Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 00:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Medlem

det er lang tid ja, men det er jo intet imod 3 måneder

du bliver ved?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
det gør jeg da! det her en side for harm reduction, ville alt andet ikke være mærkeligt?
men jeg skal skam nok lade dig være i fred nu. held og lykke med det hele!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

du bliver ved?

Er det ikke også retfærdiggjort?

De der 20 dage eller whatever det nu er, sammenlignet med en slutperiode på 90 dage, er en ret stor forskel.

Jeg glæder mig godt nok til at høre hvordan din mentale tilstand er, her efter tre måneder.
Bekymret og skeptisk er jeg dog.

Der er sku en eller anden lille hunch der siger mig at det kan forsage seriøse psykose lignende symptomer på længere sigt. Hvis man tænker på at du ligesom udsætter hjernen for månedsvis "kronisk overarbejde". Man er jo fuldstændig ør i hovedet dagen efter, efter at have været blevet bombarderet med så mange sanseindtryk og abstrakte tanker under et trip. Som så efterfølgende tager ugevis ligesom at få bearbejdet.

Kan ikke lade være at drage paralleller til amfetamin, som også sætter kroppen i alarmberedskab og stresser den for vildt, og som også er kendt for at kunne give permanente psykiske problemer, ved overforbrug. Mindes det var Jimfear der engang snakkede om en gut han kendte, som havde taget speed i små doser dagligt i en måned, og som aldrig var blevet normal igen. Jeg ved godt at svampe og speed ikke er det samme, but still dude, still ...

Moderator
Brugeravatar

jeg har også en ven, som købte 100 lsa frø, som han gik og små spiste lidt af, og han er sgu heller aldrig blevet den samme igen! det er ikke for sjov det skidt

Medlem

Citat:
Der er sku en eller anden lille hunch der siger mig at det kan forsage seriøse psykose lignende symptomer på længere sigt. Hvis man tænker på at du ligesom udsætter hjernen for månedsvis "kronisk overarbejde". Man er jo fuldstændig ør i hovedet dagen efter, efter at have været blevet bombarderet med så mange sanseindtryk og abstrakte tanker under et trip. Som så efterfølgende tager ugevis ligesom at få bearbejdet.

man kan nærmest selv være med til at bestemme hvorledes man vil opleve trippet.
hvis man har været igang hele dagen, og hjernen er udkørt.
så vågner du op dagen efter, og er måske udmattet (det er ihvertfald min oplevelse)

At vågne op med hovedpine kan sagtens undgås:
indtag svampene tidligt på dagen, så din hjerne har masser af energi at bruge af,
drik en masse vand gennem dagen, og spis god næringsrig mad.
brug din energi fornuftigt, spil noget musik, eller tag en tur ud på en skovtur, eller hvad end.
så sover du godt, og vågner op dagen efter, klar, og frisk på at imødekomme resten af dagen, uden problemer.

jeg tror at følgerne fra at indtage svampe på et tidspunkt hvor man egentlig bør sove det er noget der tager tid at hele.
og er muligvis mere skadeligt end at foretrække.
men det er bare en teori, og jeg er sikker på at nogen vil være totalt uenige men det er hvad jeg tror på.

Citat:
Kan ikke lade være at drage paralleller til amfetamin, som også sætter kroppen i alarmberedskab og stresser den for vildt, og som også er kendt for at kunne give permanente psykiske problemer, ved overforbrug. Mindes det var Jimfear der engang snakkede om en gut han kendte, som havde taget speed i små doser dagligt i en måned, og som aldrig var blevet normal igen. Jeg ved godt at svampe og speed ikke er det samme, but still dude, still ..

langtfra det samme, nu kender jeg ikke hvorledes speed metaboliseres i forhold til svampe, men jeg er sikker på at det er så forskellige substanser at dit argument ikke kan bruges til noget.
som sagt så er trip effekten ved svampe forsvundet, efter blot tre dage.
kroppen har opbygget en tolerance.
det er godt nok ireterende at jeg skal gentage mig selv om det igen og igen.

speed vil man så vidt jeg har forstået ikke være i stand til at opbygge en tolerance imod.
der er intet interessant i dit argument, det er to helt forskellige verdener, som ikke kan kategoriseres på samme facon.

