Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 23:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Har røget opium nogen gang. Ikke lige min kop the. Virker lige som utrolig stærk marok hash (som jeg heller ikke kan lide) blev bare enormt stenet og kunne ikke så meget.

Derudover har jeg taget kodein og dolol. Sidste gang je havde tandpine fik jeg en pakke dololer af ven, og nu forstår virkelig hvorfor nogle mennesker bliver utrolig glad for denne type narko. Alt var lige pludselig enormt rart og varmt og blødt. Men da pakken var tom var alt lige pludselig et endnu værre helvede, end det var før.

Og det illusterer tydeligt hvad disse stoffer gør ved dig. Hvis du vil være i himlen i et par timer, må du også accepterer at du skal trækkes igennem helvede når du skal tilbage. Og der er vist ikke nogen vej uden om.

Tror bare jeg bliver på jorden...

.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Hvis dette ikke er en troll, men et rigtigt menneske. Så reserverer jeg retten til at være forbavset.

Dedikeret medlem

LOL^^

Dedikeret medlem

Tror godt du kan være forbavset så ;)
Uden pis så har man en lidt anden tilgang til verden når man befinder sig i et seriøst misbrug og er blevet stabiliseret på for os andre en temlig høj dosis metadon og rivotril.
Så synes det er synd med alt det snak om Troll, vi er et Hr forum ellers ville vi nok ikke få lov til at eksistere men det er ikke ensbetydende med at vi skal skamme folk ud herfra, som i den grad har (eller får) brug for hjælp og støtte.
Intet personligt rette mod dig bare nogle tanker jeg har gjort mig.

Mvh

Junior medlem

WOW Fuck jrg er rant
:-o

Junior medlem

Tror godt du kan være forbavset så ;)
Uden pis så har man en lidt anden tilgang til verden når man befinder sig i et seriøst misbrug og er blevet stabiliseret på for os andre en temlig høj dosis metadon og rivotril.
Så synes det er synd med alt det snak om Troll, vi er et Hr forum ellers ville vi nok ikke få lov til at eksistere men det er ikke ensbetydende med at vi skal skamme folk ud herfra, som i den grad har (eller får) brug for hjælp og støtte.

Mvh

Respektæere dit indlæg

Junior medlem

Geografisk sted: Beyond wasted
Fejl sry

Senest rettet af ForbrugereN 04 nov 2013 04:36, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Geografisk sted: Beyond wasted
Fejl sry

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
CKM
du ved godt at dette er et HR forum ikke ? og du ved godt hvad det betyder ? i så fald behøver du slet ikke at blive overasket når du roder dig ud i den kombination af stoffer og samtidig er sådan en knallert at høre på, som sagt hvis du vil tages seriøst så prøv igen uden at være påvirket, kan det ikke lade sig gøre ? jamen så regn med at folk vil tale om dit misbrug og hvordan de kan hjælpe dig med det, siden her er ikke for at reklamere for livsfarlige kombo's det ville være en dårlig ide hvis andre læste med og syntes de også lige skulle prøve fordi der intet dårligt bliver sagt om det, self bliver folk nød til at advare og fortælle at det er LIVSFARLIGT i den grad. dine dårlige vaner skal jo helst ikke smitte af på andre. og ja - meget dårlige vaner.

give knægten en chance ? baaah - han tigger jo om det.

Dedikeret medlem

"give knægten en chance ? baaah - han tigger jo om det."

Ja det har du ret I, men det ændre ikke ved at han sidst var herinde for et halvt år siden :(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Ja du skal nok ikke regne med at CKM kommer tilbage og læser i gamle tråde fyldt med pinagtigheder. Vedkommende var kun aktiv bruger herinde i en uges tid tilbage i februar, udover et enkelt indlæg i april.

Iøvrigt så der ingen grund til at kommenterer på alt, medmindre man virkelig har noget nyt at tilføje

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
ups ! jeg kiggede vist på årstallet og ikke måneden.

Medlem

Citat:
vi er et Hr forum ellers ville vi nok ikke få lov til at eksistere men det er ikke ensbetydende med at vi skal skamme folk ud herfra, som i den grad har (eller får) brug for hjælp og støtte.

Mvh

Hmm, men er alle de posts om medicin samtidig ikke lidt malplacerede herinde? Det har jeg tit tænkt over. Altså, vi har selvfølgelig medaljens bagside, men jeg synes at mange kommer herind og beder om råd til deres antidepressiv/antipsykotisk/angstdæmpende medicin. Eller nogle gange bare fortabte junkier. Jeg siger ikke, de ikke er velkomne her, men er psychedelia.dk, som vel først og fremmest handler om rekreativt brug af stoffer, egentlig det eneste sted hvor de her mennesker kan komme og få råd? Og er det det rigtige sted? Jeg tænker en læge ville være et bedre valg.

Dedikeret medlem

Helt enig jeg forstår så ikke lige hvorfor du citere mig i denne tråd hvor det handler om benzoer og opiater - det virker lidt ude af sammenhæng.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
vi er et Hr forum ellers ville vi nok ikke få lov til at eksistere men det er ikke ensbetydende med at vi skal skamme folk ud herfra, som i den grad har (eller får) brug for hjælp og støtte.

