Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 00:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej derude.

Jeg har planer om at tage LSD på lørdag med nogle kammerater, men jeg skal drikke på fredagen. Mine spørgsmål er:

Hvad kan der ske, hvis jeg tripper dagen efter en bytur?

Vil det påvirke mit trip?

Tak på forhånd! :-)

Medlem
Brugeravatar

Du kan sagtens indtage LSD dagen efter en druktur.
Nøjes dog med en mindre dose (ét frimærke á 150 ug) ca.

Husk at få sovet ordentligt i løbet af lørdagen, og drik rigeligt med væske.

Det vil nok påvirke dit trip, hvis du stadig har tømmermænd ja.

Medlem
Brugeravatar

Kan ikke forestille mig at det er super fedt at trippe hvis du har tømmermænd, så hold drukken på et nogenlunde niveau. Du kan godt drikke dig stiv, men helst ikke klar-til-udpumpning-stiv.

Junior medlem

Modtaget. I skal have mange tak. :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mit råd er det stik modsatte.
For mig er LSD noget jeg kun tager når jeg er helt klar, både mentalt og fysisk.
Det vil sige at jeg skal have motioneret i ugen op til, dog ikke dagen før, for der samler jeg energi til trip dagen.
Jeg skal spise sundt i ugen op til, dvs. masser af grønsager, proteiner, og mindre stivelse. Dagen før spiser jeg om aftenen et energirigt måltid.
Jeg skal have min søvn, og jeg skal føle mig rask, have masser af energi, og være i godt humør på selve dagen, ellers udsætter jeg det til en anden dag.
Jeg ville aldrig gøre det på en dag med tømmermænd, hvor du sikkert også er drænet for energi.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg er somewhat enig med Cookie.
At have fået sovet ordentligt, være veludhvilet og mentalt klar er for mig ret vigtigt.. Især når det er et stof der varer i ca. 12 timer på de fleste.
Hvis man så oveni har ondt i skallen, eller på anden måde fysisk dårligt inden man starter er det sgu ris til egen røv

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
hvis du er en smule usikker ville jeg klart vælge at vente til du er tip top mentalt og fysisk til at tage det.

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Jeg prøvede det om aftenen dagen efter en juleforkost. Godt nok var jeg hjemme ved midnatstid, men ens søvnkvalitet er bare ikke særlig god når man har drukket sig fuld.
Det var ikke meningen jeg skulle have et full blown LSD trip, bare lige et lille buzz, som jeg har nydt flere gange. Men da det var det sidste i flasken jeg skulle dele med en anden var det lidt svært at afgøre dosen. (vidste godt der var en risiko for en større dose end forventet, så virkelig dårlig ide).
Nå, men så blev det altså til et rigtigt trip alligevel. Da LSD'en begyndte at virke var jeg efterhånden blevet så træt at jeg kun havde lyst til at sove. Men det kunne jeg jo trods alt godt regne ud at jeg kunne glemme alt om de næste 8-10 timer, og tanken om dette var ikke just det bedste mindset til et LSD trip, det var simpelthen uoverskueligt at tænke på at jeg ikke kunne komme til at sove. Men jeg blev jo nødt til at få det bedste ud af det, og prøve at distrahere mig selv og mine tanker i retning af noget mere positivt. Planen jeg kom frem til var at jeg måtte drikke en håndfuld bajere for at lægge en dæmper på det hele og finde noget jeg kunne overskue at se på Netflix.
Det endte med en nat i selskab med min medtripper, Oz the Great and Powerful og High School Musical 1 og 2. Hvem havde troet at High School Musical var nogen af de sjoveste film nogensinde :)

Men på trods af dette, vil jeg egentlig også råde dig til at tage det en dag du har overskud på energi og søvn kontoen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
skal man ikke bare MÆRKE om man kan overskue det? at forudbestemme om man er psykisk stabil til det er lidt hen i vejret IMO!
har aldrig tænkt over jeg skulle "forberede" mig til LSD.. og har aldrig fået det mærkeligt både med tømmermænd , uden at sove i flere dage og ingen motion, proteiner osv osv....som cookie nævner...
ser derimod at hvis min krop hungre, er mit trip meget kraftigere! (win) er glad hvis jeg har fået mine vitaminer, så mine celler i det mindste har sine kufferter--- men sådan er vi jo så forskellige !
men måsker er der noget KEMISK/biologisk jeg HELT har misset ved LSD? please explain why this is a MUST??????

Dedikeret medlem
Brugeravatar

skal man ikke bare MÆRKE om man kan overskue det? at forudbestemme om man er psykisk stabil til det er lidt hen i vejret IMO!
har aldrig tænkt over jeg skulle "forberede" mig til LSD.. og har aldrig fået det mærkeligt både med tømmermænd , uden at sove i flere dage og ingen motion, proteiner osv osv....som cookie nævner...
ser derimod at hvis min krop hungre, er mit trip meget kraftigere! (win) er glad hvis jeg har fået mine vitaminer, så mine celler i det mindste har sine kufferter--- men sådan er vi jo så forskellige !
men måsker er der noget KEMISK/biologisk jeg HELT har misset ved LSD? please explain why this is a MUST??????

Jeg skrev ikke at det er et MUST, for andre end mig.
Jeg synes bare at det er vigtigt at kroppens systemer kører så optimalt som muligt, når jeg skal tage et stof som får mig til at køre i overdrive i op til 12-14 timer. Det giver mig en ro til at tage det som det kommer, og sikrer at jeg har den energi som skal bruges.
Så det er altså sådan JEG tænker, og gør, op til et trip, for at optimere chancen for at jeg har en god dag, med godt humør, velvære, og masser af energi, den dag hvor jeg tager trippet.

Der er sikkert forskel på hvordan en som er i 40'erne og en som er i starten af 20'erne, eller yngre, tænker på den slags.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
ja det tror jeg helt sikkert også der er.... kender ikke så mange i 20erne og under.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]