Medlem

jeg har også en ven, som købte 100 lsa frø, som han gik og små spiste lidt af, og han er sgu heller aldrig blevet den samme igen! det er ikke for sjov det skidt

lsa er jeg ret sikker på, metaboliseres meget anderledes end psilocybin.
jeg tvivler på at hjernen kan opbygge en tolerance imod LSA.

to forskellige verdener.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

lsa er jeg ret sikker på, metaboliseres meget anderledes end psilocybin.
jeg tvivler på at hjernen kan opbygge en tolerance imod LSA.

to forskellige verdener.

Citat:

man kan nærmest selv være med til at bestemme hvorledes man vil opleve trippet.
hvis man har været igang hele dagen, og hjernen er udkørt.
så vågner du op dagen efter, og er måske udmattet (det er ihvertfald min oplevelse)

At vågne op med hovedpine kan sagtens undgås:
indtag svampene tidligt på dagen, så din hjerne har masser af energi at bruge af,
drik en masse vand gennem dagen, og spis god næringsrig mad.
brug din energi fornuftigt, spil noget musik, eller tag en tur ud på en skovtur, eller hvad end.
så sover du godt, og vågner op dagen efter, klar, og frisk på at imødekomme resten af dagen, uden problemer.

jeg tror at følgerne fra at indtage svampe på et tidspunkt hvor man egentlig bør sove det er noget der tager tid at hele.
og er muligvis mere skadeligt end at foretrække.
men det er bare en teori, og jeg er sikker på at nogen vil være totalt uenige men det er hvad jeg tror på.

Citat:
Kan ikke lade være at drage paralleller til amfetamin, som også sætter kroppen i alarmberedskab og stresser den for vildt, og som også er kendt for at kunne give permanente psykiske problemer, ved overforbrug. Mindes det var Jimfear der engang snakkede om en gut han kendte, som havde taget speed i små doser dagligt i en måned, og som aldrig var blevet normal igen. Jeg ved godt at svampe og speed ikke er det samme, but still dude, still ..

langtfra det samme, nu kender jeg ikke hvorledes speed metaboliseres i forhold til svampe, men jeg er sikker på at det er så forskellige substanser at dit argument ikke kan bruges til noget.
som sagt så er trip effekten ved svampe forsvundet, efter blot tre dage.
kroppen har opbygget en tolerance.
det er godt nok ireterende at jeg skal gentage mig selv om det igen og igen.

speed vil man så vidt jeg har forstået ikke være i stand til at opbygge en tolerance imod.
der er intet interessant i dit argument, det er to helt forskellige verdener, som ikke kan kategoriseres på samme facon.

Hvad i alverden fabler du om? At man ikke kan opbygge tolerance til hverken amfetamin eller LSA? Selvfølgelig kan og gør man i allerhøjeste grad det, ligesom med ALLE andre euforiserende stoffer basically.

LSA og psilocybin er på INGEN måde fra to forskellige verdener, tværtimod. Begge substanser har en meget lignende virkning, i den forstand at de begge er klassificeret som værende psykedelika/hallucinogener. Altså ligger de indenfor samme stofgruppe, og påvirker dit sind på relativt ensformige måder.

Derudover siger jeg ikke at man decideret behøver vågne op med hovedpine efter et psykedelisk trip. Min pointe med det var at psykedelika sætter din hjerne på overarbejde, og det er altså irrelevant om man så sidder derhjemme eller er ude i skoven. Naturligvis er overarbejdet mere intenst ved højere doser, men er det ikke lidt et leap of faith at tro at blot fordi doserne er forholdsvist lave, og ikke giver "direkte trips", så sætter det heller ikke noget pres på ens hjerne/ens sind.

Derudover, hvad har metaboliseringen af speed at gøre med dets meget kraftige pres som det ligger psykologisk på sindet?