Mvh

Hmm, men er alle de posts om medicin samtidig ikke lidt malplacerede herinde? Det har jeg tit tænkt over. Altså, vi har selvfølgelig medaljens bagside, men jeg synes at mange kommer herind og beder om råd til deres antidepressiv/antipsykotisk/angstdæmpende medicin. Eller nogle gange bare fortabte junkier. Jeg siger ikke, de ikke er velkomne her, men er psychedelia.dk, som vel først og fremmest handler om rekreativt brug af stoffer, egentlig det eneste sted hvor de her mennesker kan komme og få råd? Og er det det rigtige sted? Jeg tænker en læge ville være et bedre valg.

Jeg har en lidt anden opfattelse. I mine øjne, og som jeg læser forsiden og om os"-afsnittet, er psychedelia først og fremmest et HR-forum, og ikke som sådan rettet til rekreative bruger eksklusivt. Herunder hører "fortabte junkier" eller andre med svære misbrugsproblemer i høj grad.
Mht. medicin ser jeg det som noget klart positiv at mange henvender sig her. Det falder måske lidt udenfor HR-området som man almindeligt forstår det, men mange mennesker har åbenbart spørgsmål som de søger svar på. Jeg tror psychedelia er et godt sted også til dem der bruger stoffer i medicinsk sammenhæng ifm. smerter, angst, depression osv. En læge vil selvfølgelig ofte kunne give bedre kvalificerede svar, men ofte er det lettere bare at lave en tråd på nettet end tage kontakt og komme igennem til sin egen læge. Tråde med den slags emner svømmer desuden altid over med konstruktive bud på alternative ikke medicin-baserede behandlingsmuligheder...
Psychedelia har potentiale til at levere den alternative, saglige information om eks. antidepressiva som hver tiende dansker tager, eller eksplosionen i stimulans-baseret behandling af adhd. Det virker sommetider som om læger er recept-maskiner der først og fremmest har travlt med at få folk ud af konsultatioen igen. De mange tråde med folk med svære misbrug af læge-udskrevet smertestillende medicin er også et godt eksempel på hvordan de to områder overlapper hinanden.
Jeg har sommetider tænkt på, om det var en idé at lave et decideret underforum til ssri og div. medicinsk brug af smertestillende, benzoer og stimulanser hvor folk kan dele erfaringer etc her på siden...

Medlem

Ok. Jeg er også bare interesseret i at høre, hvad psychedelias holdning er til det. Noget jeg godt kunne se som et problem, er at der, på trods af mange konstruktive råd, også kommer en del lort, da alle jo er frie til at svare i trådene. Det er f.eks. ikke unormalt at se folk herinde anbefale psykisk syge at ryge hash, eller i hvert fald sige god for det, efter at have læst et par linjer om deres situation. Det er bare et eksempel. Generelt ser jeg mange, der har en lyst til at rådgive folk i svære situationer, tydeligvis uden at være kvalificerede til det. Det kunne godt skabe forvirring for de personer der kommer for at søge hjælp. Jeg tror også, et underforum måske ville være en god start

"fortabte junkier" var ikke ment nedladende, hvis du var i tvivl

Citat:
Helt enig jeg forstår så ikke lige hvorfor du citere mig i denne tråd hvor det handler om benzoer og opiater - det virker lidt ude af sammenhæng.

jeg kommenterede bare på dine tanker du har gjort dig... med mine egne tanker om samme emne. Var det helt mærkeligt?

Senest rettet af lykkeli 10 nov 2013 00:29, rettet i alt 3 gange.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:

Mvh

Jeg har en lidt anden opfattelse. I mine øjne, og som jeg læser forsiden og om os"-afsnittet, er psychedelia først og fremmest et HR-forum, og ikke som sådan rettet til rekreative bruger eksklusivt. Herunder hører "fortabte junkier" eller andre med svære misbrugsproblemer i høj grad.
Mht. medicin ser jeg det som noget klart positiv at mange henvender sig her. Det falder måske lidt udenfor HR-området som man almindeligt forstår det, men mange mennesker har åbenbart spørgsmål som de søger svar på. Jeg tror psychedelia er et godt sted også til dem der bruger stoffer i medicinsk sammenhæng ifm. smerter, angst, depression osv. En læge vil selvfølgelig ofte kunne give bedre kvalificerede svar, men ofte er det lettere bare at lave en tråd på nettet end tage kontakt og komme igennem til sin egen læge. Tråde med den slags emner svømmer desuden altid over med konstruktive bud på alternative ikke medicin-baserede behandlingsmuligheder...
Psychedelia har potentiale til at levere den alternative, saglige information om eks. antidepressiva som hver tiende dansker tager, eller eksplosionen i stimulans-baseret behandling af adhd. Det virker sommetider som om læger er recept-maskiner der først og fremmest har travlt med at få folk ud af konsultatioen igen. De mange tråde med folk med svære misbrug af læge-udskrevet smertestillende medicin er også et godt eksempel på hvordan de to områder overlapper hinanden.
Jeg har sommetider tænkt på, om det var en idé at lave et decideret underforum til ssri og div. medicinsk brug af smertestillende, benzoer og stimulanser hvor folk kan dele erfaringer etc her på siden...

Det synes jeg er en skide god ide. Psykologisk alternativ behandlingsråd til SSRI og methylphenidat fortjener nærmest et helt subforum for sig selv.

Medlem

jeg har prøvet ren morphin i sprøjte og at sniffe knust dolol begge ting gav samme virkning for mig
virkningen for mig er at blive 100% smertefri og ligge og kaste op i 6 timer for mig en rædselsfuld oplevelse og skal aldrig have noget med morphin at gøre igen. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]