Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 aug 2025 21:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Dexofan
Medlem
Brugeravatar

Halløj derude!

Så blev det fredag, og mon ikke jeg lige fandt en pakke Dexofaner i medicin kassen. Jeg har før læst folk har brug stoffet og er nogenlunde inde på hvordan det virker, og de 4 plateuér. Men jeg har lige nogen spørgsmål.

Jeg vejer omkring 70kg, og jeg satser efter et 2. Plateú trip. Men har tænkt mig at starte lavt med 4 piller. Og så må jeg justere opad en anden dag. Ingen grund til at kaste sig ud i noget voldsomt, hvis det ikke er noget for mig.

Men hvad har i af erfaring med varighed? Tænker på 22:00-23:00 tiden iaften at indtage dem der.
Er tømmermændende slemme dagen efter? Eller vil jeg godt kunne fungere fint nok uden de store mén? Her spørger jeg da jeg regner med at besøge familien imorgen. Og helst ikke skulle se fór banket ud. :lol:

Mvh. SortSky

Titel: Re: Dexofan
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Hvis du læser rapporter i DXM sektionen under trip rapporter, så vil du finde svar på dine spørgsmål.
DXM Sektionen
Held og lykke!

Medlem
Brugeravatar

Jeg har læst dem igennem, men syntes ikke jeg kunne finde nogen der beskrev tømmermænd på en lav dose. :-)

Men tak, og god weekend til dig!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Hvis du er i tvivl, så lad være.. Det er en meget go' tommelfingerregel :)

Jeg har ingen erfaringer med DXM, men det lyder som en meget lav dose som jeg tvivler på du vil mærke noget til imorgen. Især hvis du sørger for at få en okay nattesøvn også..

Medlem
Brugeravatar

Det er selvfølgelig rigtigt!
Men jeg ser lige på det iaften, og hvis det bliver til noget. Så kommer jeg med en tilbagemelding en af de følgende dage. :-)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
hver gang jeg har taget dex har jeg altid været helt ved siden af mig selv 2+ dage,
så du skal nok vente til en dag hvor du har et par dage til at komme oven på igen,
man fungere heller ikke særligt godt social på dem, skuldrene strammer sig,
man bliver paranoid, øjene flyver rundt, og man har tiks,
og man virker generalt som en slags mærkelig robot,
under rusen er der også et helt sindsygt bodyload, og 1minut virker som 3timer,
det er ikke et særligt rart drug at tage efter min mening.

fandt lige den her: http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq/dxm_faq.shtml ,
som jeg synes du skal læse 8)

Dedikeret medlem

Tror heller ikke du vil kunne mærke 4 tror du skal op omkring de 6 for at få en effekt men med det sagt er det et lorte stof tog 25 på mit vildeste trip og havde det fint dagen efter(gik på efterskole) og en anden gang tog jeg 10 jeg havde knækket over og slugte på en gang og fik det vildeste badtrip og kunne ikke rejse mig fra min seng uden at få det dårligt i 12 timer eller sådan hell no gør jeg fandme ikke igen

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg drak engang i en meget ung alder, en ukendt dosis flydende dxm, som havde overskredet udløbsdatoen. Det resulterede i 2 dage med svedige robot moves, impotens og problemer med at pisse. Det gjorde ondt og kunne kun presse tyktflydende MEGET gul urin ud. Bare lige et side note ;-) Tømmermændene kan godt vare et par dage, alt efter mængden du har indtaget.

Medlem
Brugeravatar

Hejsa
Jeg har prøvet det en del gange og været både helt ude at skide følelsesmæssigt og prøvet helt rolige afdæmpede trips. Efter min mening er det er stof, der skal behandles med respekt, og jeg ville ikke gøre det dagen før jeg skal noget vigtigt. Det har aldrig givet mig deciderede "tømmermænd", men du kan komme komme til at føle dig lidt afskåret fra verden og menneskene omkring dig.
Gem det hellere :)

Medlem
Brugeravatar

Det bliver heller ikke idag, røg på vodka og ritalin. Så det bliver bestemt ikke i denne weekend! :-)

Junior medlem

Hvis man er overvægtig og/eller har luftvejsforstyrrelser, kan dexofan være livsfarligt. Havde en ven der døde af det i en alder af 25. Han havde begge 'ulemper'.
Tror det er derfor det er blevet receptpligtigt...
:(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis man er overvægtig og/eller har luftvejsforstyrrelser, kan dexofan være livsfarligt. Havde en ven der døde af det i en alder af 25. Han havde begge 'ulemper'.
Tror det er derfor det er blevet receptpligtigt...
:(

Det blev receptpligtigt, da det kom i medierne med, at unge bruge det som rusmiddel.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Det bliver heller ikke idag, røg på vodka og ritalin. Så det bliver bestemt ikke i denne weekend! :-)

Ja Vodka og Ritaliner er da et bedre valg hvis du ikke skal se alt for "banket" ud dagen efter til familie tam tam :roll:

Medlem
Brugeravatar

Ja Vodka og Ritaliner er da et bedre valg hvis du ikke skal se alt for "banket" ud dagen efter til familie tam tam :roll:

Jeg får ikke tømmermænd af de doser jeg indtager af begge. Aller højst lidt træt, men jeg har været frisk heledagen.
Træner så også i hverdagene, det kan vel have noget at sige. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]