Jeg synes du er ekstremt afvisende overfor alt kritik, og det er tydeligt at mærke at du på ingen som helst måde overhovedet ønsker at lytte til noget som helst der er bare det mindste imod din ide om at psykedeliske stoffer hver anden dag i tre måneder må være meningen med livet. - Der er faktisk et psykologisk begreb for det. Når først man har investeret tid/energi/ressourcer i noget, er man også mere tilbøjelig til gerne at ville tro at det var den rette beslutning. Ellers står man med en kognitiv dissonans. :wink:

Medlem

Citat:
LSA og psilocybin er på INGEN måde fra to forskellige verdener, tværtimod. Begge substanser har en meget lignende virkning, i den forstand at de begge er klassificeret som værende psykedelika/hallucinogener. Altså ligger de indenfor samme stofgruppe, og påvirker dit sind på relativt ensformige måder.

er du helt væk? bare fordi det begge er psychedelika betyder det sgu da ikke at de påvirker hjernen ens.
hvad er det for noget lort at fyre af?

Citat:
men er det ikke lidt et leap of faith at tro at blot fordi doserne er forholdsvist lave, og ikke giver "direkte trips", så sætter det heller ikke noget pres på ens hjerne/ens sind.

hvad end det gør ved hjernen, så føles det ikke som noget der skulle være ødelæggende, jeg har det fint.

Citat:
Derudover, hvad har metaboliseringen af speed at gøre med dets meget kraftige pres som det ligger psykologisk på sindet?

i mit hovede hænger det kun sammen, at sindet bliver kraftigt presset fordi kroppen er for langsom til at metabolisere speeds virke midler. men som sagt jeg ved intet om speed.

Citat:
Jeg synes du er ekstremt afvisende overfor alt kritik, og det er tydeligt at mærke at du på ingen som helst måde overhovedet ønsker at lytte til noget som helst der er bare det mindste imod din ide om at psykedeliske stoffer hver anden dag i tre måneder må være meningen med livet.

jeg læser hver eneste kommentar, og forstår hvad i siger.
men åbenbart kan det være møg ligemeget hvad det er jeg har at sige, jeg synes det er ret vigtig info at fortælle til verden:
jeg har nu taget svampene i så lang tid systematisk, hver anden dag, og på samme tid har jeg imod al forventning gjord lige det modsatte af at ende på en sindssygeanstalt.
jeg kommer på arbejde hver dag, jeg er stadig i gang med at komme i form.

jeg er ikke blevet superman, eller udødelig af den grund.
Jeg har til gengæld heller ikke mistet min hjerne, eller nogen af mine evner.
det er ret så interessant i mine øjne, hvad grunden hertil kan være.

Citat:
Der er faktisk et psykologisk begreb for det. Når først man har investeret tid/energi/ressourcer i noget, er man også mere tilbøjelig til gerne at ville tro at det var den rette beslutning. Ellers står man med en kognitiv dissonans. :wink:

som jeg har lagt af beskeder nu flere gange: hvis i ikke kan sige andet end "don´t do it", så regnes jeres indlæg for useriøse.
om ikke man kunne få en admin til at redigere jeres kommentarer fordi jeg føler ikke at jeres "don´t do it" kommentarer bidrager til dette topic.
jeg vil gerne have seriøse henvendelser som besvarer mine spørgsmål såsom:
hvad er det der gør at hjernen kan holde det her ud?
og så vidt så godt har holdt ud.
eller jeg vil gerne have henvendelser der direkte giver et bidrag til projektet.
jeg ber admin om at redigere jeres kommentarer da:
jeg føler at studiet er blevet svigtet af jeres konstante forsøg på at fortælle mig at jeg ikke skal gøre det.
og jeg har nu gjord det i hvad? 21-22 dage!?
der er så mange interessante spørgsmål at stille, og hvorfor ikke studere de spørgsmål.
min veninde spurgte mig tidligere på ugen, at jeg skulle have lavet en IQ test, før jeg begyndte, og en imens, og en efter, i mit hovede var det da en genial ide, og vil bestemt hjælpe på studiet.
men vi kommer fucking bare ikke videre, hvis i ikke kan komme med andet at sige.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:

er du helt væk? bare fordi det begge er psychedelika betyder det sgu da ikke at de påvirker hjernen ens.
hvad er det for noget lort at fyre af?

