Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 aug 2025 00:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

jeg tænkte på om jeg godt må drikke 1-3 øl vis jeg har taget 4 alprazolam pfizer på 0,25 mg per pille her for ca 2 timer siden tog jeg dem ville der så ske noget ved at drikke 1-3 øl fordi jeg har læst at de begge to påvirker vejer trækningen men så tænker jeg også det er jo ikke det helt vilde jeg har tage af piller eller vil drikke så jeg ville bare høre om det ville være okay eller dumt ps jeg er godt hærdet af alkohol jeg kan drikke 3 liter hvid vin der er på 10,5 procent per liter på 3-4 timers tid jeg ved ikke om det har noget at sige men jeg ville bare lige skrive det alligevel jeg har kun drukket en halv øl ind til videre inden jeg lige ville begynde at drikke flere ville jeg lige søge her og få nogen svar eller skal jeg bare stoppe og æde nogen flere piller i stedet for ps jeg ved ikke om den er i det rigtige forum? godt nok har jeg fundet en masse om det men det besvare jo ikke mit spørgsmål efter de fleste af dem handler om nogen stærkere piller eller flere piller på en gang og alkohol og de kan jeg jo ikke bruge til noget jeg har før spist 5 af dem sammen med en halv hvidvin og to bonghover stærke hash hoveder og muskel afslappende mod spasmer dem tog jeg to af og så 3 melatoin staves men det var nok bare mere held ind forstand det var et 4 måneder siden men det er jo bare om jeg kan gøre det igen uden der sker noget bare uden hash og melatonin og så kun 4 alprazolam pfizer på 0,25 mg per pille for 2 timer siden og ikke en halv hvidvin men kun 1-2 øl

Dedikeret medlem

hej bambino! Du har læst korrekt!! hmm imo er det en no-brainer.. gem øllene til nœste weekend, sä holder du dig selv ude af starten på et blandings-brug, der dræber rigtigt mange.. plus din krop og hjerne ikk blir.. ja den vil takke dig! tro mig, been there, done that! hvis du VIL drikke så nøjes med en da det ka gi uoverskuelige konsekvenser på sigt

Junior medlem

okay tak for et svar så hurtigt så gør jeg det så holder jeg mig kun til piller resten af aften så og så bliver den halve drukket færdig og resten gemt langt væk så :D tak :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]