Benzodiazepiner er muskelafslappende, søvndyssende og beroligende. Jeg tror det er så vanedannende blandt andet fordi det er en enormt nem og fristende løsning hvis du har angst, social fobi, og det gør ellers skræmmende og intimiderende situationer lette og overskuelige. Hvis du ikke er anspændt, lider af angst eller søvnbesvær eller har muskelspasmer er det til gengæld nok meget begrænset, hvad benzoer kan gøre for dig :) Jeg prøvede diazepam første gang efter et mdma-trip, og det var enormt rart, for jeg har en uheldig tendens til at crashe dagen efter. Diazepamen gjorde at jeg ikke behøvede tænke over noget.

Medlem

Vis du har mistet alle dine sociale kompetencer og er lige på randen til at bryde sammen, hver gang du går uden for en dør, i ædru tilstand.. Ja bare har mistet alt vilje til overhovedet at se dem du holder af, fordi du simpelthen ikke kan. Ja så vil jeg mene at så længe der ikke arbejdes dybt med dine problemer så må man jo gøre det man lige kan. Og i et par år var det alkohol. Men vil altid vælge benzo fremfor alkohol. Virkningen er jo meget den samme som alkohol bare 5-10 gange bedre efter min mening, alt efter hvilken benzo du får. Bruger iøvrigt selv etizolam inden jeg træner, Ellers påvirker min angst mig, så meget, at jeg ikke kan fokusere på øvelsen. Så for mig er det jo en stor hjælp. Men vis du ikke lider af angst får du nok heller ikke den samme eufori. Jeg føler mig faktisk mere klar i hovedet når jeg er på benzo, Intet tanke-spind. Men helt personligt synes jeg etizolam kan være måske jævnt kedeligt. Vil foreslå du måske prøver pyrazolam vis du gerne vil være lidt skæv. Og så vil jeg sige at hellere du tager en stor dosis 2 gange om måneden end at gøre det mere jævnligt. Det er nemlig afhængigheden men også blackouts man skal passe på så prøv med ca 2 mg pyrazolam :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]