Svar: Når vi sætter stoffer op mod hinanden så kommer det sku da ik meget tættere i virkningsmekanismer og effekter end stoffer i samme stofgrupper med lignende virkninger. Eksempelvis Ligesom amfetamin og methamfetamin. Du siger at LSA og psilocybin kommer fra to forskellige verdener. Jeg siger at MDMA og valium kommer fra to forskellige verdener. Eller amfetamin og heroin. Eller coke og lattergas. Både LSA og psilocybin er hallucinogener/psykedelika med RELATIVT ensformige effekter. Så jo selvfølgelig kommer de da fra samme verden, og at modsige hans argument fordi de måske ikke har helt præcis de samme virkningsmekanismer i hjernen er jo bare noget fis. Det ville svare til at sige at man godt kan frembringe latente psykoser af 2c-b men ikke af meskalin..

Citat:
men er det ikke lidt et leap of faith at tro at blot fordi doserne er forholdsvist lave, og ikke giver "direkte trips", så sætter det heller ikke noget pres på ens hjerne/ens sind.

hvad end det gør ved hjernen, så føles det ikke som noget der skulle være ødelæggende, jeg har det fint.

Svar: for nu. Du har lige ca. 70 dage tilbage homie.

Citat:

i mit hovede hænger det kun sammen, at sindet bliver kraftigt presset fordi kroppen er for langsom til at metabolisere speeds virke midler. men som sagt jeg ved intet om speed.

Svar: Det giver ingen mening. Så alle rusmidler der bliver metaboliseret med nogenlunde samme hastighed som amfetamin, eller langsommere, kan give permanente psykiske problemer?

Citat:
Jeg synes du er ekstremt afvisende overfor alt kritik, og det er tydeligt at mærke at du på ingen som helst måde overhovedet ønsker at lytte til noget som helst der er bare det mindste imod din ide om at psykedeliske stoffer hver anden dag i tre måneder må være meningen med livet.

jeg læser hver eneste kommentar, og forstår hvad i siger.
men åbenbart kan det være møg ligemeget hvad det er jeg har at sige, jeg synes det er ret vigtig info at fortælle til verden:
jeg har nu taget svampene i så lang tid systematisk, hver anden dag, og på samme tid har jeg imod al forventning gjord lige det modsatte af at ende på en sindssygeanstalt.
jeg kommer på arbejde hver dag, jeg er stadig i gang med at komme i form.

jeg er ikke blevet superman, eller udødelig af den grund.
Jeg har til gengæld heller ikke mistet min hjerne, eller nogen af mine evner.
det er ret så interessant i mine øjne, hvad grunden hertil kan være.

Citat:
Der er faktisk et psykologisk begreb for det. Når først man har investeret tid/energi/ressourcer i noget, er man også mere tilbøjelig til gerne at ville tro at det var den rette beslutning. Ellers står man med en kognitiv dissonans. :wink:

som jeg har lagt af beskeder nu flere gange: hvis i ikke kan sige andet end "don´t do it", så regnes jeres indlæg for useriøse.
om ikke man kunne få en admin til at redigere jeres kommentarer fordi jeg føler ikke at jeres "don´t do it" kommentarer bidrager til dette topic.
jeg vil gerne have seriøse henvendelser som besvarer mine spørgsmål såsom:
eller jeg vil gerne have henvendelser der direkte giver et bidrag til projektet.
jeg ber admin om at redigere jeres kommentarer da:
jeg føler at studiet er blevet svigtet af jeres konstante forsøg på at fortælle mig at jeg ikke skal gøre det.
og jeg har nu gjord det i hvad? 21-22 dage!?
der er så mange interessante spørgsmål at stille, og hvorfor ikke studere de spørgsmål.
min veninde spurgte mig tidligere på ugen, at jeg skulle have lavet en IQ test, før jeg begyndte, og en imens, og en efter, i mit hovede var det da en genial ide, og vil bestemt hjælpe på studiet.
men vi kommer fucking bare ikke videre, hvis i ikke kan komme med andet at sige.

