Hvis du har den rigtige kraft på udsugningen/kanalventilatoren igennem kulfilteret i dit telt/skab/rum burde det kunne tage det værste af det (husk at lad udsugningen køre 24/7 hvilket kan være svært i en 2 værelses lejlighed hvor man ofte skal sove i det ene rum - da det larmer) jeg bor selv midt i byen og har haft et par grows herinde, det første lugtede det en del delvis pga for gammel kulfilter og så fordi jeg ofte slukkede udsugningen om natten hvilket ikke er godt for noget i et grow, og slet ikke når man tænker på de lugt gener der ka komme. Når man bor midt i den lugt bliver man ofte immun så hvis man selv syntes man kan lugte det lidt kan andre nok lugte det mere, så hvis du f.eks lugter det lidt ude på din opgang skal du til at gøre noget i en helvedes fart. kan du ude på din opgang lugte hvis dine naboer laver mad ? eller endda lugte det i din egen lejlighed ?
Jeg har en tæmmelig kraftig udsugning i mit telt men alligevel kan de komme til at lugte lidt i det rum det nu står i, leder selv efter gode råd pt til at minimere lugten endnu mere, tænker om en skål med lidt eddike kan klare tricket

Der findes nok ikke nogle sorter der slet ikke lugter men nogle der lugter mindre end andre, hvilke ved jeg ikke.