Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 aug 2025 21:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psychedelia

Jeg skal her i weekenden tage MDMA. Desuden har jeg noget hash, og vil også gerne prøve lattergas.

For det andet, hvordan forslår i så at jeg tager de her tre ting. Jeg har læst herinde, at det er rigtig godt med hash og lattergas sammen, med at man skal gå roligt frem, da det kan være ret voldsomt. Men hvordan er MDMA og lattergas?

Håber i kan svare!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Lattergas er enhver trippers heroin.

Vent til du er godt knast på emma, sug en patron - og det bliver aldrig det samme igen når du tager et stof.
Metro bliver rigtig glad for endnu en lykkelig kunde, når du først har prøvet det 8)

Edit: og velkommen til ;)

Junior medlem

Takker!

Hvor meget er der i én patron af 8 gram? Hvor mange burde jeg købe? :o

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Et sug, det kan kræve lidt øvelse og få det hele til at være der, men jeg foretrækker at flække den i et hug, max effekt du ved :rocking:

Og med hensyn til mængden, jeg kan sagtens nøjes med 5-10 patroner på en aften, men er der flere, så er tendensen at suge dem alle sammen :P

Junior medlem

Kan i fortælle mig, om sådan en her virker på de "normale" patroner, man køber her I Danmark?

http://www.ebay.com/itm/BLUE-CRACKER-DI ... 1c26e483ec

Hvis ja, så er 50 kroner da ret godt givet ud. Så er det bare med at købe nogle balloner? :P

Dedikeret medlem

Trohåbogmdma skrev:
Kan i fortælle mig, om sådan en her virker på de "normale" patroner, man køber her I Danmark?

http://www.ebay.com/itm/BLUE-CRACKER-DI ... 1c26e483ec

Hvis ja, så er 50 kroner da ret godt givet ud. Så er det bare med at købe nogle balloner? :P

de passer men nej dine 50kr er ikke givet godt ud med mindre du kun skal suge n2o en gang :). En sifon er til enhver tid at foretrække og du vil forstå hvorfor når du bliver glad for gassen hvilket du nok skal blive hvis du bruger den rigtigt :rocking: det hele er bare nemmere med en sifon !
og hvor mange du skal bruge ? det kommer nok an på hvem du spørg men hvis du spørg mig når det kommer til n2o ja så skal du købe så mange du har råd til og lade være med at købe dem i metro men derimod på internettet medmindre du vil købe dig fattig :)

Junior medlem

Geografisk sted: den mørke del af det jyske
bare giv den gas om jeg så må sige fed combo men som flere siger bliver EDMA aldrig det samme igen efter gas

Junior medlem

bare giv den gas om jeg så må sige fed combo men som flere siger bliver EDMA aldrig det samme igen efter gas

Hvordan kan det være? :hm:

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Mdma og lattergas er en fantastisk lækker kombi. Personligt synes jeg at hash og lattergas er rigtig lækkert på samtlige stoffer jeg har prøvet.
Mht. mængden af lattergas man kan indtage over en aften, så er det et lidt svært spørgsmål. Nogle suger kun et par patroner i løbet af en aften hvor andre (som mig) sagtens kan nå at rykke en små 100 styks, hvis ikke mere. Jeg kan aldrig stoppe igen når først jeg begynder med gassen. Først når der ikke er flere patroner ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gassen har en tendens til at gøre alting 10x så euforisk.

Junior medlem

Gassen har en tendens til at gøre alting 10x så euforisk.

Tror jeg venter lidt med det så, til at jeg har prøvet MDMA ordentligt, hehe

Medlem

Jeg prøvede 25i-nbome i weekenden for første gang, Jeg tog det langsomt med et kvart complexed frimærke af gangen. Jeg blandede med en smule hash og sprut som tiden skred frem dog i begrænsede mængder for ikke at risikere at ødelægge mit kommende trip. Jeg har så tilfældigvis helt vildt meget lattergas, så det brugte jeg til at suge oplevelsen igang, og det var helt i hampen.... Man bliver helt skudt af, Alt blev slowmo, sofaen fuckede, og jeg troede der sad en mand uden hoved i den tomme sofa. men det eneste der faktisk var, var et tæppe. Men alligevel, var det ikke alt for skræmmende for samtidig var oplevelsen super fed. Lattergas er sindsygt dejligt og kan booste hvad som helst, men er ret kedeligt alene. Skriver nok en helt triprapport på et tidspunkt. :D held og lykke, vær ikke bange for lattergasen. Har aldrig prøvet det gjorde noget værrere, heller ikke for mine venner når de har blandet MDMA og lattergas, og de har kun prøvet MDMA 2 gange hver og lattergassen var med allerede første gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg prøvede 25i-nbome i weekenden for første gang, Jeg tog det langsomt med et kvart complexed frimærke af gangen. Jeg blandede med en smule hash og sprut som tiden skred frem dog i begrænsede mængder for ikke at risikere at ødelægge mit kommende trip. Jeg har så tilfældigvis helt vildt meget lattergas, så det brugte jeg til at suge oplevelsen igang, og det var helt i hampen.... Man bliver helt skudt af, Alt blev slowmo, sofaen fuckede, og jeg troede der sad en mand uden hoved i den tomme sofa. men det eneste der faktisk var, var et tæppe. Men alligevel, var det ikke alt for skræmmende for samtidig var oplevelsen super fed. Lattergas er sindsygt dejligt og kan booste hvad som helst, men er ret kedeligt alene. Skriver nok en helt triprapport på et tidspunkt. :D held og lykke, vær ikke bange for lattergasen. Har aldrig prøvet det gjorde noget værrere, heller ikke for mine venner når de har blandet MDMA og lattergas, og de har kun prøvet MDMA 2 gange hver og lattergassen var med allerede første gang.

Vil også nærmere sige at gassen mindsker chancen for badtrip. Det booster visuals og kropseuforien helt sindsygt, men samtidig tager det også trippet i en blødere og mere lallende retning :)

Junior medlem

Planen var at vi ville tage det i et sommerhus. Vi kan desværre ikke låne det sommerhus alligevel, men vi har ikke noget andet sted at tage det. Vi kunne taget det i byen, eller til en fest, men vi vil helst bare tage det et sted hvor intet sker, lige at kunne mærke det ordentligt.

Mit spørgsmål er: ville det være nedern bare at tage det udenfor, på gaden?

Medlem
Brugeravatar

En ting er sikkert. Man har det aldrig nedern på MDMA. Når det så er sagt er det fedt at have et ordentlig sted at være, som et sommerhus. Man skal have et sted til at udfolde sig og gøre fjollede ting. Det ville man sagtens kunne gøre udenfor om sommeren (i en skov, på en strand, whatevs), men her i november vil jeg klart fraråde at tage det "på gaden".

Det er for koldt, der er ingen musik og der er intet at lave.

Vent hellere til i har et ordentligt sted at være. Vil heller ikke anbefale en fest/bytur til en førstegangstur på MDMA.

Dedikeret medlem

Vil bestemt heller ikke anbefale jer at rende rundt og klappe tænder på MDMA i den kulde der er lige pt. Når det er så koldt høre MDMA til hjemme på sofaen eller på dansegulvet :D Når der er lidt bedre vejr uden for er der intet i vejen for en MDMA koger udendørs !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]