Svar: Hvad havde du regnet med? Det er et harm reduction forum. Jeg håber sku ikke at admins fjerner alle de kritiske indlæg. Det ville være synd hvis andre blev ligeså inspirerede af dine dumdristige forsøg, og ikke var klar over visse implicerede risici..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Jeg har svært ved at se hvordan du kan sige dette projekt er seriøst. Der bliver hverken taget nogen prøver på hvad din krop indeholder af forskellige stoffer, hjerneaktivitet eller nogen anden form for fysiologisk test. Det hele foregår oppe i dit hoved og du tilpasser det til hvad der passer dig bedst.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Moderator
Brugeravatar

Citat:

jeg synes da heller ikke at det virkede ødelæggende for min hjerne, da jeg røg hash hverdag eller da jeg spiste benzoer, men det har sgu nok mere at gøre med at jeg var PÅVIRKET af stofferne. jeg glæder mig til at høre, hvordan din hjerne og dit sind har det om 4 måneder og du IKKE er påvirket mere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Hvis jeg lige må starte med at sige at selvom LSA(lysergamid) og psilocybin(tryptamin) begge er psykedeliske stoffer, er deres virkningsmekanismer ret forskellige udover at de begge agoniserer 5HT-2a. Jeg synes dog godt de kan sammenlignes i denne sammenhæng.

Citat:

Umiddelbart tror jeg at grunden er tolerance.. Jeg tvivler stærkt på at hverken psilocybin eller andre stoffer udløser psykoser direkte. Min overbevisning er at det enten ligger latent i forvejen eller sker som følge af traumer pga. oplevelsen, eller en kombination.

Det er ikke et projekt jeg selv ville give mig ud i, men jeg synes da det virker ret spændende, ikke meget. Og mest af alt, især fordi det lader til at smugleren er bekendt med de risici der er ved eksperimentet. Det eneste jeg kunne have ønsket mig var at der fra trådstarters side var mere oplysning om at eksperimentet er risky.. En form for disclaimer :)

Jeg må godt nok indrømme at jeg har svært ved at se den dybere mening. Især pga. opbygning af tolerance.
Men jeg glæder mig til at høre om det når forsøget er afsluttet.

Hvis ikke du længere får virkning af svampene pga. tolerance, mærker du så overhovedet nogen ændring?
Både generelt, men også "tripdage" vs. "ikke-tripdage"?
IQ-testen er en go' idé, er det en du fik taget før du startede eksperimentet?

Tråden mindede mig om en tråd jeg læste på bluelight for en rum tid siden. Prøvede lige hurtigt at finde den, men uden held. Den handlede om MMA træning og psykedelika, hvis du selv vil prøve at lede efter den..

Medlem
Brugeravatar

Hvad havde du regnet med? Det er et harm reduction forum. Jeg håber sku ikke at admins fjerner alle de kritiske indlæg. Det ville være synd hvis andre blev ligeså inspirerede af dine dumdristige forsøg, og ikke var klar over visse implicerede risici..

Jeg tror folk har forstået, at dette er et harm reduction forum, inklusiv trådstarter!

Hvis formålet med dine indlæg er at udøve harm reduction, så bør du overveje din fremgangsmåde.
Du spammer tråden med fuldstændigt substansløse indlæg. Du bidrager ikke med en eneste videnskabelig reference, når du kaster om dig med postulater omkring psilocybins indflydelse på hjernen. Du sammenligner med AMFETAMIN! Hvorfor ikke sammenligne med MDMA eller Ostehaps? Hvilke neurologiske processer indgår i den sammenligning? Fuldstændigt forrykt.

Selvfølgelig er meningen med dine indlæg god nok, men postulater og gætterier er komplet ubrugelige, både for trådstarter og alle andre. Det må du kunne se; hvis du virkelig vil påvirke trådstarter så referér til nogle konkrete undersøgelser, der kan kaste lys over emnet. Trådstarter har trods alt fundet nogle relevante undersøgelser på nettet.

Hvis du reelt er bekymret for en person, og du vil kommunikere effektivt med denne, så husk Kirkegaard citatet: "At hjælpe er at forstå". Ellers spilder du begge parters tid.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvad havde du regnet med? Det er et harm reduction forum. Jeg håber sku ikke at admins fjerner alle de kritiske indlæg. Det ville være synd hvis andre blev ligeså inspirerede af dine dumdristige forsøg, og ikke var klar over visse implicerede risici..

Jeg tror folk har forstået, at dette er et harm reduction forum, inklusiv trådstarter!

