Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 18:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tjek den her video ud - han har brugt et produkt der hedder 27% Endoca - dog ikke til kræft.
Jeg kan desværre ikke fortælle dig for du kan købe det i følge reglerne, men mon ikke du selv har teknisk snilde nok til det ;-)
Alt held med projektet. Det er kun værd at forsøge. Man skulle heller ikke blive skæv af den olie han nævner i videoen.

Medlem

Mange tak Rellek,
har godt fundet frem til det produkt, men det koster BOKSEN!!! :shock:
Har fundet frem til andre CBD-olier, som ikke er så dyre, som jeg overvejer at forsøge lidt med, men ved ikke helt nok om kræft og cannabis i forhold til om det er THC, CBD eller en kombi, som har den største effekt, må undersøge lidt nærmere.

Og ja, Georg, deres hus ligger ude på landet, med en baghave, som nærmest er en mark, fuldstændig indhegnet af store frugttræer, så faren for at blive opdaget er ikke så stor, og skal selvfølgelig holdes undercover det er klart, man ved aldrig hvem der kunne finde på at få ondt i røven :roll:
Og hvis der ikke er så mange andre alternativer (er begrænset hvor meget kemo man kan tåle), så klart er det da risikoen værd. Men håber selvfølgelig på at kemo osv. hjælper (han får også noget curcumin (stof i gurkemeje) og hømopatisk mistelten, som flere har haft gode resultater med, uden at der dog er lavet videnskabelige forsøg), men godt at have en back-up-plan klar, hvis det pludselig skulle se sort ud :wink:

Medlem
Brugeravatar

I kan bare fylde haven med planter næste år, de passer stort set sig selv, de skal bare kigges til et par gange om ugen, arbejdet er når der skal plantes og høstes :)

Men tænker dine forældre også må have et værelse de kan undvære til projektet :)

Junior medlem

Hej prøv at tjekke det her ud http://www.information.dk/475950 det kunne måske være noget :) ked af det med din far

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Er der nogen der ved om der findes et laboratorium i dk som ville kunne teste en olie for indhold af CBD eller THC. Her taler jeg om hvis man henvender sig som privatperson.

Junior medlem

endoca.dk

Medlem

fandme om jeg betaler 2500 for nol lavet af foderhamp

Junior medlem
Brugeravatar

^ ja, kan man egentlig ikke få rigtig nol billigere inde i city?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]