Hej Psy.
igår var vi 6 venner der sad og hyggede os med et par gode joints og sådan, og så blev planen lige pludselig at vi skulle have fat i noget MDMA, og jeg sagde at jeg bestemt ikke ville i byen eller nogle andre steder hen, for det kan jeg generelt ikke lide når jeg har røget. på dette tidspunkt er jeg RIMLI' skæv, og har også taget et par shot's og sådan.
men er bestemt ikke sådan, " fuld ".
men det var ikke nødvendigt at tage nogle steder, da der var en af dem der havde en del med sig.
jeg spørger så om det gør noget at vi har røget et par joints eller om det ikke skulle betyde noget for virkningen af MDMA, og de siger at det normalt bare gør det federe.
så vi blev enige om at nu skulle der sku' være mini abe fest.
så den ene af dem begynder så at hakke krystallerne godt op, og vi laver jo så 6 pæne store streger.
på dette tidspunkt er jeg den eneste i lokalet der ikke har prøvet MDMA, men jeg følger mig meget tryg med de mennesker jeg var sammen med så jeg tænkte bare " let's do it " .
jeg tager så stregen og føj, smagen kan jeg sku ikke lige frem lide, men det er til at holde ud, jeg sidder og snøfter lidt, og når der så er noget af det som kommer ned i halsen er jeg sku lige ved at brække mig, så jeg går lige udenfor og får lidt luft og sådan. jeg går så ind igen og drikken en faxe og slapper lidt af.
vi sætter så noget tramp på.
generelt er jeg slet ikke til noget af den slags musik, men når der er fest kan jeg sektens nyde det.
jeg syntes at dropsne lige pludseligt er voldsomt fede, og kan ikke rigtig sidde stille.
men så kigger jeg så rundt på de andre aber, og de står på fuld smader og gir den gas og det ser ud som om de har det for fedt, men jeg følte enligt bare at jeg var skæv, men at musikken bare var blevet bedre på en eller anden måde.
godt 40 minutter senere, ( klokken er nu 22.00 ) følger jeg mig kun skæv.
aftenen fortsætter jeg tager i det hele 4-5 streger alle sammen i det samme næsebor
den sidste streg tager jeg ca klokken 01.00 )
men jeg syntes sku' ikke rigtig at der er nogle af dem der tager fat, jeg ved ikke om jeg bare er voldsomt skæv eller hvad det er der sker, alle de andre siger de følger sig lette og de kan kun stå op og de klatre virkelig rundt på vægene.
jeg føler mig bare ret skæv syntes jeg, tung i hovedet, en lille smule svimmel dog nyder jeg stadig musikken, men effekten var bestemt ikke den jeg regnede med, jeg tænker selvfølgelig at den batch vi tog måske bare ikke var skide god, men mine venner virkede godt nok totalt blæst

( det skal lige siges at vi røg 2-3 joints mellem klokken 22.00 og 01.00, en 3'er og to enere)
her dagen efter har jeg det helt fint, ingen smerter, sov i ca 8 timer og alt føles normalt og jeg følger jeg kan huske hele aftenen.
vil i sige at næste gang jeg tager MDMA skal jeg gøre det uden at ryge eller drikke ?
skal jeg gøre det til noget som TAM TAM eller lignende?
( jeg undskylder eventuelle stavefejl og . , fejl )
Tekar