Hvis formålet med dine indlæg er at udøve harm reduction, så bør du overveje din fremgangsmåde.
Du spammer tråden med fuldstændigt substansløse indlæg. Du bidrager ikke med en eneste videnskabelig reference, når du kaster om dig med postulater omkring psilocybins indflydelse på hjernen. Du sammenligner med AMFETAMIN! Hvorfor ikke sammenligne med MDMA eller Ostehaps? Hvilke neurologiske processer indgår i den sammenligning? Fuldstændigt forrykt.

Selvfølgelig er meningen med dine indlæg god nok, men postulater og gætterier er komplet ubrugelige, både for trådstarter og alle andre. Det må du kunne se; hvis du virkelig vil påvirke trådstarter så referér til nogle konkrete undersøgelser, der kan kaste lys over emnet. Trådstarter har trods alt fundet nogle relevante undersøgelser på nettet.

Hvis du reelt er bekymret for en person, og du vil kommunikere effektivt med denne, så husk Kirkegaard citatet: "At hjælpe er at forstå". Ellers spilder du begge parters tid.

du bliver ved?
Kan ikke lade være at drage paralleller til amfetamin, som også sætter kroppen i alarmberedskab og stresser den for vildt, og som også er kendt for at kunne give permanente psykiske problemer, ved overforbrug. Mindes det var Jimfear der engang snakkede om en gut han kendte, som havde taget speed i små doser dagligt i en måned, og som aldrig var blevet normal igen. Jeg ved godt at svampe og speed ikke er det samme, but still dude, still ...

Ah ja, for de andre tre sider med bekymringer og kritik er også fyldt med kvantificerbare videnskabelige undersøgelser, der påpeger de psykologiske langtidspåvirkninger af psykedelika. Sorry at jeg lige trak trådens niveau ned til børnehave-debat.

Jeg siger da også netop at det ikke direkte kan sammenlignes. Det er to vidt forskellige stoffer med vidt forskellige biokemiske virkningsmekanismer. Men at jeg ikke kunne lade være at trække en parallel mellem det stressniveau som man udsættes for psykologisk på stimulanser, og det overarbejde som psykedeliske stoffer også virker til at sætte hjernen på, under et trip. Det tror jeg sku ik rigtigt du kan kvantificere, ligesom du heller ikke kan kvantificere følelser, og sætte tal, formler og undersøgelser på. Amfetamin parallellen skulle som sådan ikke ses som en direkte neurologisk sammenligning, men nærmere en "food for thought", i forhold til hvad det er man udsætter sit sind for, rent psykologisk.

Hvis jeg lige må starte med at sige at selvom LSA(lysergamid) og psilocybin(tryptamin) begge er psykedeliske stoffer, er deres virkningsmekanismer ret forskellige udover at de begge agoniserer 5HT-2a. Jeg synes dog godt de kan sammenlignes i denne sammenhæng.

Det vil jeg skam også mene. Når vi snakker om de psykologiske påvirkninger som psykedelika ligger på personen, og hvordan han/hun risikerer at blive fucked up mentalt, så er LSA sat overfor psilocybin en ligeså fin sammenligning som psilocybin overfor LSD. Eller LSD overfor meskalin. De er alle kraftige bevidsthedsudvidende stoffer med store psykologiske påvirkninger på sindet. :)

Medlem

Citat:
Det er ikke et projekt jeg selv ville give mig ud i, men jeg synes da det virker ret spændende, ikke meget. Og mest af alt, især fordi det lader til at smugleren er bekendt med de risici der er ved eksperimentet. Det eneste jeg kunne have ønsket mig var at der fra trådstarters side var mere oplysning om at eksperimentet er risky.. En form for disclaimer :)

ja, det er et godt råd. og jeg vil bruge lidt tid på at finde ud af hvorledes jeg skal formulere mig i den disclaimer.

