Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 aug 2025 23:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej mine psy-brødre..

Det forholder sig sådan, at jeg i forbindelse med nytåret har erhvervet mig et gram godt kokain. Jeg har dog også noget oxycodone, som jeg meget meget gerne vil hygge mig med først på dagen (fra kl. 13 - til 19 ) og så derefter skifte spor - og tage coke senere på aftenen.

Min foreløbige plan er at tage 40-50 mg oxy nasalt fordelt på timerne fra kl. 13 til kl. 19 , og så fra kl. 19 til kl. 24 vil jeg sniffe mit gram gode coke. Jeg har aldrig prøvet at kombinere coke med opioid'er før. Vil denne kombination være sikker, sålænge jeg holder mig fuldstændigt fra alkohol ?
Jeg tænker at det vil jo ikke vil være en regulær speedball, da jeg først tager coke efter opioid'et, og det vil jo være en time eller 2 efter oxy'en har været på sit max-punkt.

Jeg har søgt på nettet, og har ikke kunne finde noget om det, udover at mange fraråder at tage opioid'er efter coke eller andre stimulanser. Men i denne sammenhæng vil jeg jo tage coken efter oxy'en. Sålænge jeg kun holder mig til coke og ikke redoserer med mere oxy, vil dette så være en sikker nytårskombination, så jeg kan hygge mig lidt?

På forhånd tak

Medlem

Ja, det er en sikker kombination.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]