Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 aug 2025 21:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej.

I Torsdags skulle jeg til koncert og startede op med at tage en ½ grams bombe amfetamin, og røg et par hvæs på en joint. Jeg holdt den fint kørende indtil kl 4 om morgenen, blev så inviteret med til noget efterfest hvor vi sad og tog lidt cola, et par valium og lidt alkohol. Som normalt havde jeg stor tissetrang hele tiden men ikke altid jeg kunne tisse når jeg følte jeg skulle.
Vi hentede så mere cola og tog på den lokale og festede indtil om morgen hvor vi så også tog til efterfest, der kolapsede det så totalt for min hjerne.
Følte hele tiden at jeg tissede, men når jeg mærkede efter og var ude og tjekke kunne jeg ikke vurdere det, tog fat i en kammerat og satte ham ind i situationen. Han sagde også at jeg ikke havde, men var stadigvæk ikke helt sikker for da jeg kom ind igen sad de andre og kiggede lidt skævt på mig. Det endte med at jeg tog hjem da jeg ikke rigtig følte mig tilpas mere, da jeg kom hjem følte jeg på mit tøj og følte det var fugtigt men ikke driv vådt, men igen kunne jeg slet ikke vurderer noget som helst så gik i bad og så i seng.

Er der nogen af jer der har nogen ideer om hvad det er som foregår oppe i hovedet på mig? Eller evt andre som har haft den samme oplevelse?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
På nogen stoffer, har jeg også oplevet at det føles som der løber vand ad benene.
Den følelse blandet med en koger sent på aften, har nok gjort dig lidt paranoid.

Medlem
Brugeravatar

Har en ven som på et svampe trip var overbevist om at han havde skidt i bukserne.

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Admin
Brugeravatar

Det er ret normalt at have en lignende følelse. På nogle stoffer kan jeg ikke mærke, om mit tøj er vådt eller tørt. På 2c-b f.eks. føles det hele tiden som om jeg ligger i en swimmingpool. Det er dog kun alkohol der har fået mig til at pisse i bukserne :oops:

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg har oplevet det et pra gange på svampe, men jeg tror ikke det er noget du skal tænke videre over :P

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Det er rent psykologisk, ligesom når man kan mærke at der er nogen lige i hælene på en når man går rundt alene i mørket. Men det er der altså ikke.. eller er der :?:

Junior medlem

Det er rent psykologisk, ligesom når man kan mærke at der er nogen lige i hælene på en når man går rundt alene i mørket. Men det er der altså ikke.. eller er der :?:

Det er lige præcis sådan det føltes, også selvom at jeg har fået det afvide at jeg ikke har. Sku bare ret irreterende at hjernen sådan skal overtage styrringen..
Men tak for jeres svar, nu ved jeg så at jeg ikke er ene om at føle sådan :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Trippede en gang meskalin med en ven, der lige som vi peakede, vendte sig om mod mig og en anden kammerat og sagde "Drenge, jeg tror lige jeg har skidt i bukserne"

Han sad på tønden resten af aftenen og brækkede sig ned mellem sine ben imens bæen flød fra den anden ende.
Ikke særlig sympatisk, men vi brød ud i et 20 min langt grineflip.

Det blev et trip som sent skulle glemmes.

Junior medlem

Citat:
tog lidt cola, et par valium og lidt alkohol.

:shock: mja okæy....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg har oplevet mange gange på amfetamin og kokain, at det føltes som om jeg havde tisset/skulle tisse. Det er ofte bare psykisk, og hjernen/følelserne som leger med dig. Det skal du ikke tænke mere over. Nogle gange syntes jeg faktisk denne fornemmelse kan give en dejlig "kilden" i pikkemanden :mrgreen:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg går til noget kontrol på riget, da jeg har haft cancer. Når jeg skal have lavet en ct-scanning af maven, får jeg sprøjtet kontrastvæske ind i årene. Det giver indenfor få sekunder, en metalsmag i munden og en varmende fornemmelse i hovedet og ved kønsdelene. Det føles utroligt meget som om man tisser i bukserne. Effekten skylder vasodilatation, altså at blodårene udvider sig.

I tilfældet med coke, amf, benzo'er og alkohol komboen kan det være mere vanskeligt, at sige hvad der frembragte effekten.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:

frarådes at blande uppers + downers og alkohol. bad idea! :stupid:

Junior medlem

Trippede og fik ekstrem grineflip sammen med en af mine venner da det lige pludselig føltes som jeg havde pisset i bukserne, sagde det til min ven og på en eller anden måde fik han mig overbevist om jeg havde pisset i bukserne selvom jeg ikke havde.. -.-

Dedikeret medlem

Når jeg tager amfetamin, cola, og andre stimulanser, har jeg præcis samme problem, ikke altid, men hvis jeg drikker meget og derefter tænker over det, starter det. Det føles som at skulle pisse hele tiden.

Det der virker bedst for mig er at holde mig, og prøve at glemme det. Så snart jeg tænker på noget andet, er det ovre.

Og som nørd kan jeg anbefale Steelseries Peebottle.

Junior medlem

Citat:

frarådes at blande uppers + downers og alkohol. bad idea! :stupid:

- Vil jeg prøve at studerer lidt mere i.
Mange tak for jeres respons på mit problem, nu har jeg lidt at arbejde med til næste gang man skal på tur.

Medlem
Brugeravatar

Har du mærket eller lugtet til dit tøj dagen efter? Nok den bedste måde at finde ud af om du har tisset i bukserne eller ej, men hvis dine kammerater siger du ikke har, og dine bukser ikke lugter af tis, så tror jeg ikke den er længere tbh

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]