Spørgsmål:
Citat:
Hvilken effekt kan jeg forvente at få ved henholdsvis 1-2-3-4 mg?
1-2mg giver lidt ro i kroppen, og er effektivt til at nedsætte nervøsitet der f.eks kan forekomme hvis man skal møde nye mennesker etc.
3-4mg rusen vil blive tydelig mærkbar og give tunghed i kroppen og man kan godt komme til at sige upassende ting som f.eks hvis man er fuld.
Citat:
Hvor ofte kan man tage dem uden af blive afhængig af lortet? (Min veninde, der bruger dem som sovepiller, siger max 10 piller/måned)
3 ugers daglig brug og man vil opleve abstinenser sådan meget groft sagt, etizolam tager dog lidt længere tid svjv.
Citat:
I hvilke sammenhæng bruger i selv benzodiazepiner?
Oftest sammen med stims for lige at tage "kanten" af, eller til at kunne sove efter stimulerende stoffer
Citat:
Vil påvirker min træning ved et indtag af min venindes anbefalede mængde? Jeg tænker på om det nedsætter kroppen produktion af testosteron, ligesom man siger om alkohol og hash
.
Har du stadig etizolammen i blodet vil du opleve moderat til hæftig nedsat styrke under din træning, heldigvis har etizolam en halveringstid på 6 timer, så det skulle være muligt at time det med din træning.
Citat:
Er der andre gode råd jeg bør have med på vejen, inden jeg kaster mig ud i benzodiazepinernes verden
Pas på med den fysiske afhængighed og blackouts.
Citat:
Og sidst men ikke mindst, hvor høj er den dødelige dose?
MEGET høj, det farlige er at kombinere det med andre downers eller gøre noget komplet idiotisk i blackouts.
6990 ulfborg
Ullsgade 4a