Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 22:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Soapbar?
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt væk
Hej Psy :D

Købte 0,5 gram hash her i sidste uge, som jeg så valgte at ryge her igår. Det var nok den mærkeligste klump jeg nogensinde har været i besidelse af. Klumpen var MEGET tør og smuldrede næsten da jeg skulde nolde, klumpen var sort udenpå og sandfarvet indeni. Lugten fejlede ikke noget før jeg tændte op, men da jeg endelig fik tændt op... Føj for ***** det smagte og duftede næsten som parfume. Da jeg så fik kværnet jointen gik jeg op i min lejlighed og nød min skævert, som kom relativt sent efter jeg havde røget. Nogen der har/haft erfaringer med tørt sandet hash der smager af parfume ? :)

Titel: Re: Soapbar?
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
I min omgangskreds kalder vi det "strand-hash".
Både pga den sandet konsistens og så fordi man kunne forestille sig det er blevet fundet skyllet op på stranden efter et mislykket smugler drop.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem
Brugeravatar

Denne ''strandhash'' klarede egentlig jobbet ok. Jeg blev forholdsvis skæv af det men for satan det smagte grimt :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Købte 3gram tørt "hash" for et par måneder siden. Det var stenhårdt, smuldrede hvis det ikke var varmet op og havde en sær sødlig lugt. Det smagte ikke af særlig meget, men det var temmelig harsk i halsen. Jeg fik en ulækker, ubehagelig stenet rus ud af det. Jeg røg to joints med det, og derefter besluttede jeg mig for at smide resten ud. Det er heldigvis første og eneste gang, jeg er stødt på sådan noget forfærdelig lort.

Junior medlem
Brugeravatar

Virkningen var også lidt anderledes ved mig. Som du selv siger utrolig stenet men i mit tilfælde utrolig behagelig på samme tid. Hvad tror du det skyldes? Dårlig growet eller skam cuttet med alt muligt hø?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man bliver aldrig rigtig skæv af sådan noget skod hash. Jeg har tit oplevet at blive rigtig angst provokeret og føle direkte ubehag i hele kroppen. Det giver en følelse igennem hele "skæverten" at man er blevet tørret noget så groft. Hellere undvære > skod hash

Bare tanken om, du ved det ikke er et rent produkt du står med i hænderne og ikke aner hvad du udsætter dine lunger for, forstår jeg ikke man gider at støtte.
Bevares jeg er også blevet taget utallige gange i røven (no homo), men så ved man bare hvor man ikke skal gå hen næste gang. Dem der typisk sælger lavere kvalitets hash (soapbar etc) har jeg erfaret, bliver direkte truende hvis man påpeger den lave kvalitet.

Jeg syntes virkelig ikke man er i tvivl, hvis man har haft bedre hash mellem hænderne før. Men jeg er helt enig, det kan være en jungle derude. (søg og du skal finde) :)

Medlem

Smagen har altså også rigtigt meget at gøre med hvordan tobakken er ristet! Jeg oplever tit at nogle af de joints mine venner laver smager helt af helvede til fordi at de ikke kan finde ud af at riste deres smøger.

Jeg siger selvfølgelig ikke at det er det der er sket i dette tilfælde men det kan helt sikkert have noget med det at gøre!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Det er rigtigt Quist.
hvis tobakken ikke er ristet ordenlig kan det godt smage af røv.

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem
Brugeravatar

True... Et dårligt rist kan ødelægge hvilken som helst hash, hvilket sagtens kan være tilfældet her. Jeg har haft 7 måneders pause med cannabis og andre former for rusmidler, så skal lige i form igen hvis man kan sige det sådan :) Det er også første gang jeg er stødt på rigtig soapbar... Det skulle vel ske på et eller andet tidspunkt :(

Medlem

Geografisk sted: Østrig
Jeg har før været udsat for standard hash, og ½ gram kunne lide give mig en lille skævert. Slet ikke pengen værd. Hvis du bor et sted, hvor det er til at få fat i, så prøv at få fat i skunk i stedet for hash, da det som regel er en del bedre. Selv i Marokko kan de finde på at putte mærkelige ting i, som man ikke har lyst til at ryge. Hvis parfumelugten mindede om en kemisk lugtende version af grøn te, har det muligvis været henna.

Junior medlem
Brugeravatar

Er ikke så stor fan af skunk hverken af smag eller den ofte sativa dominerende skævert. Kan ikke helt beskrive lugten af min klump, den lugtede virkelig meget at dame parfume. Men jeg kunne prøve noget pot næste gang, har du nogen erfaringer med pot? ;)

Dedikeret medlem

kan du ikke smide et billede op? lyder lidt som det jeg har en klump liggende af jeg ikke ved hvad jeg skal gøre ved..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Selvfølgelig er det ikke ristningen, den er galt med, hvis hashen er knastør og smager af parfume. Det standard/soapbar jeg havde fået fingrene i, er jeg rimelig sikker på var blevet blandet op med noget møg. Blandet andet henna eller noget andet kemisk fy. Det var blevet købt gennem en kammerat, og jeg har ikke snakket med ham siden!

Dedikeret medlem

jeg har en virkelig tør og sjov lugtende klump som skulle have været gravet net i 3 år derfor den har den specielle lugt men det er virkelig mærkeligt hash helt sten hårdt og smuldrer men klistrer stadig en lille smule?? Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sker der for mængden af øjenvipper på dit bord :lol:

Den ser noget tør ud. Har du prøvet at smage på den endnu?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Farven på klumpen ser ikke særlig indbydende ud. Det er ikke den der typiske "hash-farve", men mere brun over i hennaspektret.

Kan du ikke blive skæv af klumpen, så træk evt. nol på dit nydelige og præsentable tastatur. Du vil sikkert få en højere THC koncentration i nolen, end der er i den viste klump :)

Dedikeret medlem

den smager lidt af jord og knaser lidt mellem tænderne men ellers er den nu meget god!

-edit ej har ikke smagt den men et par venner har hehe de siger den smager som den lugter lidt parfume agtig hehe. havde tænkt mig og prøve og trække på det med iso lidt olie må der da være så må jeg se om det er værd og ryge!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Den ser elendig ud patrix..
Jeg ville smide den ud, hvis jeg var dig.

-John Rooney.

Junior medlem
Brugeravatar

Fik jeg nok formuleret lidt forkert Krimse :) Mente heller ikke at ristningen var skyld i det hele, Men at det nok kunne have lidt at sige med smagen. Efter 7 måneders fuldstændig pause, kan mine rist færdigheder kun være elendige.

Medlem
Brugeravatar

Det er sjovt!
En pusher prøvede engang at sælge mig sådan noget tørt skodhash som smuldrede når man trykkede til. Han kaldte det "Pollen hash". MIN BARE R…!!! :x
Men det du beskriver minder utroligt meget om det l….!

Er der iøvrigt nogle som kender til udtrykkede "Pollen Hash"?

:offtopic:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]