Citat:
Jeg må godt nok indrømme at jeg har svært ved at se den dybere mening. Især pga. opbygning af tolerance.
Men jeg glæder mig til at høre om det når forsøget er afsluttet.

den opbygning af tolerance den er interessant alene, og jeg må sige at de 3 måneder muligvis er overkill.
idet at jeg har opnået det "højeste stadie" eller ihvertfald det højeste ønskede stadie. ved at indtage svampe så ofte, hvilket i mit hovede ville være tolerance delen.
at man simpelthen har lært hjernen at være upåvirket til trods for at man bombardere den med psilocybin, det er ret imponerende. så jeg vil stoppe med indtagelsen af svampe og se hvorledes min hjerne reagere på come downen.
fordi i værste tilfælde at jeg har regnet forkert, at tolerance IKKE var det højeste stadie, men derimod at hævnen kommer i "the aftermath"

Citat:
Hvis ikke du længere får virkning af svampene pga. tolerance, mærker du så overhovedet nogen ændring?
Både generelt, men også "tripdage" vs. "ikke-tripdage"?
IQ-testen er en go' idé, er det en du fik taget før du startede eksperimentet?

nej det vil jeg ikke sige at jeg fik taget, men jeg tog en for nylig, og ramte 125, det er ikke noget at prale over.
min veninde fortaltet mig om det, efter projektet var startet. sååååå. ja.

jeg synes jeg sover bedre, og jeg er knap så tung om morgenen efter en god 8 timers søvn. jeg kan sove fra kl 22 til kl 6 nu. hvor imod at jeg før jeg begyndte, sov kl 2 om natten og vågnede op og havde lynende travlt.
men det kræver at jeg starter med svampe tidligt på dagen, jeg synes det føles mere naturligt at starte ud med svampe, fordi om aftenen der er hjernen helt udkørt, og det er faktisk lidt af en følelse af at have drukket kaffe lige før sengetid, og for en person der ikke kan slappe af på kaffe som så mange andre kan, så er det lidt ubehageligt.

Citat:
Tråden mindede mig om en tråd jeg læste på bluelight for en rum tid siden. Prøvede lige hurtigt at finde den, men uden held. Den handlede om MMA træning og psykedelika, hvis du selv vil prøve at lede efter den..

jeg har set en del MDMA videoer om folk der gik til behandling med MDMA, hvor videnskabsmændene laver en masse hjerneskanninger, under forløbende.
http://www.youtube.com/watch?v=CNR4o5JZEi0

Medlem

som jeg har nævnt ovenover så dropper jeg med indtagelsen af svampe på regulær basis.
jeg vil gerne lige opleve eller bevise at man kan komme sikkert over på den anden side, og ikke blive mentalt syg efter at være stoppet med at tage svampe.
bevise det överfor mig selv og overfor jer.
jeg gør det ikke fordi jeg har det af helveds til, jeg synes at fungere fint.
men "the aftermath" er også en del af studiet, så jeg går lige på opdagelse, og ser hvorledes jeg reagere nu allerede efter 3 uger.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg elsker at træne på smertestillende medicin, f.eks. panodil, kodimagnyl eller lign. Så kan jeg nemlig ikke mærke skaderne jeg har fået de andre gange jeg har trænet på smertestillende medicin.

You catch my drift ?

Dedikeret medlem

http://da.m.wikipedia.org/wiki/MMA

Han nævnte det i forhold til din marathon træning.

Godt at høre at du indstiller forsøget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg elsker at træne på smertestillende medicin, f.eks. panodil, kodimagnyl eller lign. Så kan jeg nemlig ikke mærke skaderne jeg har fået de andre gange jeg har trænet på smertestillende medicin.

You catch my drift ?

Forståeligt :) men det lærer man ikke så meget af..
Tråden jeg talte om, mener jeg at folk brugte bl.a svampe før kamp træning til at tænke i andre baner for at udvikle sig.
Må hellere lige få fundet tråden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

You catch my drift ?

Forståeligt :) men det lærer man ikke så meget af..
Tråden jeg talte om, mener jeg at folk brugte bl.a svampe før kamp træning til at tænke i andre baner for at udvikle sig.
Må hellere lige få fundet tråden.

Jeg ved at blandt andet Joe Rogan og Eddie Bravo er store fortalere for at ryge lidt skunk inden de dyrker jiu jitsu. De bliver langt mere rolige, spænder ikke nær så meget i kroppen, og begår derfor færre fejl. Samtidig bliver det mere som et strategisk mindgame ala et skakspil, når de ruller rundt på måtten med lidt canabis i blodet. :) Super fascinating stuff

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]