Tak til jer begge for nogle rigtig gode råd! Jeg har været indskrevet på et misbrugscenter. Det er en lang historie, men da jeg som nu 30-årig søger pension pga. kroniske smerter, og har fået af vide, at min pensionssag ryger, hvis jeg bliver narkoman igen. Og da jeg har søgt pension i 7 år, vil jeg ikke lade det gå i vasken. Jeg er tilknyttet til Smertecentret på Rigshospitalet, men pga. min misbrugshistorie, vil de på ingen måde give mig nogen form for Morfin. Så jeg sidder virkelig med håret i postkassen, og lever et dobbeltliv, hvor alle tror, at jeg er clean. Jeg har dog to mennesker i mit liv, som ved at jeg er faldet i, og den ene har lige været her med et par Møllehjul. Så lige nu sidder jeg uden abstinenser - dejligt

Jeg har i hvert fald fundet ud af, at Contalgin overhovedet ikke hjælper på hverken mine smerter eller abstinenser, så jeg burde vel kontakte Glostrup hospital i morgen og prøve på at forklare dem, at Contalginen ikke hjælper, og håbe på at de vil give mig noget andet. Jeg er dog 99% sikker på, at de pga. min historie ikke vil give mig noget som helst. Min egen læge vil kun give mig Dolol, så der er heller ikke hjælp at hente. Det er en total dum situation at sidde i, men det var jo mig selv, som for et halvt år siden liiiige skulle hygge mig igen, og blev hooked igen...