Jeg er den kammerat der blev ringet op om morgenen, så her er lige et par ord fra mig om forløbet...
Det skal lige siges at jeg selv var tilstede en kort del af aftenen, men tog tidligt hjem, da jeg havde planer næste dag.
Da klokken ikke var ret mange lå jeg sov da der blev ringet første første gang, og jeg nåede ikke at tage den. Da jeg så hvem det var, og vidste hvad de havde lavet, blev jeg en smule bekymret... Telefonen ringede så igen.
Det der mødte mig i røret var en temmelig forvirret, dopet og nok også en smule bange kammerat. Han forklarede hurtigt aftens hændelser, og nævnte hvad han havde proppet i hovedet. Naturligvis fik den omtalte næsespray alarmklokkerne til at ringe, men det var dog heller ikke særlig betryggende at høre, at der også var benzoer inde over, da jeg vidste at der blevet drukket temmelig tæt.
Vi snakkede lidt frem og tilbage, og han lød MEGET sørgmodig, forvirret, og ikke mindst: opgivende. Kombinationen af disse, og førnævnte narko-cocktail, gjorde mig rigtig rigtig bekymret - ikke mindst da jeg befandt mig 75km væk, og ikke kunne få fat på nogen i nærheden.
MEN: Vi fik snakket sammen, og han fortalte om bruddet med hans kæreste(jeg kendte godt en del til hendes problemer, og jeg vidste også godt til dels hvad det har gjort ved ham) hvilket ikke ligefrem gjorde tingene mindre bekymrende.
I første omgang ville jeg have ham ned og sove ved en fælles kammerat, så jeg bad ham gå i den retning, mens jeg forgæves forsøgte at få fat i den nævnte kammerat. Da det ikke lykkedes, og jeg så småt kunne høre at han begyndte at snøvle lidt når snakkede(klart tegn på at benzoerne havde indtruffet IMO), så havde jeg ikke andet i hovedet at få ham hjem i seng, og så ellers prøve at snakke ham til ro. Dette lykkedes temmelig godt. Vi snakkede sammen under hele hans tur hjem, og vi fortsatte snakken mens han lå i sengen. Han blev mere og mere rolig, og jeg tænkte derfor, at det blot var et spørgsmål om tid før blandingen af benzoer og sprut ville sende ham i seng - på trods af hvad der nu havde været i den næsespray.
Det virkede umiddelbart efter hensigten. Dog klagede han over, at havde lidt auditive hallucinationer(kan man sige det?) og jeg bad ham derfor tænde for fjernsynet for at distrahere lidt. Vi lavede dernæst en aftale om, at han skulle ligge på, og så ellers forsøge at sove. Såfremt at det ikke lykkedes, skulle han blot ringe igen. Han kunne i første omgang ikke sove, og han ringede derfor igen. Vi snakkede lidt videre, og han lød nu meget træt, på trods af at hans sindstilstand stadig var en smule alarmerende. VI forsøgte os igen med at han lagde på for at sove, dog igen med førnævnte aftale i baghånden. Denne gang lykkedes det ham dog tilsyneladende at falde i søvn - han ringede i hvert fald ikke igen.
Jeg lagde mig efter dette selv til at sove igen, på trods af en voldsom uro og bekymring i sindet...
Vi fik snakket sammen næste dag, og det lagde låg på hvad jeg havde af bekymringer.
Det var lidt af historien fra min side

Både for eventuelle læserers skyld, men også for TS's skyld.
Mht. dine spørgsmål nederst i indlægget.
Som sagt er en af 2C-x'erne fortsat mit bud.
Jeg vil derudover foreslå dig noget af det samme som jeg gjorde da vi snakkede sammen..- Kom udenfor! gå nogle lange formålsløse ture, og få tænk oplevelsen igennem. Integrer den i stedet for at gemme den væk. Lige umiddelbart tror jeg at den psychedeliske substans er temmelig irrelevant, og at det er dit state of mind i situationen(forstærket narko-cocktailen naturligvis) der har givet dig lidt "mentale eftervirkninger".
Få styr på dine andre problemer, og så skal denne episode nok synes langt mindre skræmmende og angstprovokerende, det er jeg sikker på.
Luv herfra <3