Køb kun af folk du stoler på, og som kan stå inde for produktet. De er derude..
Hvis de ikke kan sige noget om dosen, eller kalder produktet 2c-i blotters eller 2c-b blotters (whatevs), vil jeg ikke stole på hvad der var på eller hvor stærke de var, lige meget hvad de sagde efterfølgende. Yep, nbome's er allerede sindsygt ubredte. Og når det bliver bannet i de fleste lande, er det begrænset hvad der kommer af undersøgelser og forsøg med stoffet. Efter kommer der et nyt høj potent psychedelic/substans som man ved endnu mindre om og så looper det egentlig indtil de indser hvor tåbeligt de lovgiver og håndtere en milliard industri.
Man kan selvfølgelig høre rundt om folk lige præcis har prøvet det batch af samme mærke fra samme kreds og danne sig et indblik i, hvad man vil kunne forvente sig, helt sikkert. Jeg har efterhånden bare set mange der har blevet solgt 25x-nbome mærker som lsd. og hvis "det bare virker i roen", er de tilfredse nok. Jeg ved ikke om det måske er en lidt for paranoid tanke, men det sku sindsygt hvor hurtigt det går fra det bliver "lanceret" til det bliver solgt i gadebilledet. Som der er også er nævnt, har der været dødsfald på nbome's, det har dog for det meste været eyeballet rent pulver, men også muligt at gøre med blotters hvor man ikke kender styrken, complexed eller ej.
hold da op en smøre