Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 18:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej med jer

Jeg går og er en smule nervøs, da jeg tror et brev med mit navn på er blevet snuppet i tolden.

Har intet hørt fra ordensmagten endnu, vil selvølgelig benægte alt kendskab til brevet i tilfælde af min bekymring bliver begrundet.

Jeg har her på forummet læst mig frem til at politiet i mindre bødesager ikke har ret til kontoudskrifter osv. jeg er dog lidt bange for at der i mit tilfælde måske er tale om mere end en bødesag, da denne side påstår at over 5g kokain kan resultere i en fængselsdom : http://dinforsvarer.dk/nyheder/straf-i-narkotikasager/

Har jeg noget at være bekymret over?

Alle inputs er velkomne

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Så vidt jeg ved har politiet slet ikke ret til kontoudskrifter, medmindre du gir dem lov, ligemeget hvor stor bøden vil være.
hvis de siger andet benægt også det. som Stolle ville have sagt benægt, benægt, benægt, lyv, lyv, lyv

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem

Så vidt jeg ved har politiet slet ikke ret til kontoudskrifter, medmindre du gir dem lov, ligemeget hvor stor bøden vil være.
hvis de siger andet benægt også det. som Stolle ville have sagt benægt, benægt, benægt, lyv, lyv, lyv

//Zh4d0w

Der står dog på siden jeg linker til at der kan være tale om fængselsstraf ved over 5g kokain. Vil de så derfor have adgang til kontoudskrifter?

Nogen der kan be/afkræfte dette?

Medlem

Jeg har fået snuppet en ulovlig substans i tolden, hvorefter jeg kom til afhøring ved politiet. De truede mig med retssager og store bøder hvis jeg ikke indrømmede det, men jeg benægtede det. 1 måned efter afhøringen får jeg et brev om at de har droppet sagen da de ikke har nogen beviser :) Jeg gav dem endda min kontoudskrift, men da jeg havde brugt Bitcoin var det ikke beviseligt.

Medmindre politiet kan linke din konto direkte til at have betalt for det, så vil de aldrig kunne bevise noget som helst. Desuden er besiddelse af ulovlige stoffer ikke strafbart ved fængsel. Og nej, de kan ikke få adgang til din konto uden din tilladelse, eller hvis de får en dommerkendelse.

Må jeg have lov til at spørge hvad det er der er blevet taget i tolden, og i hvilken mængde? Går ud fra det er kokain siden det er det du skriver, og går ud fra du har brugt darknet/deep web til at købe det, og siden man næsten udelukkende handler med bitcoin på deep web, synes jeg ikke du skal være bekymret.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Så frem at de havde konto oplysninger, kan de ikke linke det sammen med de drugs. Jo hvis der en faktura med i brevet, hvor der står hvor meget du har købt for. Dog højst usandsynligt og utrolig dumt.

Jeg har endnu ikke hørt om en her inde som har benægtet alt kendskab til det også blevet dømt for det, på baggrund af kontoudskrift.

Medlem

Jeg har forsøgt at søge lidt efter regler mht. udlevering af lign. oplysninger til politiet, men synes ikke at kunne finde noget. Er der nogen der har et link, eller ved hvor jeg kan læse om det?
Det er svært at vide hvilke rettigheder man har over for politiet i sådan en sag. Læste om en der blev truet med at de ville konfiskere computer og tlf. hvis han ikke indrømmede. Kan da slet ikke forestille mig at de må det? :?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=73&t=30942

Tag og læs den her tråd igennem. dem vil sikker berolige dig lidt.

Medlem
Brugeravatar

Har du købt over 5000gr. cola online ?

det er sku noget af et brev og helt sikkert ikke til vidersalg..

nej hr. betjent jeg har bare høj tollerance denne mængde holder mig en mnd. +/- 2 dage

Medlem
Brugeravatar

Har du købt over 5000gr. cola online ?

det er sku noget af et brev og helt sikkert ikke til vidersalg..

nej hr. betjent jeg har bare høj tollerance denne mængde holder mig en mnd. +/- 2 dage

Jeg er ret sikker på at der kun er tale om 5gr, ligesom TS skriver i sit oplæg. :wink:

Til trådstarter - Bare benægt, benægt, benægt. Og hvis det ikke virker, så LYV!
Tror ikke at de små 5g er nok til, at politiet vil lave en kæmpe sag ud af det.

:peace:

Medlem
Brugeravatar

LOL jeg kan åbentbart ikke læse idag :hm:

Junior medlem

Tak for svarene allesammen!

Vil lige informere jeg om at brevet er modtaget så ingen grund til bekymring :)

Junior medlem
Brugeravatar

Håber det lykkedes dig!

- Charles Bukowski

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

^ Mon ikke det lykkes for ham hvis han modtag brevet? :lol:

Jeg nåede også lige at få en forskrækkelse her over julen da mit brev var 6 dage forsinket pga. julestres :P

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]