Hej Psy!
Igår (nytårsaften) skulle jeg og min kæreste tage MDMA. Jeg har selv taget MDMA 4-5 gange. Et par timer efter maden havde vi været ude og gå en tur, og da jeg ikke følte mig alt for mæt, spiste jeg en bombe (jeg bryder mig ikke om at suge det, så plejer at spise bomber) på 100 mg, som plejer at være en god start for mig (jeg er ca 1,65 og vejer 52 kg). Efter 2 timers venten tog jeg så 50 mg mere. Jeg havde det fint og kunne slet ikke mærke MDMA'en, men efter et stykke tid fik jeg det pludseligt dårlig og kastede op - 3 retters menu, kransekage og højst sandsynligt det meste af MDMA'en.
Efter opkasten spiste jeg en smule, og så tog jeg en 50 mg's bombe, i håb om at det måske bare var den alt for store middag, og det ville virke med en tommere mave. Den virkede heller ikke og tog så en mere af samme dose. Og ligesom det begyndte at kildre, så kastede jeg op igen.
Idag har jeg den typiske nedtur på: fryser, har ondt i kæben, er doven og kan intet spise.
TLDR; Jeg har aldrig før haft problemer med at tage MDMA, og jeg kan ikke forstå, hvorfor jeg ikke blev påvirket eller hvorfor jeg ikke kunne holde det i maven? Jeg havde ikke drukket andet end 2 glas rødvin, et 6 timer før første bombe og et andet tre timer før. Jeg har som altid sørget for at drikke vand når jeg har følt mig for tør i munden og sørget for heller ikke at drikke for meget (har engang gået amok i vand i frygt over dehydrere, og så får man det også nederen

) Er der nogen der ved om det evt kan være urenheder i MDMA'en, der på en måde kan forstyrre maven?