hej og velkommen til psy. For 4-5 år siden da jeg stoppede med et hashmisbrug fik jeg som jeg altid gør i den forbindelse, meget virkelige og livagtige drømme, jeg havde problemer med at falde i søvn også og gik til min daværende psykiater og fik nogle alopam, det gav mig derefter nogle underlige bivirkninger med mareridt, og endda hallucinationer 20-30 sekunder efter jeg vågnede op fra en drøm hvilket var meget ubehageligt, fik på et tidspungt en af de der oplelvelser hvor man sover men er bevist om at man ligger i sin seng, kunne høre folk der hviskede omkring mig og kunne "fornemme" skygger der stod omkring mig, kunne endda føle af de rørte ved min ryg så det gav kuldegysninger i hele kroppen, og vågnede med at jeg skreg (lad mig være).
prøv at klar den uden piller. alt det medicin er noget giftigt lort. som krimse spørg om så hvorfor er du begyndt på det og har du prøvet andet som også modvirker deperssioner først, motion og sund kost ? du siger pillerne ingen bivirkninger har men alligevel er dine mareridt forværret det sidste stykke tid, når jeg stopper med hash normalt får jeg også voldsomme drømme, men de går altså over igen efter en tid. held og lykke
_________________ Because Im a faggot alright Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?
|