skal man ikke bare MÆRKE om man kan overskue det? at forudbestemme om man er psykisk stabil til det er lidt hen i vejret IMO!
har aldrig tænkt over jeg skulle "forberede" mig til LSD.. og har aldrig fået det mærkeligt både med tømmermænd , uden at sove i flere dage og ingen motion, proteiner osv osv....som cookie nævner...
ser derimod at hvis min krop hungre, er mit trip meget kraftigere! (win) er glad hvis jeg har fået mine vitaminer, så mine celler i det mindste har sine kufferter--- men sådan er vi jo så forskellige !
men måsker er der noget KEMISK/biologisk jeg HELT har misset ved LSD? please explain why this is a MUST??????
Jeg skrev ikke at det er et MUST, for andre end mig.
Jeg synes bare at det er vigtigt at kroppens systemer kører så optimalt som muligt, når jeg skal tage et stof som får mig til at køre i overdrive i op til 12-14 timer. Det giver mig en ro til at tage det som det kommer, og sikrer at jeg har den energi som skal bruges.
Så det er altså sådan JEG tænker, og gør, op til et trip, for at optimere chancen for at jeg har en god dag, med godt humør, velvære, og masser af energi, den dag hvor jeg tager trippet.
Der er sikkert forskel på hvordan en som er i 40'erne og en som er i starten af 20'erne, eller yngre, tænker på den slags.