Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 18:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

hey, kom til at tænke på der er nogen der har prøvet at frasortere selve de lange tråde(typisk orange i farven) der er på et bud, og ryge/bruge det alene? altså ligesom når man høster safran... ved ikke om det vil ændre virkning, eller om det er et produkt der allerede findes, men tænkte det kunne være sjovt at prøve, og så ville det se nice ud. über Class Safran Weed :rocking:

Medlem

hey, kom til at tænke på der er nogen der har prøvet at frasortere selve de lange tråde(typisk orange i farven) der er på et bud, og ryge/bruge det alene? altså ligesom når man høster safran... ved ikke om det vil ændre virkning, eller om det er et produkt der allerede findes, men tænkte det kunne være sjovt at prøve, og så ville det se nice ud. über Class Safran Weed :rocking:

jo jeg gjorde det engang på en af mine cannabis planter.
det er slet ikke det værd at sidde og rode med.
det klistrer og det er røv nederen, at sidde der med alle olierne siddene fast alle vegne.

jeg foreslår ikke at gøre det.

Medlem

haha fedt, så tror jeg ikke jeg gider spilde min tid med det. men tak for svaret :)

Dedikeret medlem

det ka man godt! jeg plejer at lave grov ryst og så sortere de orange og krystallerne fra hinanden gennem først en grov, og dernæst en super fin.. sug det i en ren bong om morgenen, og føl den subtile forskel i rusen.. :-)
go aften til alle!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]