Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 10:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: urinprøve
Junior medlem

Hej jeg skal til en lægeundersøgelse pga jeg skal have lavet et sunhedsbevis for søfarende. der skal jeg have lavet en urin prøve, men er lidt bange for om de kan se jeg har røget hash, da jeg for 2 uger siden fik 2 hiv af en joint. jeg ryger ikke til daglig men får et par hiv en gang i mellem i byen. ved i om de kan spore det i den slags urinprøver?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Har de fortalt at de tester for cannabis?

Ellers er det bare en ganske normal helbredsundersøgelse..
Men der burde være minimal risiko uanset hvad når du ryger så lidt og så sjældent

bannet

Jeg tror ligesom blazR, også siger... at der vist ikke er så meget og bekymre sig om.

Bare løb, og sved en masse.. så, er jeg sikker du nok enten skal svede, pisse eller skide det hele væk fra systemet :) altså hvis du virkelig bekymre dig om det, så lav en udrensning - det er nok det bedste alternativ vil jeg sige!

Der findes utallige opskrifter, men måske jeg os overdriver lidt nu.. men jo altid godt, og være på den sikre side ikke? ;)

Pøj pøj med det, håber ikke der sker noget.. og at du kommer ud på havet.

Kryds godt!

/Adian.

Junior medlem

Mange tak for svarende! :) jeg skal have urinen med hjemme fra og de siger ikke noget om at de vil teste for hash, men vil bare være sikker :) tænker lidt på at aflevere en vens urin, men ville være nedern hvis han fejler et eller andet og jeg ikke kan få det derfor :) men er det ikke også noget med man kan drikke en masse vand inden så sløre den det :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg tror ligesom blazR, også siger... at der vist ikke er så meget og bekymre sig om.

Bare løb, og sved en masse.. så, er jeg sikker du nok enten skal svede, pisse eller skide det hele væk fra systemet :) altså hvis du virkelig bekymre dig om det, så lav en udrensning - det er nok det bedste alternativ vil jeg sige!

Er der egentlig noget videnskabligt grundlag for den teori?

Så vidt jeg er informeret, er det nyrene der udskillle THC fra blodet. Så det hjælper ikke at svede det ud. Men ku forestille sig at det høje blodtryk kunne fraskynde processen en lille smule.

Et alternativ kunne være dialyse

Medlem

Haha, dialyse for at snyde urintest. Nice.

Gør det!

Junior medlem

nej vil ikke i dialyse, men vil bare være sikker for det kan sku ud over min fremtid hvis jeg ikke kan komme på skole. Jeg vidste bare ikke jeg skulle så tidligt til læge før i fredags. :) men kan man hælde lidt vand i og derved fortynde det en smule? :)

Medlem

For at bidrage lidt til emnet, kan jeg fortælle om en god ven der er taget til Afrika for at sejle for en måneds tid siden. Han skulle også pis' og var lidt nervøs, men uden grund. Han spurgte hvad de kiggedeefter , og ikke narko i hvert fald.

Jeg husker noget med at de skal informere dig om det, hvis de tjekker for sådan noget, og ikke bare "sundheds-tal".

Junior medlem

Okay tak for svaret :)

Junior medlem

Flere folk må gerne svare hvis de ved noget om emnet for er sådan set stadig pisse nervøs. Jeg har lavt stofskifte og har læst det kan gøre tiden længere for at få det ud af kroppen. Og hvis der er nogle der ved med sikkerhed at de ikke laver sådan en test når man skal have sundhedsbevis for søfarende må de meget gerne skrive det :)

Junior medlem

Nu har jeg fået tiden ved lægen og det kunne først blive d.9 december :) Burde det så ikke være 100% sikkert det er væk efter 39 dage? :)

Medlem
Brugeravatar

Nu har jeg fået tiden ved lægen og det kunne først blive d.9 december :) Burde det så ikke være 100% sikkert det er væk efter 39 dage? :)

Så vidt jeg ved, og med den mængde du ryger, de sjældne gange du ryger, burde der ikke være noget at være bange for :)

Specielt ikke efter 39 dage :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]