Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 19:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia!

Det er egentligt bare et hurtigt spørgsmål jeg håbede i kunne hjælpe mig med omkring bong. Landet ligger sådan, at jeg godt kan finde ud af at lave en hjemmelavet bong, men jeg er lidt træt af at være nød til at bruge grøntsager som hoved til min bong. Derfor spørger jeg jer: Hvad ville i anbefale at bruge som bonghoved til en hjemmelavet bong ud af en 2L flaske?

På forhånd tak for svarene! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Køb et rigtigt bonghoved. Hvis du absolut skal være ussel, så kan du jo bruge sølvpapir eller en topnøgle.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Et merskums hoved er det bedste efter min mening - Koster heller ikke en formue.
Kan bedst lide dem der en god længde på, så de er til at holde på når man er skæv.
Køb en der passer til, hvad du kan tage i et sug.
Ekspedienten skal nok være dig behjælpelig :D

Efter min menig er en 2l flaske et overkill.
Dvs du skal suge meget mere i den, for at få røgen i lungerne.
Har tidligere altid brugt en 1/2l flaske..
Meeen syntes da du skulle investere i en ordenligt bong, hvis du ryger tit :wink:

-John Rooney.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
find en suitable møtrik evt, gerne en hvor man kan skrue et hjemmedrejet filter af ståltråd ind i på en måde.

men ja køb et merskumshoved til en halvtredser, det er SÅ MEGET BEDRE end alt du selv kan lave.
med en 2liters flaske får man efter egen erfaring rigtig meget "død røg" - du bliver stadig skæv, men det er meget uinteressant at inhalere det der står i den mellem du tager hits. hellere en lille flaske og så slam et hoved på den.

Medlem
Brugeravatar

Tag da på staden og køb en rigtig bong + hoved, det er da pisse ulækkert at ryge på plastic og metal, tænk på at du kan få en fed bong til at par hundrede kr kontra de penge du bruger på røg..

Og det er self håbløst at bruge en 2l flaske, så skal du jo bare suge og suge og suge for at få alt røgen igennem den tynde flaskehals, hold ud :mrgreen:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
køb da en ordenlig bong, de penge den koster er hurtigt sparede ind på at du bliver mere skæv og ryger mindre på en ordenlig en, der skal nok gå nogle % til spilde på noget hjemmebikset juks

og vigtigst af alt så er det bedre for dit helbred, bong knepper allerede dine lunger i forvejen, hvis du så suger plastik og diverse andre giftige dampe med også tør jeg slet ik tænke på hvor skadeligt det er i længden

Medlem

jeg lavede et hoved ud af et stykke egetræ jeg havde liggende på et tidspunkt det blev et glimrende hoved holder dog ikke så lang tid som merskum :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]