Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 aug 2025 12:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey psy
jeg ville lige høre om jeg har fået det hele rigtigt med. Jeg får nogen oxycontin 10 mg og den dose jeg skal have oralt er ca. 70 mg. Jeg ville gerne sprøjte dem iaften har læst lidt og ville lige høre hvad i ville sige til dosis og om jeg har forstået det rigtigt skal jeg bare få en kanyle med mindst hul og en ske så slikke coatingen af pillen og smide den på skeen også hælde vand på og så en flamme under til det er opløst også en klump bomuld i også ellers bare suge det op og ind i en blodåre :)?

Medlem
Brugeravatar

Jeg har ikke forstand på IV administration af stoffer, men når der er tale om piller er jeg sikker på det frarådes at skyde dem :) .

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kan slet ikke anbefales at skyde piller. Der er en masse bindemidler i pillen, som ikke er rart at få direkte ind i blodbanen, just don't! Du kan derimod tage dem rektalt, hvis du mangler en anden ROA

Medlem

Injektion af piller er en rigtig dårlig idé, pga. bindemidler o.l. som det er blevet nævnt.

Så vidt jeg har forstået er rektal adminstration den mest effektive.

Det bliver diskuteret på bluelight i denne tråd:

http://www.bluelight.ru/vb/threads/5102 ... OA-(not-IV)

Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Knus dem og smid dem på tungen og skyl efter med vand. Eller knus dem og smid dem i lidt sodavand.
Der er mange kopi produkter. Nogle svære at knuse end andre men med en morter som jeg bruger, der er der ingen problem. Foretrækker faktisk de sten hårde fra lannacher.
Derimod er dem fra orifarm som smør at knuse og kan gøres med en ske.

Mener dem fra teva er helt små kugler, disse skal knuses med morter.

Apoteket giver dig dem der er billigst , koster ingen ting på recept. Men der er så heller ikke fri adgang.

Er du fast bruger så køb en ordentlig mel moter. smil

Junior medlem

Hej vectra.... Plejer bare at tygge dem, uanset mærke. Min erfaring er at lanacher virkelig er noget lort, får på ingen måde samme virkning som jeg gør af oxycontin, bruger for tiden orifarm og dem kan jeg faktisk godt lide, men oxycontinen er den bedste. Har prøvet at ryge dem, sniffe dem, knuse dem og i røven men syntes faktisk at den bedste virkning kommer fra at tygge dem.

Medlem

Citat:
Min erfaring er at lanacher virkelig er noget lort, får på ingen måde samme virkning som jeg gør af oxycontin

Sjovt. Sådan har jeg det med de bløde fra Orifarm.. næsten ingen virkning, dem fra lannacher er næsten det samme som originale, :lol:
Men der er mere arbejde i at gøre dem klar.
Sådan er vi jo forskellige.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: syd
jeres oxy'er skulle gerne virke på prææææcis samme måde, uanset hvilket firma der har produceret dem.. medmindre det er kopipiller fra afghanistan eller sådan noget. men vhsi det er almindelig receptpligtig medicin, uanset fabrikant, SKAL de virke ens.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: syd
Hej vectra.... Plejer bare at tygge dem, uanset mærke. Min erfaring er at lanacher virkelig er noget lort, får på ingen måde samme virkning som jeg gør af oxycontin, bruger for tiden orifarm og dem kan jeg faktisk godt lide, men oxycontinen er den bedste. Har prøvet at ryge dem, sniffe dem, knuse dem og i røven men syntes faktisk at den bedste virkning kommer fra at tygge dem.

lanacher er producenten. de indeholder samme mængde oxycondone som dem fra orifarm. det er det samme alt sammen, det er bare forskellige producenter

Medlem

:P Ja, det er jeg godt klar over. Det er bare ikke tilfældet, og om det er en psykisk blokade skal jeg ikke kunne sige. Men der føles foreskel.
Måske man ikke får knust det ene produkt grundigt nok.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er forskel på de forskellige oxy præparater, f.eks. er det ikke til at fjerne depot-effekten på dem fra Teva eller Acino. Når man knuser dem er der sådan nogle små kugler inden i som man ikke kan knuse, de bliver bare trykket flade. Hvor dem fra Lannacher eller Oxycontin er rigtig nemme at knuse til fint pulver og få fjernet depot-effekten stort set fuldstændig.

Junior medlem

Ja der er stor forskel på hvor godt de virker fra de forskelling producenter har været på oxy længe og de siger det også på apoteket. hvorfor der er forskel ved de ik. men der er forskel. plejer bare at spise 240mg på en gang så for jeg et dejligt mellem kraftigt trip lyder nok vildt for de fleste men har som sagt fået dem længe. har ingen virkning ved under 200mg. men vil kraftigt råde folk til at starte lavt. det et meget kraftigt stof. der er risiko for at dø bare ved 40mg hvis man ikke er vandt til det

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Som de andre påpeger, så kan rektal administration kan minde utrolig meget om IV, hvis man lave en mindre opløsning på et par dl vand og får det op en i forholdsvis tømt tarm. Det er desuden langt mere sikkert.

Vær nu forsigtig Raller, du fortjener at have det godt på linje med alle os andre her.

Prøv at forestille dig hvor logisk det lyder, at man er fuldkommen ligeglad, og så ville der ikke være nogen pointe i at tage så store risici, for at føle sig tilpas.

Så ville man jo højst sandsynlig også være ligeglad med at føle sig tilpas?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]